Tennisjurkje: waar hebben ze leuke???
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tennisjurkje: waar hebben ze leuke???
Of is het gewoon het seizoen er nog niet voor? Gisteren hier de hele stad gehad, maar niks....online is er wel genoeg aanbod, maar ik wil het gewoon even in de winkel kunnen voelen en passen...
En het liefst ook nog gewoon in een lekker fel kleurtje...zelfs bij de Adidas en Bjorn Borg winkel verkopen ze niet de jurkjes, wel rokjes....
Maar ik wil een jurkje!!! Haha.
En het liefst ook nog gewoon in een lekker fel kleurtje...zelfs bij de Adidas en Bjorn Borg winkel verkopen ze niet de jurkjes, wel rokjes....
Maar ik wil een jurkje!!! Haha.
Gast- Gast
Re: Tennisjurkje: waar hebben ze leuke???
Oh ik weet dat adidas een seizoen geleden echt super leuke tennisjurkjes had dus misschien komen ze nog? Heb je wel in de adidaswinkel gekeken en niet in een winkel die verschillende merken verkoopt?
Gast- Gast
Ja ik ben echt in de Adidas winkel zelf geweest!
Online kan ik al wel wat jurkjes van de nieuwe collectie zien, erg leuk!! Maar ik wil in dit geval toch even voelen en passen...
Helaas ook nergens in de sale de jurkjes van vorig jaar tegengekomen....ja, eentje, maar dat was een hele grote maat. Die was wel leuk, knalroze met oranje...
Maar bij Intersport en Perry bijv gewoon echt helemaal niks....
Online kan ik al wel wat jurkjes van de nieuwe collectie zien, erg leuk!! Maar ik wil in dit geval toch even voelen en passen...
Helaas ook nergens in de sale de jurkjes van vorig jaar tegengekomen....ja, eentje, maar dat was een hele grote maat. Die was wel leuk, knalroze met oranje...
Maar bij Intersport en Perry bijv gewoon echt helemaal niks....
Gast- Gast
Bij ons bij de N.Ike hebben ze een supergaaf tennisjurkje. Kost wel 80 euro. Als je naar ro.sada komt, krijg je 30% personeelskorting van me :-). Zovaak gebruik ik mn korting niet, dus mag je dat best van me hebben.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wat superlief van je!!! Ik ben eigenlijk nog nooit bij Rosada geweest....scheelt dat veel daar?
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Oh wat superlief van je!!! Ik ben eigenlijk nog nooit bij Rosada geweest....scheelt dat veel daar?
Het scheelt wel. Ze hebben daar calvin klein en das al stukken goedkoper. En zo zijn er meer winkels. Ik ben alleen op dinsdagen en zondagen vrij. Aanstaande zaterdag ben ik ook nog n dagje vrij. Hoor het wel wanneer je gaat.
Linnie1985- Kletskop
Als je dat tennisjurkje nog wilt, mn bazin heeft hem nu afgeprijst voor (ik dacht) 45 euro, omdat hij voor de prijs van 80 euro niet verkocht werd.
Linnie1985- Kletskop
Het probleem met de meeste tenniskleding is dat de leukste dingen niet in de winkel komen te hangen. Daarom ben ik toch maar overgegaan op on-line bestellen.
De meeste kleding van Adidas heeft het met dat speciale dri-fit systeem (zo heet het bij nike, bij adidas weet ik de naam even niet) voelt hetzelfde. De hempjes die ik de afgelopen jaren besteld heb zijn vrij dun van stof terwijl de rokjes normaal zijn qua dikte.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de collectie dit jaar helemaal niks vond en daarom ook maar eens een keertje niks heb besteld (4 jaar achter elkaar een nieuw setje gekocht dus kan er nog wel even tegen haha).
De meeste kleding van Adidas heeft het met dat speciale dri-fit systeem (zo heet het bij nike, bij adidas weet ik de naam even niet) voelt hetzelfde. De hempjes die ik de afgelopen jaren besteld heb zijn vrij dun van stof terwijl de rokjes normaal zijn qua dikte.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de collectie dit jaar helemaal niks vond en daarom ook maar eens een keertje niks heb besteld (4 jaar achter elkaar een nieuw setje gekocht dus kan er nog wel even tegen haha).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik kom net tennis jurkjes tegen op plutosport.nl
Herinnerde me je topic dus heb hem even opgezocht voor je.
Herinnerde me je topic dus heb hem even opgezocht voor je.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Hebben ze bij de hema leuke jongens pyamatjes?
» Waar leuke babyzomerhoedjes?
» Waar koop ik een leuke tas?
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Hebben ze bij de hema leuke jongens pyamatjes?
» Waar leuke babyzomerhoedjes?
» Waar koop ik een leuke tas?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: