Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

+2
Susan
loesje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  loesje do 13 jan 2011 - 3:50

Weet iemand van jullie waar ik dit zou kunnen kopen??
het lijkt mij namelijk heel handig als hij straks tandjes gaat krijgen en veel gaat kwijlen dat ie dan een doorzichtige spuugdoek om heeft zodat je je wel zn kleertjes kan blijven zien maar dat ik die dan niet honderd keer hoef te verschonen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Susan do 13 jan 2011 - 3:54

Nooit gezien misschien is het wel een gat in de markt, geen idee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Tania do 13 jan 2011 - 3:55

Ik weet niet of ze te koop zijn. Maar van een stuk tafelzeil kun je ook een slabber maken. Dat besstaat in ieder geval wel doorzichtig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Aimee do 13 jan 2011 - 4:10

hihi sorry hoor, maar hoe belangrijk is het dat je zijn kleertjes kan blijven zien of dat hij onder het kwijl zit?
Natuurlijk snap ik wel dat je wil dat je kindje er leuk uit ziet, maar dit lijkt me een beetje onnodig... Denk dat de hele dag een doorzichtige slab om er gekker uit ziet dan als je kindje een ondergekwijld shirt aan heeft.
Maar misschien zie ik het verkeerd. Question
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Aimee do 13 jan 2011 - 4:16

oh ik bedenk me nu dat het waarschijnlijk voor het kind ook gewoon niet prettig is om in een nat shirtje te liggen, en dat het niet eens vanuit modieus oogpunt hoeft te zijn... Embarassed Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 4:24

je zou ook een slab met plastic achterkant onder t shirtje kunnen doen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Darius do 13 jan 2011 - 7:08

Ik vind zo''n plastic slab juist wat onhandig, dat kwijl drupt er zo vanaf. Katoen absorbeert beter. Ik vind de slabbetjes van Silly billiez juist heel handig.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:09

Als het tegenzit heb je een draakje die geen slabben om wil hebben zoals die van mij. Mas wil absoluut geen slab om. Hij heeft zelfs een keer zo hard getrokken dat ze schaaf en schuurplekken in zijn nek zaten.
Dan maar vaker een schoon shirt aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:13

Aimee schreef:oh ik bedenk me nu dat het waarschijnlijk voor het kind ook gewoon niet prettig is om in een nat shirtje te liggen, en dat het niet eens vanuit modieus oogpunt hoeft te zijn... Embarassed Wink
Maar dan voldoet een 'normale' slab ook toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:35

Dan wordt het een plastic ding, maar dat lijkt me alleen maar irriteren in het nekje, als je dat de hele dag om je nek hebt hangen. Sowieso als daar ook nog eens veel kwijl bij komt kijken, wat niet geabsorbeerd wordt door plastic. Dan maar minder stijlvol en gewoon een normale slab.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Susan do 13 jan 2011 - 7:44

Ik kleedde ze gewoon wat vaker om in die tijd. Volgens mij hebben ze er zelf niet zo snel last van, er zit ook nog een romper tussen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  juffie001 do 13 jan 2011 - 7:48

Susan schreef:Ik kleedde ze gewoon wat vaker om in die tijd. Volgens mij hebben ze er zelf niet zo snel last van, er zit ook nog een romper tussen.

+1
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Susan do 13 jan 2011 - 7:53

Yrsa had ik die tijd trouwens wel veel last van schrale rode plekken in haar hals en nek omdat het kwijl daar terecht kwam als ze lag, dat is wel iets om goed op te letten, dat je ze regelmatig even droog wrijft en het huidje daar een beetje vet houdt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 8:02

Susan schreef:Ik kleedde ze gewoon wat vaker om in die tijd. Volgens mij hebben ze er zelf niet zo snel last van, er zit ook nog een romper tussen.

Hier is na een half uur shirtje + romper hartstikke doorweekt met een rode, schare huid door de schurende stof als gevolg. Ik doe hier nu dus een slabbertje met plastic achterkant en stoffen voorkant onder het shirtje, anders trekt ze het slabbertje af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje Empty Re: Doorzichtig slabbertje of spuugdoekje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum