Pylorushypertrofie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pylorushypertrofie
zijn er hier ook ouders met kindjes die Pylorushypertrofie(maaguitgangvernauwing)mijn zoontje is hier verleden week aan geopereerd,en gaat erg goed met hem,vroeg me af of er meer ouders hier zijn van wie het kindje dit heeft gehad.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Pylorushypertrofie
Mijn vrinedin haar zoontje heeft gehad en is er ook aan geopereerd. Sindsdien gaat het super met hem.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
gelukkig dat het goed met hem gaat.komt duidelijk niet vaak voor zo te merken.Lindsya schreef:Mijn vrinedin haar zoontje heeft gehad en is er ook aan geopereerd. Sindsdien gaat het super met hem.
mauwmauw- Kletskop
mauwmauw schreef:gelukkig dat het goed met hem gaat.komt duidelijk niet vaak voor zo te merken.Lindsya schreef:Mijn vrinedin haar zoontje heeft gehad en is er ook aan geopereerd. Sindsdien gaat het super met hem.
Blijkbaar niet. Drink je zoontje nu wel goed de fles verder?
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Jij bent Danii toch? Fijn om te horen dat het goed gaat met je zoontje! Ik heb er verder geen ervaring mee maar ben wel blij te horen dat de operatie goed verlopen is! Nu kunnen jullie eindelijk gaan genieten!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
ja dat ben ik,ja gaat gelukkig helemaal goed met hem,ja eindelijk genieten.maiadebij schreef:Jij bent Danii toch? Fijn om te horen dat het goed gaat met je zoontje! Ik heb er verder geen ervaring mee maar ben wel blij te horen dat de operatie goed verlopen is! Nu kunnen jullie eindelijk gaan genieten!
mauwmauw- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: