Primarkt@nl
+12
sanskie
Atelier Madame
patjuhhh
lyke
Marin
Blond
Monte
Sarah1985
Coco
Lejow
Summerlovin
redd
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Primarkt@nl
Hoorde laatst dat r meerdere zijn in Nl en ga altijd standaard naar Rotterdam maar vind de rest van t winkelcentrum niet zo heel boeiend.Dus zijn jullie weleens in de andere steden waar ie zit geweest&is dat leuker dan Rotterdam?
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Re: Primarkt@nl
Ik ben alleen nog maar naar de primark in Zaandam geweest. Vond het daar erg leuk!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Vind je alexandrium serieus niet boeiend?
Zo ongeveer bijna elke winkel die je je kunt bedenken zit er, het parkeren is niet te duur en het is nog eens grotendeels overdekt ook...
Ik ben pro alexandrium whaha
Zo ongeveer bijna elke winkel die je je kunt bedenken zit er, het parkeren is niet te duur en het is nog eens grotendeels overdekt ook...
Ik ben pro alexandrium whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mijn voorkeur ligt ook in Zaandam (is momenteel ook de grootste). Maar ik ging wel altijd op een doordeweekse dag op tijd in de ochtend. Dan is het er niet zo druk, behalve op donderdag, dan is er markt en toch best druk.
Maar nu stelt Zaandam verder om te winkelen niet veel voor, daar is Hoofddorp dan weer leuker in. In Rotterdam ben ik niet geweest.
Maar nu stelt Zaandam verder om te winkelen niet veel voor, daar is Hoofddorp dan weer leuker in. In Rotterdam ben ik niet geweest.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
in almere word in juli 1 geopend, ben er nog nooit geweest. Maar ga in juli wel even kijken in almere, Mijn man is daar nu aan het verbouwen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
In 2013 komt er één in Nijmegen , maar daar vinden heel veel mensen winkelen ook stom. Ik woon er en winkel ook liever in Arnhem.
Gast- Gast
nijmegen is juist leuk winkelen, Ben ieder jaar met de 4 daagse in nijmegen en ga altijd winkelen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Toen ik in Londen was met vriendinnen ging het er een paar keer over dat we naar de Primark wilden. Eén vriendin (degene die het traagst van begrip is ) zei na een dag of twee: we gaan zo naar die markt toch? Kun je daar ook eten kopen? Dus wij keken haar allemaal heel erg verbaasd aan . "Eh, we gingen winkelen vandaag, welke markt?" "Ja, jullie zeiden al een paar keer dat er goedkope kleding was en zo." Welke markt?" "Ja ehh.. de Primarkt of zo?" Echt schattig, ze zag het ook al helemaal voor zich met allemaal leuke kraampjes . We hebben haar de hele vakantie nog proberen duidelijk te maken dat het Primark is, maar tot op de dag van vandaag is zij bij de Primarkt geweest .
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha, zegt ze dan wel "praai" of is het ook "priemarkt"?
Ze zegt wel 'praai', want ze heeft het ons dus altijd horen zeggen. Als ze het had gelezen, dan was het sowieso 'priemarkt' geworden, Engels zit er ook niet echt in . Ze is echt heel lief, maar in Londen gaat ze dan om de tel vragen "Wat zegt hij, wat zegt hij?" "Ja lieverd, als je zoveel praat dan versta ik dat natuurlijk ook niet ."
Gast- Gast
whaha, als ik het met mijn moeder erover heb dan zegt ze altijd priemark(en soms ook priemarkt). Ik doe dan altijd maar mee want elke keer uitleggen dat het praaimark is schiet ook niet op.Powerbabe schreef:Haha, zegt ze dan wel "praai" of is het ook "priemarkt"?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik ben alleen in die van Rotterdam geweest. Ik vind Alexandrium ook een prima winkelcentrum. Ze hebben er idd behoorlijk veel winkels, alleen de hoeveelheid eettentjes is jammer.
Maar wat ben jij gewend dan, dat je Alexandrium niets aan vindt? Ik denk dat het centrum van Hoofddorp en Zaandam niet veel beter zijn..
Maar wat ben jij gewend dan, dat je Alexandrium niets aan vindt? Ik denk dat het centrum van Hoofddorp en Zaandam niet veel beter zijn..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ga over een maandje shoppen in die in Zaandam. Heb er heel veel zin in!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben al een paar keer in Zaandam geweest (kom daar sowieso wel vaak, woon in de buurt) maar vind het tot nu toe niet heel erg boeiend helaas.
Gast- Gast
Ben gisteren voor het eerst in die in zaandam geweest.
Het was niet heel druk en vond het wel een fijne winkel.
Maar op 1 of andere manier kan ik daar niet de kleding vinden die ik zoek.. en dan zie ik allemaal andere meiden met leuke dingen rondlopen en dan vraag ik me af waar ze dat vandaan halen haha.
Heb wel ballerina's gekocht voor maar 4 euro!
Het was niet heel druk en vond het wel een fijne winkel.
Maar op 1 of andere manier kan ik daar niet de kleding vinden die ik zoek.. en dan zie ik allemaal andere meiden met leuke dingen rondlopen en dan vraag ik me af waar ze dat vandaan halen haha.
Heb wel ballerina's gekocht voor maar 4 euro!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
June schreef:In 2013 komt er één in Nijmegen , maar daar vinden heel veel mensen winkelen ook stom. Ik woon er en winkel ook liever in Arnhem.
Oww echt komt er volgend jaar al een in Nijmegen. Eerst zien dan geloven. Maar zou wel heel leuk zijn natuurlijk.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Toevallig afgelopen maandag in Rotterdam geweest. Hoewel ik normaal echt fan ben van de Primark om haar kleding vond ik er nu geen hol aan. kan ook komen omdat ik gewoon eventjes weinig nodig had.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Weet iemand of er ook eentje in Groningen komt..ik zie geruchten op internet
sanskie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12
Atelier Madame schreef:Toevallig afgelopen maandag in Rotterdam geweest. Hoewel ik normaal echt fan ben van de Primark om haar kleding vond ik er nu geen hol aan. kan ook komen omdat ik gewoon eventjes weinig nodig had.
Het ligt er ook echt aan hoor, de ene keer hangt de hele winkel vol leuke dingen, de andere keer is er werkelijk niks aan..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
+1Marin schreef:Ik ga over een maandje shoppen in die in Zaandam. Heb er heel veel zin in!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind hoofddorp het leukst. Het personeel vond ik daar ook verreweg het vriendelijkst. Dat vind ik in Rotterdam namelijk vreselijk.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: