Bloembollen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bloembollen
Heb net wat plantenbakken gevuld met allemaal zaden&bloembollen maar ik vraag me eigenlijk af of t nog niet te vroeg is om t al naar buiten te gooien?Weet iemand hier dat toevallig???Thanks
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Re: Bloembollen
Nee hoor, dat kan prima. Tenzij het nog heel koud wordt dan is het beter het even binnen te halen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Kan prima!
maar ben je met die bollen niet een beetje te laat? Licht er misschien aan wat voor soort je hebt geplant, maar ik heb narcissen en ranonkels en die moest ik in september/oktober/november/december planten
maar ben je met die bollen niet een beetje te laat? Licht er misschien aan wat voor soort je hebt geplant, maar ik heb narcissen en ranonkels en die moest ik in september/oktober/november/december planten
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Valt wel mee denk ik,op de verpakkingen stonden maart&april....Zat meer over t weer in maar de voorspellingen zijn goed!
redd- Fluisteraar
Dan komt t zeker goed. Als op de verpakking staat dat ze maart/april geplant kunnen worden, kunnen ze ook nog wel tegen wat nachtvorst!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Idd!Hoop t wel want n beetje extra kleur op t balkon zou niet verkeerd zijn:lol:
redd- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: