Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk merk foundation?

+6
Mida4you
Sugarfall
Blond
Feline
Rapunzel
loura
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welk merk foundation?  - Pagina 2 Empty Re: Welk merk foundation?

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 20:48

Maura schreef:
Carrie schreef:He eigenwijsje, ik heb je toch al eerder verteld dat je gewoon een bronzer hiervoor moet gebruiken? Breng dit met een kwast aan op je wang, bovenste stukje van je voorhoofd (bij je haargrens) iets op je kin, en je neus. Zo zie je er 'sunkissed' uit. Daar heb je helemaal geen foundation voor nodig.

Ik eigenwijs? Ja, eigenlijk best wel. Welk merk foundation?  - Pagina 2 561177 (Maar ook een beetje vergeetachtig soms)

Welk merk is eigenlijk het beste? En breng je dat op met een kwast? Want geef mij een kwast en ik weet mezelf om te toveren tot een clown. Embarassed Al vertelde mijn collega me altijd ook dat ik niet kon omgaan met foundation.... Rolling Eyes

Ik vind de bronzingpowder van The Bodyshop erg fijn. Maar elke bronzing powder volstaat eigenlijk wel. En die breng je aan met een grote kwast inderdaad. Is makkelijker dan een foundation aanbrengen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk merk foundation?  - Pagina 2 Empty Re: Welk merk foundation?

Bericht  Jeanette do 29 maa 2012 - 21:15

Ik gebruik foundation van Babor! Deze is erg mooi en past precies bij mijn huid. Helaas is ie wel wat duurder, maar bij mij is ie perfect!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: