app als calorieteller
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
app als calorieteller
wie heeft er een app op de telefoon die je 'helpt' bij het afvallen, zoals calorieteller, of iets anders.
degene die ik gevonden heb zijn in het engels...
degene die ik gevonden heb zijn in het engels...
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: app als calorieteller
Ik heb de 'calorieteller' als app. Daar staan heel veel producten en merken al in, dus die kan je dan zo toevoegen aan je daglijst. Ook zit er een barcodescanner op, dan scan je het product dat er nog niet in staat en dan voegt hij het toe. Ik vind het zelf heel handig.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Die krijg ik nietgevonden..
sanne-84- Ratel
Als ik hem zoek in de android market staat hij helemaal bovenaan. Of heb je een iphone, want misschien hebben ze die app niet voor de iphone.
Sanne_86- Fluisteraar
Ik heb android. Bij mij is de bovenste fast calorie counter, maar die is in t engels
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Ik heb android. Bij mij is de bovenste fast calorie counter, maar die is in t engels
Dat is inderdaad ook de bovenste die ik vind bij android.
Gast- Gast
Ik krijg dan 'calorieteller' van fatsecret (die met dat icoontje van die weegschaal met die twee voetjes) . Die ziet er in het voorbeeld Engels uit, maar hij is wel in het Nederlands (bij mij tenminste wel)
Sanne_86- Fluisteraar
Sanne_86 schreef:Ik krijg dan 'calorieteller' van fatsecret (die met dat icoontje van die weegschaal met die twee voetjes) . Die ziet er in het voorbeeld Engels uit, maar hij is wel in het Nederlands (bij mij tenminste wel)
Die heb ik ook. Bij mij is hij ook nederlands.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Sanne_86 schreef:Ik krijg dan 'calorieteller' van fatsecret (die met dat icoontje van die weegschaal met die twee voetjes) . Die ziet er in het voorbeeld Engels uit, maar hij is wel in het Nederlands (bij mij tenminste wel)
Die heb ik ook. Bij mij is hij ook nederlands.
Heb ik ook. Hier ook in het Nederlands.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Heel raar, krijg em op mijn telefoon niet gevonden. Op die van mn vriends toestel wel (iphone)
sanne-84- Ratel
Ik heb my fitness pall, het is een engelse maar je kan er wel nederlandse producten invoeren en de calorieën zien. Ik vind hem fijn werken. Je kan ook beweging toevoegen en daarmee verbrande calorieën toevoegen.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: