Investigation Discovery
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Investigation Discovery
Zijn er meer mensen die naar ID. kijken?
Momenteel kijk ik naar Ghost Lab, maar mag ook graag kijken naar The Haunted, I Married a Mobster en I was Murdered.
Meer mensen die graag naar de zender kijken?
Het enige nadeel van de zender is dat ik na series als Ghost Lab en The Haunted, niet meer durf te slapen.
Momenteel kijk ik naar Ghost Lab, maar mag ook graag kijken naar The Haunted, I Married a Mobster en I was Murdered.
Meer mensen die graag naar de zender kijken?
Gast- Gast
Re: Investigation Discovery
Hier nog een fan. Ik kijk het altijd in bed voor ik ga slapen.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Jaaa, kijk het dagelijks! Heerlijke zender
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kijk ook! Fascinerend, maar niet zo handig voor het slapen gaan haha.
Oasis- Ratel
Oasis schreef:Ik kijk ook! Fascinerend, maar niet zo handig voor het slapen gaan haha.
Haha, dat is ook mijn probleem.
Vooral de laatste keer dat ik het zag en dat werd toevallig gisteren herhaald:"Wie van jullie twee kan doden zien?" Oeh, rillingen en daar kan ik nachten van wakker liggen.
Gast- Gast
Jaa, die heb ik ook gezien! En die stem was ook zo helder... brrrrr.
Eigenlijk zijn we gek dat het kijken haha. Op dit tijdstip dan..
Oasis- Ratel
Ik keek eerder toen het op discovery kwam altijd, die geesten shit. Dooood eng vind ik dat!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Oasis schreef:Jaa, die heb ik ook gezien! En die stem was ook zo helder... brrrrr.
In het weekend en overdag zijn er absoluut niet zulke spannende verhalen. Op zaterdagavond zijn er The Haunting en A Haunting. Doodeng. En we zijn knettergek dat we het kijken, maar alsi k voor mezelf spreek; Het trekt zo enorm aan.
Laatst hadden ze bij Ghost Lab ook contact met Soldaat Riley. Men, ik heb de hele nacht wakker gelegen. Toen mijn kussentje op het bed verschoof, heb ik het licht aangedaan. Hoe erg.
Gast- Gast
Ik loop door die programma's helemaal niet meer in het donker door het huis. Ik heb in dit huis ook rare dingen gezien en gehoord dus ik vind het prima zo, altijdlampjes aan. Net als de trap..ik ren altijd de trap op, omdat ik bang ben dat iemand mij bij de enkels vast houdt ofzo! En ik haat spiegels in het donker
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wist helemaal niet dat ze A Haunting weer uitzenden op Discovery:shock:
Eerder toen het op tv was (en natuurlijk altijd 's avonds laat), keek ik het altijd in mijn eentje beneden (vriend is altijd vroeg naar bed) en wij hebben zo'n tijdklok, dus dan zit je net midden in een aflevering, gaan ineens alle lichten uit! Nee, dat kijkt niet lekker. En ik heb een keer een aflevering gezien waarin een vrouw in bed ligt, haar ogen open doet en dan hangt er ineens een gezicht boven haar:shock: , sindsdien slaap ik altijd met mijn gezicht onder de dekens.
Eerder toen het op tv was (en natuurlijk altijd 's avonds laat), keek ik het altijd in mijn eentje beneden (vriend is altijd vroeg naar bed) en wij hebben zo'n tijdklok, dus dan zit je net midden in een aflevering, gaan ineens alle lichten uit! Nee, dat kijkt niet lekker. En ik heb een keer een aflevering gezien waarin een vrouw in bed ligt, haar ogen open doet en dan hangt er ineens een gezicht boven haar:shock: , sindsdien slaap ik altijd met mijn gezicht onder de dekens.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Dat is dus ook wat ik doe. Ik doe overal lampen aan.
Mijn toenmalige vriend en ik hadden een jaren 30 huis gekocht met een diepe kelder en een zeer grote zolder. Ik durfde in beiden niet te komen. Maar had daar absoluut geen reden voor. Absoluut niet. Soms had ik het idee geesten mee te nemen in mijn auto, zo vreemd. Goed, er was totaal geen aanleiding voor. En ik vond ook niet dat ik zo dom moest doen.
Ik werkte op een taxicentrale en hoe meer dezelfde mensen ik aan de lijn kreeg, hoe meer we het kregen over persoonlijke zaken. Een vrouw had tegenover het huis gewoond waar ik toen woonde en vroeg me of ik vreemde zaken in het huis had gevonden. En of ik net zo bang was voor de kelder en zolder als de meeste mensen die daar hadden gewoond. Ze gaf me wat persoonlijke informatie en dat ben ik met mijn toenmalige vriend gaan uitzoeken en ze had voor 100% gelijk. En dat vind ik nu nog eng.
Mijn toenmalige vriend en ik hadden een jaren 30 huis gekocht met een diepe kelder en een zeer grote zolder. Ik durfde in beiden niet te komen. Maar had daar absoluut geen reden voor. Absoluut niet. Soms had ik het idee geesten mee te nemen in mijn auto, zo vreemd. Goed, er was totaal geen aanleiding voor. En ik vond ook niet dat ik zo dom moest doen.
Ik werkte op een taxicentrale en hoe meer dezelfde mensen ik aan de lijn kreeg, hoe meer we het kregen over persoonlijke zaken. Een vrouw had tegenover het huis gewoond waar ik toen woonde en vroeg me of ik vreemde zaken in het huis had gevonden. En of ik net zo bang was voor de kelder en zolder als de meeste mensen die daar hadden gewoond. Ze gaf me wat persoonlijke informatie en dat ben ik met mijn toenmalige vriend gaan uitzoeken en ze had voor 100% gelijk. En dat vind ik nu nog eng.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: