Zwembroekjes
+5
TukTuk
-Ieniemienie-
Ayla
L!ND@
Slakje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwembroekjes
Is een zwemluier voor een baby voldoende? En welke zwemluier raden jullie aan? Wanneer zijn jullie gaan zwemmen? En was dat speciaal babyzwemmen? Als jullie gaan zwemmen met de baby, hoe doen jullie dat dan? Zit hij/zij in zo'n opblaasdingetje, of houden jullie hem/haar vast?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Zwembroekjes
Een zwemluier is in principe genoeg, maar vaak doen mensen er een broekje overheen, omdat het wat leuker staat. We gingen voor het eerst met haar zwemmen toen we naar Center Parcs zijn geweest. We hebben verder nooit aan babyzwemmen gedaan, helaas. We gebruiken wel een bandje voor haar, tenzij ze in het peuterbad speelt of we met haar in het bubbelbad zitten.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe er een zwembroekje overheen voor het leuk. Ze was 12 weken toen ik voor het eerst met haar ging zwemmen, speciaal babyzwemmen is het, ofja, van 0-4 jaar. Ik hou haar gewoon vast. Ik gebruik de zwemluiers van de kruivat maar die hebben jullie niet in belgie denk ik, dan zou ik als jou was Huggies kopen.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik heb zowel en zwemluier als een gewone zwembroek/badpak aan gedaan. Gewoon omdat ik het leuker vond staan haha! Ik heb altijd little swimmers van huggies. Ook die van kruidvat gebruikt maar die schuurde hier heel erg.
In alle zwembaden waar ik ben geweest in buiten het babybadje om, een zwemband bij een baby verplicht.
We mochten hem/haar niet gewoon zelf vasthouden in t grote bad. We hadden eerst zon gele, maar dat ging voor geen meter. Toen bij de prenatal zon swimtrainer band gekocht. Wat een uitvinding! Gaat perfect hier!
Zo een dus:
In alle zwembaden waar ik ben geweest in buiten het babybadje om, een zwemband bij een baby verplicht.
We mochten hem/haar niet gewoon zelf vasthouden in t grote bad. We hadden eerst zon gele, maar dat ging voor geen meter. Toen bij de prenatal zon swimtrainer band gekocht. Wat een uitvinding! Gaat perfect hier!
Zo een dus:
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ayla schreef:Ik doe er een zwembroekje overheen voor het leuk. Ze was 12 weken toen ik voor het eerst met haar ging zwemmen, speciaal babyzwemmen is het, ofja, van 0-4 jaar. Ik hou haar gewoon vast. Ik gebruik de zwemluiers van de kruivat maar die hebben jullie niet in belgie denk ik, dan zou ik als jou was Huggies kopen.
In België heb je gewoon het kruidvat hoor!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
-Ieniemienie- schreef:Ik heb zowel en zwemluier als een gewone zwembroek/badpak aan gedaan. Gewoon omdat ik het leuker vond staan haha! Ik heb altijd little swimmers van huggies. Ook die van kruidvat gebruikt maar die schuurde hier heel erg.
Zo een dus:
voor ons was dit juist een onding. Dochter kukelde iedere keer voorover in het water. Dochter van een vriendin zat er op precies dezelfde manier in, maar zij kon er wel goed in zwemmen. Misschien heeft die van mij een extreem groot en zwaar hoofd ofzo?
Gast- Gast
ja, die zwemtrainer is echt super!D, vind hem geweldig.
Hier was die gele zwemband dus niks.
Hier was die gele zwemband dus niks.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij deden een zwemluier onder een badpakje. Onze dochter ging voor het eerst zwemmen toen ze 7 of 8 maanden was, dat was in een recreatieplas in de zomer. We hadden voor haar zo'n gele band waar ze in kon zitten.
Met Kian zijn we nog niet gaan zwemmen, ik denk dat we van de zomer als het mooi weer is met hem voor het eerst gaan. We hebben ook zo'n swimtrainer liggen (ligt al een jaar op de kast, we hadden 'm vorig jaar voor onze dochter gekocht maar zij wilde 'm niet aan).
Met Kian zijn we nog niet gaan zwemmen, ik denk dat we van de zomer als het mooi weer is met hem voor het eerst gaan. We hebben ook zo'n swimtrainer liggen (ligt al een jaar op de kast, we hadden 'm vorig jaar voor onze dochter gekocht maar zij wilde 'm niet aan).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij doen ook een badpak over de zwemluier. Wij zijn voor het eerst met haar gaan zwemmen in centerparcs. Ze was toen bijna 6 maanden oud. Wij hadden een gele zwemband waar ze in zat/dreef.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Wij hebben nu wasbare zwemluiers en dat vind ik echt ideaal. Die zwemluiers van het kruidvat zakte steeds af bij J.uul omdat er zo veel water in bleef zitten.
Wij zijn voor het eerst gaan zwemmen toen ze 2,5 maand was maar toen vond ze er helemaal niks aan. Maandje later vond ze het al leuker en vanaf 6 maanden vond ze het helemaal geweldig. Toen ze 11 maanden was zijn we op vakantie geweest en zo gauw ze haar ogen open had wees ze al richting zwembad en daar was ze ook echt niet uit te krijgen de hele dag. Nu gaan we elke week zwemmen.
Tot 16 maanden heeft ze een zwemband gehad (een gele van de Hema) en sinds 2 maanden heeft ze van die vleugeltjes om. Ze is er eigenlijk nog niet groot/sterk genoeg voor maar omdat we over 6 weken op vakantie gaan wil ik dat ze gewend is om die vleugeltjes aan te hebben en die moet ze dus ook altijd aan als we bij het zwembad zijn. Moet er niet aan denken dat ik haar 2 seconden uit het oog verlies en ze in het zwembad ligt zonder iets dat drijft brrrr.
Wij zijn voor het eerst gaan zwemmen toen ze 2,5 maand was maar toen vond ze er helemaal niks aan. Maandje later vond ze het al leuker en vanaf 6 maanden vond ze het helemaal geweldig. Toen ze 11 maanden was zijn we op vakantie geweest en zo gauw ze haar ogen open had wees ze al richting zwembad en daar was ze ook echt niet uit te krijgen de hele dag. Nu gaan we elke week zwemmen.
Tot 16 maanden heeft ze een zwemband gehad (een gele van de Hema) en sinds 2 maanden heeft ze van die vleugeltjes om. Ze is er eigenlijk nog niet groot/sterk genoeg voor maar omdat we over 6 weken op vakantie gaan wil ik dat ze gewend is om die vleugeltjes aan te hebben en die moet ze dus ook altijd aan als we bij het zwembad zijn. Moet er niet aan denken dat ik haar 2 seconden uit het oog verlies en ze in het zwembad ligt zonder iets dat drijft brrrr.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
deze gebruiken wij ook, ideaal ding!!-Ieniemienie- schreef:Ik heb zowel en zwemluier als een gewone zwembroek/badpak aan gedaan. Gewoon omdat ik het leuker vond staan haha! Ik heb altijd little swimmers van huggies. Ook die van kruidvat gebruikt maar die schuurde hier heel erg.
Zo een dus:
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: