Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

stofnest

5 plaatsers

Ga naar beneden

stofnest Empty stofnest

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 19:38

Het is heir echt een stofnest in huis. Vreselijk. Elke dag kan ik wel afstoffen en elke dag lijkt het alsof het al 2 dagen niet gedaan is.

Bij jullie ook? Of zijn er misschien handige tips voor?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

stofnest Empty Re: stofnest

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 19:45

Nee, geen tips behalve schoonmaken. Het is hier net zo. Heb je huisdieren toevallig?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 19:46

Ja hier is het ook een stofnest maar goed, ik heb er dan ook meer dan 2 dagen niets aan gedaan laughcry.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 20:05

We hebben een hond en kat. Ik maak elke dag schoon en elke dag ligt het er weer.

Gast
Gast

Bericht  Rovine za 31 maa 2012 - 20:17

Soms ligt het er alweer binnen een uur, maar je ziet het ook erg goed op donkere meubels. Heb 1 kat, die ik vaak nog even afborstel voor het stofzuigen, maar het helpt niks.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Cheesegirl zo 1 apr 2012 - 4:47

Hier ook hoor, vandaag het hele huis gedaan. Nu schijnt de zon naar binnen en lijkt er weer even veel stof te liggen. Mad
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:53

Dan moet je beter luchten in huis, en alles met een vochtige doek afnemen. Anders verspreid je alleen maar het stof door je huis, en gaat het niet weg.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon zo 1 apr 2012 - 9:32

Ik heb in de slaapkamer donkere meubels van Ikea, wat baal ik daar van!!! Lijken wel statisch te zijn... Blijf (niet) poetsen!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pindaatje zo 1 apr 2012 - 9:45

Pippa schreef:Dan moet je beter luchten in huis, en alles met een vochtige doek afnemen. Anders verspreid je alleen maar het stof door je huis, en gaat het niet weg.

Dit doe ik vrijwel dagelijks, en dan nog ziet het er elke dag uit alsof ik al dagenlang niets gedaan heb...
En dan heb ik geen huisdieren of andere stof-verspreidende dingen in huis voor zover ik weet....

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 9:52

pindaatje schreef:
Pippa schreef:Dan moet je beter luchten in huis, en alles met een vochtige doek afnemen. Anders verspreid je alleen maar het stof door je huis, en gaat het niet weg.

Dit doe ik vrijwel dagelijks, en dan nog ziet het er elke dag uit alsof ik al dagenlang niets gedaan heb...
En dan heb ik geen huisdieren of andere stof-verspreidende dingen in huis voor zover ik weet....

Woon je in een oud huis?

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 1 apr 2012 - 9:57

pindaatje schreef:

Jeetje dagelijks! Ik doe het elke week of 1 keer per 2 weken, en zo stoffig is het hier niet. Na 2 weken heb ik alleen wel ze stof wolken op de vloer liggen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud