Babyprojector
+4
Steep
Aimee
loesje
Tania
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Babyprojector
Voor degene die er een hebben. Welke hebben jullie en hoe bevalt die?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Babyprojector
wij hebben er eentje maar ik vond het maar een onhandig ding en a vond er niet veel aan.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb m van Alecto, en ik moet er niet aan denken dat ie ooit stuk gaat ...
Ze gaan zonder echt niet slapen, ze vinden het heerlijk om er naar te kijken en te luisteren.
Ze gaan zonder echt niet slapen, ze vinden het heerlijk om er naar te kijken en te luisteren.
Gast- Gast
wij hebben deze:
Groot succes! Ik vind alleen zelf het geluid erg hard en volgens mij kan het niet zachter
Groot succes! Ik vind alleen zelf het geluid erg hard en volgens mij kan het niet zachter
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee, zie je die sterretjes wel goed? Ik zag die in de winkel inderdaad maar ik had het idee dat je die sterretjes amper zou zien.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben dezelfde al Aimee. Alleen hebben wij de sterren nooit aan, want daar word R alleen maar wakker van. Voor ons dus alleen het muziekje.. Maar van de waterval moet ik altijd plassen haha!!
Edit: wij vinden dat de sterren het goed doen trouwens. Alleen vind ik het jammer dat ze niet bewegen.
Edit: wij vinden dat de sterren het goed doen trouwens. Alleen vind ik het jammer dat ze niet bewegen.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb er eentje van Alecto en ben er heel tevreden over. We gebruiken hem al een behoorlijke tijd en nog steeds gaat hij elke avond aan als onderdeel van het bedritueel. Fijn ding, nog geen kuren gehad en er zitten verwisselbare plaatjes op, meerdere muziekjes en je kunt ook een timer instellen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben er 1 van Sophie de giraf, en vind het een geweldig ding. Het zijn 6 plaatjes die op muziek ronddraaien. In eerste instantie klinkt het niet zo leuk maar je kan er foto's indoen, je krijgt software en speciaal plastic papier om fototjes te printen. het enige jammere is dat hij vrij veel geluid maakt.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
wij hebben er 1 van fisher price, gebruik de projector eigenlijk nooit, alleen de muziekjes met timer...ben ook nog steeds op zoek naar een 2e voor bij mn ouders enzo, want als deze kapot gaat....
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb de schildpad, ik heb de schildpad, ik heb de schildpad, haha!
Er komt (godzijdank) geen geluid uit, ik kan er gewoon mee slapen en hij gaat vanzelf uit. Ik heb er toen 6 gekocht, voor alle opa's en oma's, mn zussen en vriendin en iedereen vindt 'm leuk! Oh ja, ik heb er 7 euro zoveel voor betaald inclusief verzendkosten vanuit Hongkong.
Er komt (godzijdank) geen geluid uit, ik kan er gewoon mee slapen en hij gaat vanzelf uit. Ik heb er toen 6 gekocht, voor alle opa's en oma's, mn zussen en vriendin en iedereen vindt 'm leuk! Oh ja, ik heb er 7 euro zoveel voor betaald inclusief verzendkosten vanuit Hongkong.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: