help een snor!
+16
Happinaz
Siamsa
Punk'd
madam
Jerry
Theeleut
Kalishi
SoGood
GreenGrass
Arwyn
Blond
Tyrael
ExpressoB
Paper Crown
SuperGrover
bolus26
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: help een snor!
Ik hal het weg met een touwtje zoals ze bij een turkse kapper doen. Echt pijnlijk als ik begin ( neem me steeds voor het elke week te doen ipv na 4/5 weken) maar als ik eenmaal bezig ben is het binnen 10 minuten smooth! Op youtube vind je veel filmpjes hoe je kan epileren met een touwtje.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb het eerder wel geharst, maar kreeg dan allemaal pukkeltjes. En toen de pukkeltjes verdwenen kwamen de haartjes weer terug...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik haal het weg met hars strips voor het gezicht van Veet.
Ze blijven een paar weken weg.
Voorheen epileerde ik ze met mijn epileerapparaat, maar met strips gaat het sneller.
Ze blijven een paar weken weg.
Voorheen epileerde ik ze met mijn epileerapparaat, maar met strips gaat het sneller.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik epileer ze met mijn Tweezerman. Doet ff pijn maar de helft groeit pas terug na een half jaar ofzo.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
SoGood schreef:Ik heb heel donker haar maar een snor had ik gelukkig niet. Mijn zus zei gisteren ineens van wel! Nou, ik in shock. Bij hele nadere inspectie in combinatie met veel licht zag ik inderdaad een miniscuul haartje. Met haar telefoon + flister en inzoomfunctie heeft ze het doodleuk nog op de foto vast kunnen leggen. Jaja van je familie moet je het hebben, daar ging mijn humeur.
Anyway, ik heb het meteen weggehaald met creme, werkt als een tierelier. Maar krijg ik straks niet ineens stoppels ofzo?!
nee alleen met scheren krijg je stoppels.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Jerry schreef:Ik heb het eerder wel geharst, maar kreeg dan allemaal pukkeltjes. En toen de pukkeltjes verdwenen kwamen de haartjes weer terug...
heb je van te voren gereinigd? en wat erna erop gedaan?
ik krijg ook altijd hier en daar een pukkeltje ervan, ene keer erger als andere keer, niks aan te doen.
Ik hars ze met kleine harsstrips speciaal voor het gezicht.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Siamsa schreef:Ik hars ze met kleine harsstrips speciaal voor het gezicht.
moet je de mazzel hebben dat je er tegen kan want veel mensen kunnen niet tegen die strips.. vloeibare hars is het beste.. ik krijg met strips donshaartjes ook niet eens weg.
Als ik dit soort topics lees ben ik zo blij dat ik zo blond ben
Heb volgens mij wel wat kleine donshaartjes, maar die zie je echt alleen als de zon erop schijnt en dan vanuit een bepaalde hoek.
Heb volgens mij wel wat kleine donshaartjes, maar die zie je echt alleen als de zon erop schijnt en dan vanuit een bepaalde hoek.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
ExpressoB schreef:Siamsa schreef:Ik hars ze met kleine harsstrips speciaal voor het gezicht.
moet je de mazzel hebben dat je er tegen kan want veel mensen kunnen niet tegen die strips.. vloeibare hars is het beste.. ik krijg met strips donshaartjes ook niet eens weg.
Ooh dan heb ik mazzel inderdaad. Heb nooit last van uitslag of pukkeltjes o.i.d. naderhand
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ik doe er niks aan. Bij mij vallen ze soms wat extra op als ik ongesteld moet worden (en toen ik zwanger was) door de hormonen.
Verder vallen ze echt niet op.
Verder vallen ze echt niet op.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.ebay.nl/itm/Mode-visage-Facial-printemps-Remover-suppression-Threading-Epilation-du-visage-/300857567217?pt=FR_CP_Beaute_Manucure_pedicure&hash=item460c8227f1
Deze bestellen op ebay, werkt prima:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht door de titel dat ik een snor moest helpen .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Arwyn schreef:Als ik dit soort topics lees ben ik zo blij dat ik zo blond ben
+1
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Plien84 schreef:http://www.ebay.nl/itm/Mode-visage-Facial-printemps-Remover-suppression-Threading-Epilation-du-visage-/300857567217?pt=FR_CP_Beaute_Manucure_pedicure&hash=item460c8227f1
Oh god, ik ben niet kleinzerig maar dat lijkt me echt hel! Kan je denk het beste doen voordat je je mascara hebt aangebracht.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Beter pas doen voor je gaat slapen haha
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
SoGood schreef:Plien84 schreef:http://www.ebay.nl/itm/Mode-visage-Facial-printemps-Remover-suppression-Threading-Epilation-du-visage-/300857567217?pt=FR_CP_Beaute_Manucure_pedicure&hash=item460c8227f1
Oh god, ik ben niet kleinzerig maar dat lijkt me echt hel! Kan je denk het beste doen voordat je je mascara hebt aangebracht.
Nee is echt geen hel. Stuk minder pijnlijk dan pincet of touwtje. En geen geirriteerde huid. Ideaal.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: