Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe strikt ben jij??

+11
Parisienne
Mamsie
-Ieniemienie-
Susan
PapillonRose
Fiwen
Thunder
kwak
Twellie
Annemie
Printje
15 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe strikt ben jij?? Empty Hoe strikt ben jij??

Bericht  Printje zo 18 maa 2012 - 9:46

- Met naar bed gaan? Altijd dezelfde tijd etc?

- Nee is nee of soms toch nog ja?

- Gezond snoepen of soms best een 'echt' snoepje.

-Met naar bed gaan? Altijd dezelfde tijd etc?

Dit kan hier, vooral in het weekend, nog al eens verschillen, we waren bijv. vrijdagavond op visite en voor we het wisten was het al 10 uur....en was meneer nog heerlijk aan het zingen/spelen etc. Normaal tussen 7 en 8 maar dan eerder richting 8 uur... Ons mannetje kan dat ook prima hebben en wordt er nooit vervelend om, bedritueel blijft wel altijd hetzelfde.

Nee blijft eigenlijk altijd nee.

- Altijd gezond eten of af en toe zondigen

Hij mag best eens een ongezonder snoepje maar meneer heeft, gelukkig, zelf de voorkeur voor iets van krentjes of fruit. Maar zo af en toe iets wat 'slechter' is vind ik niet erg. We eten vrijwel altijd gezond avondeten maar ik schiet niet in de stress wanneer we eens wat adners eten. ( meneer eet toch nooit s'avonds hahahaha)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe strikt ben jij?? Empty Re: Hoe strikt ben jij??

Bericht  Annemie zo 18 maa 2012 - 9:50

- Met naar bed gaan? Altijd dezelfde tijd etc? Dat probeer ik altijd wel, meestal gaat hij ook tussen 19.30 en 20.00 naar bed, 's middags wijk ik wel eens af van de tijden.

- Nee is nee of soms toch nog ja? Ja, ik zeg soms toch ja, om van het gezeur af te zijn, ik zeg dan wel tegen mezelf dat ik nee moet zeggen, maar soms krijgt hij toch zijn zin.. Hoe strikt ben jij?? 394967 maar ik blijf oefenen, haha.

- Gezond snoepen of soms best een 'echt' snoepje. De laatste tijd mag hij wel een snoepje ofzo, maar niet teveel en ook niet elke dag.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Twellie zo 18 maa 2012 - 9:50

Altijd tussen 19.00 en 20.00.

Als ik heel moe ben, ben ik eerder geneigd toch maar toe te geven om er vanaf te zijn. Ook om een driftbui in de winkel te voorkomen, wil ik nog wel eens toegeven aan iets dat anders niet zou mogen.

Thuis krijgt ze geen snoep of koekjes. Buitenshuis heb ik er binnen grenzen geen moeite mee: ik wil bijvoorbeeld niet dat ze op de opvang het zielige kindje is dat nooit een traktatie mag.

-
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  kwak zo 18 maa 2012 - 9:53

D. gaat altijd tussen half 7 en 7 uur naar bed. heel af en toe komt het voor dat ze rond 8 naar bed gaat.
heel soms een ja Wink
thuis gezond snoepen, bij opa en oma krijgt ze af en toe een echt snoepje.
thuis doe ik haar ook een plezier met druiven, rozijntjes of komkommer.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 9:53

- Met naar bed gaan? Altijd dezelfde tijd etc? Ongeveer. Hier is het tussen 19.30 en 20.00 echt bedtijd !

- Nee is nee of soms toch nog ja? Soms nog ja Embarassed

- Gezond snoepen of soms best een 'echt' snoepje. Hij krijgt meestal als lekkers gewoon fruit, een liga of een rijstwafel. Maar als ik een koekje eet krijg hij meestal ook wel een klein stukje. Maar echt snoep en chips krijgt hij (voorlopig) niet

- Altijd gezond eten of af en toe zondigen. We eten 1x in de 2 weken friet en dan eet hij mee. Voor de rest eet hij erg gezond en hij lust ook bijna alles van sperziebonen tot macaroni. Als wij allebei een dag moeten werken of we hebben gewoon een drukke dag dan eten wij zelf iets makkelijks (bijv. soep met stokbrood) dan krijgt hij een peutermaaltijd

Gast
Gast

Bericht  Thunder zo 18 maa 2012 - 9:53

Printje schreef:
- Met naar bed gaan? Altijd dezelfde tijd etc? Zondag tot en met donderdag gaan ze altijd om 19.30 uur. Vrijdags om 20.30 uur en zaterdags 21.00 uur.

- Nee is nee of soms toch nog ja? Over het algemeen is nee nee, maar een enkele keer wordt een nee toch een ja.

- Gezond snoepen of soms best een 'echt' snoepje. Liever gezond, maar een echte vind ik absoluut geen probleem.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Fiwen zo 18 maa 2012 - 9:57

's Avonds gaat ze in principe altijd om half 8 naar bed. 's Middags wisselt het, is afhankelijk van hoe laat ze 's ochtends wakker was en of we nog plannen hebben in de ochtend of middag.

Nee is nee

Ze lust nog niet echt snoepjes, maar ze vind bijvoorbeeld speculaasjes wel erg lekker en krijgt dit meestal 1x per dag. Verder krijgt ze gezonde 'snoepjes'.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 10:02

-Met naar bed gaan? Altijd dezelfde tijd etc?
Nee, hier wisselt het. Hangt ook een beetje van A zijn fles af en hoe laat ze `s ochtends wakker geworden is.
Maar normaal ligt ze er wel tussen 18.45 en 19.30 in.
Vandaag zijn we bij mijn zus geweest en lag ze er om 20u in.

Nee is nee en soms toch een ja.

Beide, ze eet 2-3 stuks fruit op een dag en dan mag ze van mij zo af en toe ook best een echt snoepje zoals een tum tummetje.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose zo 18 maa 2012 - 10:14

- Met naar bed gaan? Altijd dezelfde tijd etc? Meestal wel, vrijwel altijd tussen 7 en 8. Kan per dag dus nog wel iets verschillen, maar zelden buiten deze tijden.

- Nee is nee of soms toch nog ja? Nee is meestal nee, maar soms ook ja. Zeg ik eenmaal nee, dan blijft het nee. Maar waar ik de ene keer nee tegen zeg, kan een andere keer ja zijn natuurlijk, hangt van de omstandigheden af. Zo krijgt ze vlak voor het eten echt geen koekje, maar op een ander tijdstip misschien wel.

- Gezond snoepen of soms best een 'echt' snoepje. Gezond snoepen, maar af en toe mag ze ook best wel een echt snoepje, bijvoorbeeld met een verjaardag of op visite ergens. Thuis doe ik dat nog niet.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Susan zo 18 maa 2012 - 10:18

- Met naar bed gaan? Altijd dezelfde tijd etc? Het ligt er wel aan hoe moe ze zijn, het hoeft niet altijd stipt dezelfde tijd te zijn. In principe gaat Yrsa om half acht, maar als ze echt heel moe is gaat ze ook wel eens wat vroeger en als ze samen in bad gaan wordt het ook wel eens wat later. Ezra gaat in principe altijd om acht uur, maar als hij erg moe is wordt het ook wel eens half acht. Op zaterdagavond mag Ezra altijd opblijven om Ik Hou Van Holland te kijken, dat vindt hij echt een groot feest. Meestal heeft hij dan wel overdag even geslapen.

- Nee is nee of soms toch nog ja? Meestal blijft het dan nee, als ik nee zeg is het meestal niet voor niks.

- Gezond snoepen of soms best een 'echt' snoepje. Ook wel eens een echt snoepje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  -Ieniemienie- zo 18 maa 2012 - 10:26

M gaat eigenlijk altijd rond 7u naar bed. Soms als we laat eten, of ze in bad gaat is het later.
Ze ligt er wel altijd voor half 8 in. Maar als we een keer een feestje of verjaardag hebben word het soms wat later. ALs er visite bij ons komt gaat ze meestal wel gewoon normale tijd erin.

Nee is nee...(al hoewel ze bij papa soms dr zin wel krijgt haha)

Thuis alleen gezond snoepen. Maar bij oma oid krijgt ze hel soms wel eens een snoepje of chippie.

-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Mamsie zo 18 maa 2012 - 12:10

1. Nee dat is maar net hoe t loopt, maar over het algemeen gaan zo doordeweeks altijd rond het zelfde tijdstip naar boven.

2. Heel soms wordt het een ja. Maar dat zijn dan dingen waarvan ik denk: "waarom zei ik eigenlijk nee."

3. Ja hoor lekker snoepen moet kunnen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 19:38

J. gaat altijd tussen 7 en half 8 naar bed. Vooral nu hij tussen de middag niet meer slaapt is hij ook echt moe om 7 uur

Nee is nee, als ik echt een goede reden heb om nee te zeggen. Soms zeg ik nee omdat het me even beter uitkomt en dan wordt het wel eens ja

Snoepen mag, maar niet ten koste van zijn fruit...

Gast
Gast

Bericht  Parisienne zo 18 maa 2012 - 20:09

Ligt er een beetje aan hoe laat ze 's middags wakker is geworden en hoe lang ze 's middags geslapen heeft. N. ligt er eigenlijk altijd wel tussen 19.00 en 19.30 uur in.

Nee is soms toch ja. Ik vraag me dan af waarom ik eigenlijk nee zeg en waarom het zo'n probleem is als N. het toch doet/krijgt. Dit varieert heel erg, ik bekijk het per situatie.

- Gezond snoepen of soms best een 'echt' snoepje
Meestal snoept ze toch gezond. Een echt snoepje heeft ze nog nooit op, vind ik voorlopig ook niet nodig. Ze is tevreden met rozijntjes, een stuk Cracotte, een rijstewafel, etc. Als ik bij de thee iets lekkers neem krijgt N. wel vaak een speculaasje, daar is ze helemaal gek op!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  loesje zo 18 maa 2012 - 20:23

Met naar bed gaan? Altijd dezelfde tijd etc?
A. gaat altijd tussen half 7 en 7 uur naar bed. overdag verschilt het nog wel eens
heel soms een ja Wink
thuis gezond snoepen, bij opa en oma krijgt hij af en toe een echt koekje
thuis doe ik hem ook een plezier met een banaan, rozijntjes of een soepstengeltje.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 20:31

Nee, hij gaat naar bed als hij moe is, meestal is dat rond 19.00 uur maar als hij later is gaan slapen tussen de middag dan kan het ook 20.00/20.30 zijn, en vorige week op mijn verjaardag was hij erbij en ging hij om half 10 naar bed.
Zolang hij er geen last van heeft ( vervelend worden, heel moe de volgende dag enzv.) dan doe ik daar nu nog niet moeilijk over.

Nee is altijd nee bij mij.

Bij ons krijgt hij alleen de "gezonde" snoepjes, op verjaardagen enzo mag hij ook wel wat anders.

Gast
Gast

Bericht  Aagje! zo 18 maa 2012 - 20:37

D gaat eigenlijk altijd om 19.00 naar bed.

Nee is bij mij altijd nee smile

Bij mij krijgt ze altijd gezonde snoepjes, maar bij opa en oma krijgt zo nog wel eens wat anders.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  nillis zo 18 maa 2012 - 20:50

Met naar bed gaan

T gaat altijd tussen 19.30-20.00 uur naar bed. Tussen de middag tussen 12.00-12.30 uur.

Nee is nee of toch ja.
Meestal blijft het bij mij wel nee, heel soms wordt het een ja.

Gezond snoepen of soms een echt snoepje

Hier alleen fruit, liga of rozijntjes en met een verjaardag een keer wat chipjes of caké.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 21:02

nee, ze gaat wanneer ze moe is. soms is dat al om 19u, soms pas om 20.30u. In de praktijk ligt ze er wel vaak tussen 19.30 en 20u in.

nee wordt regelmatig ja als ik toch bedenk als iets toch niet zo erg is oid.

thuis eigenlijk altijd gezond, als we ergens anders zijn mag ze wel een koekje of snoepje

Gast
Gast

Bericht  ekjir@M zo 18 maa 2012 - 21:54

Hij gaat naar bed als hij moe is. Dat is eigenlijk altijd rond 19.00/19.30 uur. Als het tijd is om te slapen gaat hij altijd bij de deur staan zwaaien.

Dat ligt aan de situatie. Ik ben er sinds vorige week maar mee gestopt om Nee te zeggen bij het op de bank klimmen. Als ik hem er steeds vanaf haal maakt hij er een spelletje van en als ik er niks van zeg gaat hij rustig zitten. Maar Nee blijft hier vaak wel Nee.

Hij snoept eigenlijk nooit echt snoep. Als hij snoept is het fruit, snacktomaatje, doosje rozijntjes, ontbijtkoekje of een rijstkoekje en soms een mini spekje bij opa en oma. Verder bedeld hij wel altijd om bijvoorbeeld het saucijzenbroodje of een stukje haring van opa, dan krijgt hij een stukje en is het goed. Gisteren op een feest van zijn overgrootoma kreeg hij een bakje nibbitchips, daar doe ik niet moeilijk over.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: