Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zak zand en bloemetjes ga ik dat meekrijgen..

3 plaatsers

Ga naar beneden

zak zand en bloemetjes ga ik dat meekrijgen.. Empty zak zand en bloemetjes ga ik dat meekrijgen..

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 0:14

..... op de fiets?

Wil graag bloemetjes gaan halen maar alleen een fiets to mijn beschikking laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

zak zand en bloemetjes ga ik dat meekrijgen.. Empty Re: zak zand en bloemetjes ga ik dat meekrijgen..

Bericht  Puggle za 17 maa 2012 - 0:19

Heb ik zo vaak gedaan, gewoon een zak zand onder je snelbinders. En ik weet niet of je een mandje hebt anders gewwoon de tasjes aan je stuur proppen Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

zak zand en bloemetjes ga ik dat meekrijgen.. Empty Re: zak zand en bloemetjes ga ik dat meekrijgen..

Bericht  Caresses za 17 maa 2012 - 0:28

Haal je eerst even een fietstas (als je dat nog niet hebt). Dat is echt super handig.
Anders een grote ikea tas?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 0:31

jaaa een ikea tas heb ik nog wel.

Ben even onderweg haha ben benieuwd..

Wat vinden jullie leuke voorjaars bloempjes?

Gast
Gast

Bericht  CCC za 17 maa 2012 - 0:52

Ja hoor, lukt makkelijk... Heb weleens drie emmers verf meegekregen smile Gewoon die zak onder je snelbinders proppen, tasjes aan je stuur hangen of even in een mandje voorop...

Ik heb viooltjes gekocht voor in de tuin, waren toevallig in de aanbieding, staat weer lekker fleurig! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 1:00

Dat lukt makkelijk hoor!
Ik heb, toen we hier net kwamen wonen, bij Intratuin een kerstboom en alle spullen die erin horen gekocht met de fiets gehaald.
Zag er niet uit en het zweet stond op mijn rug maar het lukte wel :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 1:26

Vol goede moed met ikea tassen naar de karwei want daar waren ze in de aanbieding en die zit in de buurt. Geen 1 bloempje te bekennen!!! Meteen geen zin meer want de rest zit zo ver weg.. laughcry (en de zon is ook we anders was ik wel naar de volgende winkel door gereden)

Dan maar van de week even ergens anders halen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: