N.a.v. topic wakker van Lejow
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
N.a.v. topic wakker van Lejoy
R heeft vanaf het begin nooit eerder geslapen dan 23 uur. Dan krijgt hij zijn laatste fles (maar daar klooit hij nu mee dus dat zal hij wel gaan verschuiven). Hij slaapt 'sochtends uit tot een uurtje of 9. Heel lekker, maar ik zou het zelf fijner vinden als hij bv van 20 uur tot 7 uur zou slapen. Als ik hem nu rond 20 uur erin leg slaapt hij wel, maar is hij om 23 uur klaar wakker voor een uur of langer en als ik hem er dan niet uit haal raakt hij heel erg overstuurm. Ook niet heel fijn voor hem.. Tips? Wat doen jullie voor het slapen gaan?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Re: N.a.v. topic wakker van Lejow
De enige tip die ik heb is accepteren en wachten totdat je zoontje het zelf naar voren gaat schuiven. Y. ging ook erg lang pas laat slapen, wat ik vooral erg vervelend vond toen ik weer moest gaan werken We konden hem er wel eerder inleggen, maar dat werkte niet. Daarna niet meer geprobeerd en hij heeft zelf zijn laatste fles laten vallen en zo is zijn slaaptijd vanzelf naar voren gegaan. Hij ligt nu om 19.30 uur boven en slaapt dan meestal binnen 15 minuutjes.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Dit had mijn jongste ook en ik heb gewoon haar dagritme steeds een half uurtje naar voren gehaald. Dus 8.30 wakker maken, volgende dag om 8.00, dag erna 7.30. Ze bleef precies met dezelfde tussenperioden om een voeding vragen en na een week of twee sliep ze vanaf 19.30 door in plaats van vanaf 0.00.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wij hebben dus hetzelfde en hebben pas op onze kloten gehad van het CB. E heeft minstens 11 uur slaap in een nacht nodig en moet volgens hun echt tussen 7en 8 naar bed. 11uur was dus echt té laat!!!
Inmiddels hebben we het zover dat ze tussen 9 en half 10 naar bed gaat tot 8 uur ´s ochtends.
Inmiddels hebben we het zover dat ze tussen 9 en half 10 naar bed gaat tot 8 uur ´s ochtends.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heet Lejow, niet lejoy
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm dat is wel iets om uit te proberen tuinstoel!
Ik wil het ook best accepteren, maar ik vind het voor hem ook vervelend want hij is wel moe. Maar hij vindt het allemaal te gezellig denk ik, want het is lachen, gieren, brullen tot 23 uur, maar ik zie hem vechten tegen zijn slaap tot die tijd.. En dan valt hij als een blok in slaap (na zijn fles).
Sorry lejow zal het ff aanpassen ;-) tis ook laat voor mij haha!
Ik wil het ook best accepteren, maar ik vind het voor hem ook vervelend want hij is wel moe. Maar hij vindt het allemaal te gezellig denk ik, want het is lachen, gieren, brullen tot 23 uur, maar ik zie hem vechten tegen zijn slaap tot die tijd.. En dan valt hij als een blok in slaap (na zijn fles).
Sorry lejow zal het ff aanpassen ;-) tis ook laat voor mij haha!
Steep- Kletskop
@Pien, wij mochten als we wilden hier nog een keer een gesprek over hebben om te kijken wat we eraan konden doen.. Ik ga eerst de tips van tuinstoel volgen, kijken of dat wat uithaalt. Maar wat hebben jullie dan gedaan nu ze eerder in bed ligt?
Steep- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!
» Lejow op bezoek bij J van Roodkapje
» Lejow is jarig!!!
» Hieperdepiep hoeraaaa voor B. van Lejow!
» Help B van Lejow aan een leuke trolley
» Lejow op bezoek bij J van Roodkapje
» Lejow is jarig!!!
» Hieperdepiep hoeraaaa voor B. van Lejow!
» Help B van Lejow aan een leuke trolley
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: