Huizenprijzen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Huizenprijzen
Mijn vriend en ik willen graag gaan kopen. We willen allebei graag een nieuwbouw huis maar wat liggen de prijzen hoog voor een leuk huis! We willen kopen in een straal van 20 km om Utrecht. Ik heb echt het idee dat er nooit een leuk betaalbaar huis komt voor ons. De meeste nieuwbouw huis prijzen liggen allemaal rond de 260 tot 300.000 euro. Voor de prijs die wij willen rond de 220 of 230 is haast niets
Zijn er meer meiden op dit moment op zoek naar een nieuwbouw huis? kunnen jullie wel iets leuks vinden?
Misschien heb ik ook wel teveel eisen. Wil bijvoorbeeld geen appartement dus dan vallen er al veel dingen af!
Zijn er meer meiden op dit moment op zoek naar een nieuwbouw huis? kunnen jullie wel iets leuks vinden?
Misschien heb ik ook wel teveel eisen. Wil bijvoorbeeld geen appartement dus dan vallen er al veel dingen af!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Huizenprijzen
Voor dat geld is het hier ook moeilijk om wat te vinden hoor. Wij kunnen bovendien niet eens kopen. Natuurlijk weet ik niet wat je verdere eisen zijn, maar sommige gebieden/plaatsen zijn nu eenmaal prijzig dus misschien moet je je zoekgebied vergroten?
Ow en lees nu dat je een nieuwbouwhuis wil, ja persoonlijk denk ik dat dat moeilijk wordt met het budget wat jij hebt.
Ow en lees nu dat je een nieuwbouwhuis wil, ja persoonlijk denk ik dat dat moeilijk wordt met het budget wat jij hebt.
Gast- Gast
Hier in Almere liggen de prijzen qua bestaande bouw niet zo hoog, je hebt hier al een leuk huis voor 180.000. Nieuwbouw is iets duurder, tenminste het ligt er net aan wat je wilt natuurlijk. Maar voor een eengezinswoning is het gauw 230.000.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Leidsche Rijn en Woerden zijn goed betaalbaar volgens mij. Culemborg al eens gekeken?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou eens voor vathorst kijken. Staan veel huizen te koop die nu door de eerste eigenaar worden aangeboden, dus zo goed als nieuwbouw. Omdat er zo veel te koop staat ligt de prijs ook lager.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: