Voor een kindje in 2013!
+5
Silver
NoName88
Poisongirl
Slakje
vlinder-2011
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Voor een kindje in 2013!
Nee hoor. B is ook twee maanden en ik heb echt echt alles BEHALVE kriebels..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Nee hoor. B is ook twee maanden en ik heb echt echt alles BEHALVE kriebels..
+ 1 Maar dat komt vooral door een nare zwangerschap, misschien dat als het een wat prettigere zwangerschap zou zijn geweest ik er anders naar zou hebben gekeken. Het mama zijn vind ik heerlijk, maar dat zwanger zijn? Dat zou ik het liefste over slaan! Denk dat er hier niet gedacht gaat worden aan een tweede voor (eind?) 2014 (pfoe, wat klinkt dat nog ver weg)!
Gast- Gast
Ik vraag me af of hier uberhaupt OOIT nog gedacht gaat worden aan een tweede..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik snap dat wel Lejow. Je zwangerschap is ook niet niks geweest. Eerst de misselijkheid, en daarna de vroeggeboorte van B. Hier is de kans op herhaling van alles ook vrij groot, en ik zou niet weten hoe ik dat moet gaan doen terwijl er al een kindje rondloopt. Maar...daar wil ik voorlopig ook nog niet aan denken. Eerst maar eens genieten van T.
Gast- Gast
Tiramisu schreef:Ik snap dat wel Lejow. Je zwangerschap is ook niet niks geweest. Eerst de misselijkheid, en daarna de vroeggeboorte van B. Hier is de kans op herhaling van alles ook vrij groot, en ik zou niet weten hoe ik dat moet gaan doen terwijl er al een kindje rondloopt. Maar...daar wil ik voorlopig ook nog niet aan denken. Eerst maar eens genieten vanTB.
Eens
Lejow- Lady Post-a-lot
Daar zat ik ook heel erg mee de eerste maanden, maar nu is dat gevoel weg en weet ik dat ik een derde wil over een paar jaar.Lejow schreef:Tiramisu schreef:Ik snap dat wel Lejow. Je zwangerschap is ook niet niks geweest. Eerst de misselijkheid, en daarna de vroeggeboorte van B. Hier is de kans op herhaling van alles ook vrij groot, en ik zou niet weten hoe ik dat moet gaan doen terwijl er al een kindje rondloopt. Maar...daar wil ik voorlopig ook nog niet aan denken. Eerst maar eens genieten vanTB.
Eens
Rust houden met een tweeling is niet makkelijk, dus wacht in elk geval tot ze groter zijn.
Gast- Gast
vlinder-2011 schreef:Filoria schreef:Heb je het hier wel eens over gehad in de topics met jonge moeders? Volgens mij hebben heeeel veel mama's met jonge baby's dit.Slakje schreef:Vanaf januari 2013 stop ik met de pil. Ondanks dat Louise nog maar 2 maand oud is zijn mijn eierstokken alweer hevig aan het rammelen. Hihi.
Ik voelde zelf ook een sterke wens naar nog een zwangerschap en baby toen Tomas klein was. Dat is na een maand of 10 veel minder geworden. Ik weet nog dat meer meiden van dit forum die kinderen van dezelfde leeftijd hadden dat ook zo voelden.
Zou het toch iets met die hormonen te maken hebben? 9 maanden op, 9 maanden af zeggen ze.
tsjah die kriebels.. geloof dat iedereen die hier heeft
+1 Denk dat velen (niet allemaal) wel van die kriebels heeft.
Wij hadden het al langer over dat we toch 2 kindjes wilden. En we willen ze qua leeftijd dicht bij elkaar in de buurt. Mijn zusje en ik schelen iets meer dan een jaar. En mijn man en zijn zusje ook. Wij hebben dat binnen onze gezinnen altijd als prettig ervaren en het voelt voor ons gewoon goed om wanneer T. 1 is voor een 2e kindje te gaan.
Bij T. was het meteen raak toen ik stopte met de pil, maar wie weet duurt het dit keer wel langer, dus zit er toch wat meer leeftijdsverschil tussen T. en een broertje of zusje.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: