Huis gekocht!
+12
Jude
Dennenappel
Zwerver
Snoes
Jeanette
Flinder
tess05
Kabouter
Lindsya
Lies
Marie
Japje
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Huis gekocht!
Belgisch limburg is goedkoop he! Ik ben véél te hard aan mijn familie gehecht, anders gingen wij ook in Limburg wonen!
Mooie prijs ook trouwens hoor! Wij zoeken ook iets rond die prijs ongeveer!
Ik wacht vol spanning op je mailtje (en ja, ik ben geselecteerd, jammer dat ik geen "testexemplaren" voor andere testers krijg zoals bij Buzz haha, anders had je er wel eentje gekregen hoor )
Mooie prijs ook trouwens hoor! Wij zoeken ook iets rond die prijs ongeveer!
Ik wacht vol spanning op je mailtje (en ja, ik ben geselecteerd, jammer dat ik geen "testexemplaren" voor andere testers krijg zoals bij Buzz haha, anders had je er wel eentje gekregen hoor )
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Wauw niet duur voor zo'n groot huis. Voor dat bedrag kan je in mijn omgeving net een tussenwoning kopen als
je geluk hebt.
Maar gefeliciteerd en klus ze !
je geluk hebt.
Maar gefeliciteerd en klus ze !
Gast- Gast
Gefeliciteerd! En wat een leuk huisje en die tuin! Wauw zeg. En de prijs valt me reuze mee.
Is het allemaal een beetje gelukt met de hypotheek en de papierbende?
Geniet ervan! 1 februari is een mooie tijd om te verhuizen, net na alle drukte, eerst tijd om iets bij te komen en je in januari voor te bereiden (inpakken, kijken hoe je het wilt hebben, oriënteren in de winkels, etc.).
Geniet ervan! 1 februari is een mooie tijd om te verhuizen, net na alle drukte, eerst tijd om iets bij te komen en je in januari voor te bereiden (inpakken, kijken hoe je het wilt hebben, oriënteren in de winkels, etc.).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Bedankt allemaal!
We zijn ons nog een beetje aan het oriënteren voor hypotheken (gesprekken met banken enzo om de goedkoopste hypotheek te vinden). Hebben op dit moment al een aanbod van 4,25% rente voor 30 jaar vast. De rentes staan echt bizar laag, haha.
We zijn ons nog een beetje aan het oriënteren voor hypotheken (gesprekken met banken enzo om de goedkoopste hypotheek te vinden). Hebben op dit moment al een aanbod van 4,25% rente voor 30 jaar vast. De rentes staan echt bizar laag, haha.
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Dat moet nog lager kunnen Japje! Wij zijn 2 weken geleden op gesprek geweest en hadden een aanbod van 3,85% vast op 30 jaar!
Snoes- Lady Post-a-lot
Wow echt waar? Bij welke bank?Snoes schreef:Dat moet nog lager kunnen Japje! Wij zijn 2 weken geleden op gesprek geweest en hadden een aanbod van 3,85% vast op 30 jaar!
Japje- Fluisteraar
Japje schreef:Wow echt waar? Bij welke bank?Snoes schreef:Dat moet nog lager kunnen Japje! Wij zijn 2 weken geleden op gesprek geweest en hadden een aanbod van 3,85% vast op 30 jaar!
Het kan in een paar weken schelen hoor..!
Wij hebben ook net een huis gekocht + hypotheek afgesloten, voor ook 4,25% rente... Het kan best zijn dat die 3,85% van 2 weken geleden gestegen is, want langlopende rentes stijgen weer...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Bij 2 banken: Fortis en Delta Lloyd. En wij zijn klant bij Fortis en daar is voorlopig nog niet eens naar gekeken. Ze zeiden dat 3,85% hetgene is wat ze ons zeker al konden aanbieden, maar dat, als we echt concreet iets hadden, hij dan waarschijnlijk nog wat korting kon geven enz, omdat we klant zijn daar (naja, mijn vriend dan toch). Dus ik zou toch even flink onderhandelen hoor!Japje schreef:Wow echt waar? Bij welke bank?Snoes schreef:Dat moet nog lager kunnen Japje! Wij zijn 2 weken geleden op gesprek geweest en hadden een aanbod van 3,85% vast op 30 jaar!
Tegen ons zeiden ze overigens dat de vaste rentes nog niet gaan stijgen de eerstkomende maanden, de variabele zou als eerste gaan stijgen en dat is momenteel nog niet aan het gebeuren, aldus onze bankdirecteur
Snoes- Lady Post-a-lot
Best bijzonder dan, want onze 4,25 is ook bij Fortis met alle kortingen al meegerekend. Maar goed, volgens mij is dat hele hypothekenverhaal één groot spelletjeSnoes schreef:Bij 2 banken: Fortis en Delta Lloyd. En wij zijn klant bij Fortis en daar is voorlopig nog niet eens naar gekeken. Ze zeiden dat 3,85% hetgene is wat ze ons zeker al konden aanbieden, maar dat, als we echt concreet iets hadden, hij dan waarschijnlijk nog wat korting kon geven enz, omdat we klant zijn daar (naja, mijn vriend dan toch). Dus ik zou toch even flink onderhandelen hoor!Japje schreef:Wow echt waar? Bij welke bank?Snoes schreef:Dat moet nog lager kunnen Japje! Wij zijn 2 weken geleden op gesprek geweest en hadden een aanbod van 3,85% vast op 30 jaar!
Tegen ons zeiden ze overigens dat de vaste rentes nog niet gaan stijgen de eerstkomende maanden, de variabele zou als eerste gaan stijgen en dat is momenteel nog niet aan het gebeuren, aldus onze bankdirecteur
Japje- Fluisteraar
Ik hoop niet dat het één groot spelletje is, want ik hoop echt dat het nog niet te bruusk gaat stijgen
Heb je bij Delta Lloyd ook al gehoord? Die zijn denk ik wel één van de goedkoopsten (alhoewel KBC blijkbaar ook érg goed gaat nu!)
Heb je bij Delta Lloyd ook al gehoord? Die zijn denk ik wel één van de goedkoopsten (alhoewel KBC blijkbaar ook érg goed gaat nu!)
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» We hebben een huis gekocht!!
» Ons eerste huis gekocht!!! Dit weekend verhuisd :)
» Huis gekocht!
» Huis gekocht!
» We hebben een huis gekocht!!
» Ons eerste huis gekocht!!! Dit weekend verhuisd :)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: