Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat aan doen vandaag?

+15
Tania
Fiwen
M@niek
SarahKey
Novalee
Susan
RiLiJu
loesje
Spring
Theezakje13
Tiara
Pussycat
Makamba
woezel
Mom-Of-3
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat aan doen vandaag?  - Pagina 2 Empty Re: Wat aan doen vandaag?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 0:31

Ik ben eruit hoor!
Ze heeft een romper met korte mouwen aan, een longsleeve en straks haar vest daaroverheen, kan haar vest altijd nog open doen. Ook heeft ze een spijkerbroek aan, sokken en krijgt ze haar gympen aan. Dan moet het toch niet meer mis gaan!

Als ze overigens hier in de achtertuin zou gaan spelen (en al zou kunnen spelen, bewegen en lopen etc) dan kan ze hier met gemak in dr bikini, bij wijze van spreken. De tuin staat hier vol in de zon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan doen vandaag?  - Pagina 2 Empty Re: Wat aan doen vandaag?

Bericht  Fiwen vr 23 maa 2012 - 0:37

Lijkt me prima Parel!

J.uul had vandaag een romper met lange mouwen, een dun spijkerbroekje en een dun truitje aan. Toen we op de fiets gingen had ze ook nog een sjaal en een bodywarmer aan maar op de terugweg heb ik de bodywarmer uit gelaten.
Het ligt er trouwens ook wel heel erg aan waar je woont. Hier in het zuiden is het nu gewoon 19 graden en volop zon zonder wind maar in het westen en noorden is het volgens mij wel iets frisser.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan doen vandaag?  - Pagina 2 Empty Re: Wat aan doen vandaag?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 0:47

Mijn oudste heeft een tshirt met lange mouwen aan, rokje en een legging.

Zoon heeft een spijkerbroek aan en een tshirt met lange mouwen.

De jongsten hebben een lange romper aan, maar dat dient dan meteen als shirtje, omdat ze er overheen een tuniekje dragen met spaghetti bandjes en een bolero met korte mouwen. Normaal hebben ze gewoon mouwloos aan. Verder een legging.

Buiten hebben ze nu hun zomerjas aan, alle 4. Heb de winterjassen net gewassen, zie wel of we die nog nodig hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan doen vandaag?  - Pagina 2 Empty Re: Wat aan doen vandaag?

Bericht  Tania vr 23 maa 2012 - 2:02

Toen we vanmorgen even weggingen had J. een spijkerbroek, romper zonder mouwen en een longsleeve aan, jas was niet nodig.
M. heeft een romper zonder mouwen, tuniekje met lange mouwen, legging en toen we weggingen een vestje aan. In de maxicosi zit voor buiten nog de voeten zak en bij de winkel zat ze in de beco.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan doen vandaag?  - Pagina 2 Empty Re: Wat aan doen vandaag?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 7:57

Y. had vandaag aan, romper korte mouw, longsleeve (lange mouw) spijkerbroek, sokjes, schoenen. Toen we vanmiddag gingen fietsen had ze een dun vestje aan en daarover heen een bodywarmer. Ik had geen scherm er voor dus ik vond het fris zat! ze zit toch wel met haar gezichtje in de wind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan doen vandaag?  - Pagina 2 Empty Re: Wat aan doen vandaag?

Bericht  Flip Fluitketel vr 23 maa 2012 - 8:03

J. had vandaag een romper met lange mouw aan, maar deze diende ook als shirt. Ze had namelijk een vest erover heen aan. Verder had ze een spijkerbroekje aan en sokken. Op de fiets had ik nog wel haar poncho of spijkerjas aangedaan trouwens.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan doen vandaag?  - Pagina 2 Empty Re: Wat aan doen vandaag?

Bericht  Dolphinne vr 23 maa 2012 - 8:05

Vanochtend had mijn zoontje een shirtje met lange mouwen en daaroverheen een blouse met korte mouwen.
Zn hemd had ik uit gelaten.
Om 10 uur had hij nog even zn zomerjas aan, maar toen ik zelf buiten was zonder jas en dat niet koud was heb ik die van hem ook uit gedaan.

Rond 11 uur/ half 12 heb ik het shirt met lange mouwen eronder uitgedaan.
Rond half 4 heeft hij die weer aangekregen.

Maar hij speelt ook de hele dag en krijgt het daardoor ook wel snel warm.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan doen vandaag?  - Pagina 2 Empty Re: Wat aan doen vandaag?

Bericht  Star007 vr 23 maa 2012 - 8:20

D. had vandaag een romper met lange mouwen, longsleeve, maillot en een rokje aan.
Ik had wel een dekentje mee genomen toen ze in de maxi cosi mee ging naar de stad. Maar ze heeft m eigenlijk niet nodig gehad. Het was ook echt lekker warm.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan doen vandaag?  - Pagina 2 Empty Re: Wat aan doen vandaag?

Bericht  Liadan vr 23 maa 2012 - 8:21

Yara had vandaag een hemd aan met een shirt met korte mouwen erover, verder een legging en rok. Kian had buiten een romper met korte mouw en een shirt met lange mouwen, dat was alleen snel doorweekt want hij was naar de waterbaan getijgerd en er bijna in gaan zittenWat aan doen vandaag?  - Pagina 2 561177 .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan doen vandaag?  - Pagina 2 Empty Re: Wat aan doen vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum