Na de wipper...
+7
Susan
Star007
Theeleut
Fearie
Parisienne
teletascha
TukTuk
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Na de wipper...
Hadden jullie toen een andere relax- plaats voor de kinderen?
In de wipper mogen ze officieel tot 9 kg, dat heeft de jongste al gehaald. Maar ze kunnen nog niet zitten en in de kinderstoel houden ze het max 10 min uit.
Even een stukje Baby Einstein kijken op dvd vinden heerlijk, en doen ze nu in de wipper. Op een kleed lukt dat niet...
In de wipper mogen ze officieel tot 9 kg, dat heeft de jongste al gehaald. Maar ze kunnen nog niet zitten en in de kinderstoel houden ze het max 10 min uit.
Even een stukje Baby Einstein kijken op dvd vinden heerlijk, en doen ze nu in de wipper. Op een kleed lukt dat niet...
Gast- Gast
Re: Na de wipper...
Die soort zitzakken zijn ideaal, met riempjes/tuigjes (of hoe je dat ook noemt, kan ook zonder uiteraard).
Gast- Gast
Doe maar met, ik leg ze graag vast op een plek waarvan ik weet dat ze niet weg kunnen, kan ik tussendoor ook even plassenReva schreef:Die soort zitzakken zijn ideaal, met riempjes/tuigjes (of hoe je dat ook noemt, kan ook zonder uiteraard).
Gast- Gast
Als ze er vandoor zouden gaan terwijl ze in de zitzak zitten, zijn het denk ik net schildpadden
Gast- Gast
Daar zit ik ze echt voor aan... Als ik zie wat S uithaalt in bed als hij in slaapzak strak onder een deken ligt
Gast- Gast
Toen mijn zoontje echt niet meer in de wipper kon (was hij als eens mee omgekieperd) en nog niet op de bank kon zitten zette ik m wel eens in de buggy voor de tv..
Gast- Gast
Reva schreef:Als ze er vandoor zouden gaan terwijl ze in de zitzak zitten, zijn het denk ik net schildpadden
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Toen mijn zoontje echt niet meer in de wipper kon (was hij als eens mee omgekieperd) en nog niet op de bank kon zitten zette ik m wel eens in de buggy voor de tv..
Vraag me af of ze in de buggy wel goed kunnen zitten, omdat ze zelf nog niet zitten en ook in de kinderstoel nog niet goed kunnen zitten?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Laurientje85 schreef:Toen mijn zoontje echt niet meer in de wipper kon (was hij als eens mee omgekieperd) en nog niet op de bank kon zitten zette ik m wel eens in de buggy voor de tv..
Vraag me af of ze in de buggy wel goed kunnen zitten, omdat ze zelf nog niet zitten en ook in de kinderstoel nog niet goed kunnen zitten?
Mijn zoontje was toen al 10 maanden.. Dus die zat ook al wel in de kinderstoel, maar daarin zit je vrij rechtop en in de buggy kon hij wat relaxter zitten zeg maar..
Gast- Gast
Hier hebben we geen alternatief. Ze zit wel rechtop in de box, maar staan en rondjes lopen doet ze veel liever.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Wat voor wipstoel heb je? N.'s wipstoel staat nog steeds in de woonkamer. Het is echt haar plekje om even lekker te relaxen. Ze zit/ligt er nog regelmatig in. Ze is er nog nooit mee omgevallen, terwijl ze er regelmatig helemaal uit hing (terwijl ze vast zat). Deze wipstoel is echt ontzettend stabiel, die krijgen ze niet zomaar om. Hij staat op de grond voor de tv, schuin tegen de bank aan zodat ze nog enigszins half rechtop zit. De wipstoel gaat hier voorlopig ook nog niet weg. Deze hebben we voor N. (een iets ouder model en inmiddels uiteraard zonder die speelboog):
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier ook gewoon nog het wipstoeltje, tijdens de groente/fruithap gaat ie in de kinderstoel met zitverkleiner (maar daar zakt ie uiteindelijk in elkaar). Misschien een voedingskussen met een hoes eromheen? Dat had een vriendin van me en haar dochtertje lag er prima in.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Hier was de wipper met 6 maanden weg. Hij zit in de stoel als hij eten krijgt en speelt in de box of banjert door de kamer heen.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wij hebben de nuna leaf, en die is te gebruiken tot 15 kg. Ik vind het echt een aanrader; hij schommelt van links naar rechts en dat vindt D. heerlijk en als ik haar een fruit of groentehapje geef kan ik hem vast zetten.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Parisienne schreef:Wat voor wipstoel heb je? N.'s wipstoel staat nog steeds in de woonkamer. Het is echt haar plekje om even lekker te relaxen. Ze zit/ligt er nog regelmatig in. Ze is er nog nooit mee omgevallen, terwijl ze er regelmatig helemaal uit hing (terwijl ze vast zat). Deze wipstoel is echt ontzettend stabiel, die krijgen ze niet zomaar om. Hij staat op de grond voor de tv, schuin tegen de bank aan zodat ze nog enigszins half rechtop zit. De wipstoel gaat hier voorlopig ook nog niet weg. Deze hebben we voor N. (een iets ouder model en inmiddels uiteraard zonder die speelboog):
Vind jij die wipstoel stevig? Wij hadden 'm ook voor Ezra, maar ik vond 'm juist helemaal niet zo stevig en ik vond 'm ook best klein, ik heb hem er ook echt niet meer in gezet toen hij ouder was dan zes maanden. Ik had dan wel een ouder model volgens mij, dus misschien zijn er klachten geweest en hebben ze de kwaliteit verbeterd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
@ Susan: ja, ik vind deze wipstoel echt heel stevig! De poten staan ver uit elkaar en er zitten rubbers onder. Daardoor kunnen ze niet snel kantelen en door de rubbers ook niet verschuiven. N. heeft wel honderden pogingen gedaan om eruit te komen terwijl ze vast zat, ze hing met heel haar bovenlichaam al op de grond, maar de stoel is niet gekanteld en niet verschoven. Hij is nu natuurlijk te klein, haar benen hangen eroverheen en haar hoofd zit tegen de bovenkant aan, maar ze ligt er nog heerlijk in. Ik heb meerdere pogingen gedaan om de stoel even te verstoppen, maar zodra ze het opmerkte vroeg ze huilend: 'Toel?! Toel?!". Vandaar dat 'ie er nu nog staat Misschien hebben we inderdaad een ander model en hebben ze hem verbeterd.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Op het Kdv hebben we een opblaasband waar een speciaal doek omheen zit, waardoor de onderkant dicht is en ze er dus in zitten, maar ook een beetje hangen.
Sommige kindjes kunnen er wel zelf uitklimmen, dus een beetje afhankelijk van dhoe bewegelijk je kindjes zijn!
Sommige kindjes kunnen er wel zelf uitklimmen, dus een beetje afhankelijk van dhoe bewegelijk je kindjes zijn!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Na de wipstoel idd op het kleed of in de box. Vanaf een jaar heeft ze een kinderfauteuiltje..
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
T. zit 2x per week nog smorgens in de wipper om zn fles te drinken terwijl ik me klaarmaak om te gaan werken. Heb eigenlijk nog nooit gekeken tot hoeveel kg hij erin zou mogen. Hij zit er in elk geval nog goed in...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Susan schreef:Parisienne schreef:Wat voor wipstoel heb je? N.'s wipstoel staat nog steeds in de woonkamer. Het is echt haar plekje om even lekker te relaxen. Ze zit/ligt er nog regelmatig in. Ze is er nog nooit mee omgevallen, terwijl ze er regelmatig helemaal uit hing (terwijl ze vast zat). Deze wipstoel is echt ontzettend stabiel, die krijgen ze niet zomaar om. Hij staat op de grond voor de tv, schuin tegen de bank aan zodat ze nog enigszins half rechtop zit. De wipstoel gaat hier voorlopig ook nog niet weg. Deze hebben we voor N. (een iets ouder model en inmiddels uiteraard zonder die speelboog):
Vind jij die wipstoel stevig? Wij hadden 'm ook voor Ezra, maar ik vond 'm juist helemaal niet zo stevig en ik vond 'm ook best klein, ik heb hem er ook echt niet meer in gezet toen hij ouder was dan zes maanden. Ik had dan wel een ouder model volgens mij, dus misschien zijn er klachten geweest en hebben ze de kwaliteit verbeterd.
Ik vind die dus ook echt niet stevig! Veel te iel die 'pootjes'! Wij hebben voor n destijds al een wipper van topmark ook tot 15 kilo.. Daarna op de bank gezet als ik erbij was en verder in de box.. Op een gegeven moment in de kinderstoel.. Het houdt een keer op...
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben ook een wipstoel van Fisher price, wel een andere met een zebra erop. Maar goed ik vind hem wel stevig maar niet echt te gebruiken met meer gewicht als 9 kg, wat de max is bij dit stoeltje. Eigenlijk was het wel zonde van mijn geld. Mijn zoontje heeft er absoluut niet veel in gezeten. Toen we fysio kregen voor zijn platte achterhoofd adviseerde de therapeut om zo min mogelijk het stoeltje te gebruiken, beter in de box. En nu is hij al wel 8 kg geweest en vind ik het niet echt verantwoord om hem er nog in te zetten. Vind dat het ding behoorlijk doorzakt. Zal misschien aan mij liggen, maar zou het mezelf niet kunnen vergeven als er wat mee gebeurt.SparklingEyes schreef:Susan schreef:Parisienne schreef:Wat voor wipstoel heb je? N.'s wipstoel staat nog steeds in de woonkamer. Het is echt haar plekje om even lekker te relaxen. Ze zit/ligt er nog regelmatig in. Ze is er nog nooit mee omgevallen, terwijl ze er regelmatig helemaal uit hing (terwijl ze vast zat). Deze wipstoel is echt ontzettend stabiel, die krijgen ze niet zomaar om. Hij staat op de grond voor de tv, schuin tegen de bank aan zodat ze nog enigszins half rechtop zit. De wipstoel gaat hier voorlopig ook nog niet weg. Deze hebben we voor N. (een iets ouder model en inmiddels uiteraard zonder die speelboog):
Ik vind die dus ook echt niet stevig! Veel te iel die 'pootjes'! Wij hebben voor n destijds al een wipper van topmark ook tot 15 kilo.. Daarna op de bank gezet als ik erbij was en verder in de box.. Op een gegeven moment in de kinderstoel.. Het houdt een keer op...
Gast- Gast
mama2be schreef:Wij hebben ook een wipstoel van Fisher price, wel een andere met een zebra erop. Maar goed ik vind hem wel stevig maar niet echt te gebruiken met meer gewicht als 9 kg, wat de max is bij dit stoeltje. Eigenlijk was het wel zonde van mijn geld. Mijn zoontje heeft er absoluut niet veel in gezeten. Toen we fysio kregen voor zijn platte achterhoofd adviseerde de therapeut om zo min mogelijk het stoeltje te gebruiken, beter in de box. En nu is hij al wel 8 kg geweest en vind ik het niet echt verantwoord om hem er nog in te zetten. Vind dat het ding behoorlijk doorzakt. Zal misschien aan mij liggen, maar zou het mezelf niet kunnen vergeven als er wat mee gebeurt.SparklingEyes schreef:Susan schreef:Parisienne schreef:Wat voor wipstoel heb je? N.'s wipstoel staat nog steeds in de woonkamer. Het is echt haar plekje om even lekker te relaxen. Ze zit/ligt er nog regelmatig in. Ze is er nog nooit mee omgevallen, terwijl ze er regelmatig helemaal uit hing (terwijl ze vast zat). Deze wipstoel is echt ontzettend stabiel, die krijgen ze niet zomaar om. Hij staat op de grond voor de tv, schuin tegen de bank aan zodat ze nog enigszins half rechtop zit. De wipstoel gaat hier voorlopig ook nog niet weg. Deze hebben we voor N. (een iets ouder model en inmiddels uiteraard zonder die speelboog):
Ik vond 'm ook doorzakken, ik vond 'm nauwelijks steun geven, vond het meer een soort frame met een doek erover gespannen. Ik vond het wel een heel leuk wipstoeltje met die boog, tot zes maanden heeft hij er wel redelijk veel in gezeten, hij vermaakte zich er ook altijd heel goed in. Op zich niet eens zo'n miskoop. We hadden ook de schommel van Fisher-Price en dat vond ik achteraf wel een miskoop, Ezra vond het mooi, maar kon er maar heel kort in (qua gewicht), Yrsa wilde er niet in en we konden 'm ook niet laten staan om haar eraan te laten wennen, want dan klom Ezra erin en dat kon natuurlijk niet meer. Toen hebben we 'm in de buitenberging gezet en toen is aan de achterkant de stof helemaal gaan verteren. Was dus een duur geintje (179 euro) voor die paar maanden. Achteraf had ik beter alleen dat wipstoeltje kunnen hebben.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat is wel zonde van die schommelstoel. Hier was het een beetje zonde geld omdat we hem niet veel hebben kunnen gebruiken, want het werd afgeraden door de fysiotherapeut ivm zijn platte achterhoofd. Anders was die zeker meer gebruikt. Het is echt wel een leuk stoeltje. Maar net wat je zegt, eigenlijk een frame met stof erop. Gelukkig heb ik hem wel met korting gekocht.Susan schreef:mama2be schreef:Wij hebben ook een wipstoel van Fisher price, wel een andere met een zebra erop. Maar goed ik vind hem wel stevig maar niet echt te gebruiken met meer gewicht als 9 kg, wat de max is bij dit stoeltje. Eigenlijk was het wel zonde van mijn geld. Mijn zoontje heeft er absoluut niet veel in gezeten. Toen we fysio kregen voor zijn platte achterhoofd adviseerde de therapeut om zo min mogelijk het stoeltje te gebruiken, beter in de box. En nu is hij al wel 8 kg geweest en vind ik het niet echt verantwoord om hem er nog in te zetten. Vind dat het ding behoorlijk doorzakt. Zal misschien aan mij liggen, maar zou het mezelf niet kunnen vergeven als er wat mee gebeurt.SparklingEyes schreef:Susan schreef:Parisienne schreef:Wat voor wipstoel heb je? N.'s wipstoel staat nog steeds in de woonkamer. Het is echt haar plekje om even lekker te relaxen. Ze zit/ligt er nog regelmatig in. Ze is er nog nooit mee omgevallen, terwijl ze er regelmatig helemaal uit hing (terwijl ze vast zat). Deze wipstoel is echt ontzettend stabiel, die krijgen ze niet zomaar om. Hij staat op de grond voor de tv, schuin tegen de bank aan zodat ze nog enigszins half rechtop zit. De wipstoel gaat hier voorlopig ook nog niet weg. Deze hebben we voor N. (een iets ouder model en inmiddels uiteraard zonder die speelboog):
Ik vond 'm ook doorzakken, ik vond 'm nauwelijks steun geven, vond het meer een soort frame met een doek erover gespannen. Ik vond het wel een heel leuk wipstoeltje met die boog, tot zes maanden heeft hij er wel redelijk veel in gezeten, hij vermaakte zich er ook altijd heel goed in. Op zich niet eens zo'n miskoop. We hadden ook de schommel van Fisher-Price en dat vond ik achteraf wel een miskoop, Ezra vond het mooi, maar kon er maar heel kort in (qua gewicht), Yrsa wilde er niet in en we konden 'm ook niet laten staan om haar eraan te laten wennen, want dan klom Ezra erin en dat kon natuurlijk niet meer. Toen hebben we 'm in de buitenberging gezet en toen is aan de achterkant de stof helemaal gaan verteren. Was dus een duur geintje (179 euro) voor die paar maanden. Achteraf had ik beter alleen dat wipstoeltje kunnen hebben.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: