citroendieet
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
citroendieet
iemand hier gehoord van afvallen mbv citroensap?
ik hoorde gister een collega vertellen dat ze dit deed. iedere morgen een uitgeperste citroen (in water) en om de dag 'savonds. was nu 1 kilo afgevallen in een week tijd, zonder al te veel op haar eetpatroon te letten.
iemand anders hier ook ervaringen mee?
ik hoorde gister een collega vertellen dat ze dit deed. iedere morgen een uitgeperste citroen (in water) en om de dag 'savonds. was nu 1 kilo afgevallen in een week tijd, zonder al te veel op haar eetpatroon te letten.
iemand anders hier ook ervaringen mee?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: citroendieet
Ik denk niet dat je daar persé van af valt. Wel is het goed om dat 's ochtends te drinken om je stoelgang op gang te krijgen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dan kun je ook groene thee gaan drinken. Groene thee werkt vochtafdrijvend, waardoor je dus ook gewicht kan kwijtraken. Maar echt veel kilo's zul je hiermee(en ook met citroen) niet verliezen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Haha, het is wel goed om dat te drinken om je spijsvertering op gang te krijgen maar ik denk niet dat je er echt af mee zult vallen.
Gast- Gast
Mensen fluctueren sowieso weleens een kilo, dat kan soms per dag zijn. 1 kilo zegt dus nog niet zoveel, denk niet dat ze er blijvend 5-10 kilo mee kwijt kan raken zonder verder iets aan te passen in haar eetpatroon.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
hmm groene thee drinken deed ik hiervoor al haha.
dan zetten we ons gewone dieet voort, zonder de citroen
dan zetten we ons gewone dieet voort, zonder de citroen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: