Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoenentip voor liefhebbers van All Stars

+7
Coco
Darius
PiP
Fiwen
Makamba
LotteK
Susan
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Schoenentip voor liefhebbers van All Stars Empty Schoenentip voor liefhebbers van All Stars

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 2:58

Ik vind All Stars altijd heel erg leuk voor kinderen, maar zoals AngelNyn altijd zegt zijn die niet echt goed voor de voetjes. Ezra heeft nu van het merk PIEDRO schoenen die precies op All Stars lijken, maar die hebben wel een goed voetbed, een goede zool en een stevige hiel voor hielcomfort. Misschien een tip als je het model van All Stars ook leuk vindt, maar wel schoenen wil die goed zijn voor de voeten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenentip voor liefhebbers van All Stars Empty Re: Schoenentip voor liefhebbers van All Stars

Bericht  LotteK wo 14 maa 2012 - 3:28

Bedankt voor de tip! Ik moest even zoeken, maar heb er nu voorbeeldjes van gevonden. Deze zijn inderdaad erg leuk. Nou nog even uitzoeken of ze deze hier ergens in de buurt verkopen.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Schoenentip voor liefhebbers van All Stars Empty Re: Schoenentip voor liefhebbers van All Stars

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 3:32

LotteK schreef:Bedankt voor de tip! Ik moest even zoeken, maar heb er nu voorbeeldjes van gevonden. Deze zijn inderdaad erg leuk. Nou nog even uitzoeken of ze deze hier ergens in de buurt verkopen.
PIEDRO op Google intikken en je hebt ze al hoor. Ik vind ze erg duur eigenlijk, maar dat zal ook komen door dat goede voetbed.
Heb het idee dat All Stars toch ook voornamelijk wordt gedragen om het merk en niet op de schoen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 3:35

poeh, 120 euro voor een paar kinderschoenen vind ik ook erg duur inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  LotteK wo 14 maa 2012 - 3:38

Smikkell schreef:
LotteK schreef:Bedankt voor de tip! Ik moest even zoeken, maar heb er nu voorbeeldjes van gevonden. Deze zijn inderdaad erg leuk. Nou nog even uitzoeken of ze deze hier ergens in de buurt verkopen.
PIEDRO op Google intikken en je hebt ze al hoor. Ik vind ze erg duur eigenlijk, maar dat zal ook komen door dat goede voetbed.
Heb het idee dat All Stars toch ook voornamelijk wordt gedragen om het merk en niet op de schoen.

Ik kwam wel veel schoenen van piedro tegen in webshops toen ik dat deed, maar niet de gymschoenen die hier bedoeld werden. Maar misschien keek ik niet goed, ach ik heb ze gevonden :-) .

Overigens vind ik het merk niet belangrijker dan een goed voetbed en ondersteuning.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 3:57

120 euro? Die van Ezra kosten 89,95 en die zijn van leer, die van stof zijn denk ik goedkoper.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 5:34

Ik vraag mij af (misschien komt Angelnyn nog wel in dit topic) vanaf wanneer kinderen 'alle' schoenen aankunnen. Of het minder belastend is. Of komt dit punt er niet. (Ik kan begrijpen dat vrouwen met pumps van 15 cm ook niet goed bezig zijn :P )

Of bijvoorbeeld als ze uitgegroeid zijn?

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 5:40

Bepaalde schoenen zullen inderdaad nooit goed zijn voor je voeten, maar vanaf een bepaalde leeftijd maak je zelf uit of je dat voor lief neemt of niet. Bij kinderen zijn de ouders verantwoordelijk voor wat zij dragen. Verder zal het inderdaad uitmaken of je uitgegroeid en -ontwikkeld bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Makamba wo 14 maa 2012 - 7:28

Smikkell schreef:

Schoenen van PIEDRO zijn inderdaad duur. Mijn dochter had vorig jaar schoentjes van dat merk. Het zijn wel echt super goede schoenen en ze zijn het geld dubbel en dwars waard.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Fiwen wo 14 maa 2012 - 7:42

Ik heb vandaag ook erg leuke sneakersngekocht voor J.uul. Zilver, lijken ook op All Stars maar hebben wel een voetbed erin. Waren niet eens zo heel erg duur, 60 euro. http://tablet.omoda.nl/artikel/foto/27323
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  PiP wo 14 maa 2012 - 8:05

Die van Fiwen ga ik onthouden!

Deze had ik eerst in gedachte, maar wil eigenlijk een wat neutralere kleur
Schoenentip voor liefhebbers van All Stars Scale.rb?img=8825314836510

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 8:06

Ze zijn inderdaad wel wat duurder dan 'gewone' All Stars, zie ik nu. Ik moet er ook wel bij zeggen dat mijn moeder ze heeft betaald. Ze gingen naar de speeltuin en kwamen terug met twee paar nieuwe schoenen voor Ezra.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 8:07

PiP schreef:Die van Fiwen ga ik onthouden!

Oh, die vind ik echt enorm leuk, zoiets zou ik wel voor Yrsa willen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Darius wo 14 maa 2012 - 8:09

Susan schreef:Ze zijn inderdaad wel wat duurder dan 'gewone' All Stars, zie ik nu. Ik moet er ook wel bij zeggen dat mijn moeder ze heeft betaald. Ze gingen naar de speeltuin en kwamen terug met twee paar nieuwe schoenen voor Ezra.

Very Happy
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Coco wo 14 maa 2012 - 8:18

Susan schreef:

Oh, die vind ik echt enorm leuk, zoiets zou ik wel voor mijn dochtertje willen.

+1
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:20

Susan schreef:

Oh, die vind ik echt enorm leuk, zoiets zou ik wel voor Yrsa willen.
Nou, stuur je moeder met Yrsa naar de speeltuin Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Makamba wo 14 maa 2012 - 8:26

Nois schreef:
Susan schreef:

+1

+2
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  -Ieniemienie- wo 14 maa 2012 - 8:52

Makamba schreef:
Nois schreef:
Susan schreef:

+1

+2
Deze heb ik ook gezien en ga ik idd ook voor haar kopen van het voorjaar.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  PiP wo 14 maa 2012 - 9:04

Hahaha, nu weet ik niet of ik ze nog wel wil hoor smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  TukTuk wo 14 maa 2012 - 10:35

Punk'd schreef:Ik vraag mij af (misschien komt Angelnyn nog wel in dit topic) vanaf wanneer kinderen 'alle' schoenen aankunnen. Of het minder belastend is. Of komt dit punt er niet. (Ik kan begrijpen dat vrouwen met pumps van 15 cm ook niet goed bezig zijn :P )

Of bijvoorbeeld als ze uitgegroeid zijn?

Goede schoenen zijn altijd belangrijk, ook als volwassene kan je problemen aan je voeten krijgen als je dag in dag uit slecht schoeisel draagt, maar bij kinderen is het helemaal belangrijk omdat de voetjes nog in de groei zijn en dus makkelijk misvormen. Vooral bij hele jonge kindjes bestaan de botjes in de voeten nog voor een deel uit kraakbeen ipv hard bot, dus daar is het risico helemaal groot. Daarom moet je zorgen dat de schoenen niet te smal zijn, niet te klein of te groot in de lengte, een goed contrefort ( versteviging rondom de hiel ), goede zool etc. Overigs hoeft er geen gevormd voetbed in te zitten, juist niet bij jonge kinderen want zij hebben een hoop vet onder de voetjes dus daar is een "platvoet" normaal en het is nergens voor nodig dat te corrigeren. Het is namelijk geen platvoet maar het lijkt een platvoet door dat het voetgewelf opgevuld is door vet.

Het is dus sowieso aan te raden om tot dat ze helemaal uitgegroeid zijn goed schoeisel aan te schaffen en liever daarna ook nog uiteraard.

Maar goede schoenen hoeven niet altijd duur te zijn en dure schoenen zijn niet per definitie altijd goed!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 10:39

Ezra heeft volgens die schoenverkoper heel smalle voeten. Mijn moeder had in eerste instantie andere schoenen uitgezocht, maar die raadde hij af omdat zijn voet daar te smal voor was en dan zou gaan schuiven in de schoen. In eerste instantie dacht hij dat die van Piedro ook te breed zouden zijn voor zijn voeten, maar die bleken toch goed aan te sluiten.

Overigens waren die schoenen die mijn moeder eerst had uitgezocht juist duurder van die van Piedro, dus het was niet zo dat hij graag de duurste schoenen wilde verkopen. Hij kwam wel echt over als iemand die er veel verstand van had en echt goed naar het model van Ezra's voeten keek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk wo 14 maa 2012 - 10:53

Susan schreef:Ezra heeft volgens die schoenverkoper heel smalle voeten. Mijn moeder had in eerste instantie andere schoenen uitgezocht, maar die raadde hij af omdat zijn voet daar te smal voor was en dan zou gaan schuiven in de schoen. In eerste instantie dacht hij dat die van Piedro ook te breed zouden zijn voor zijn voeten, maar die bleken toch goed aan te sluiten.

Overigens waren die schoenen die mijn moeder eerst had uitgezocht juist duurder van die van Piedro, dus het was niet zo dat hij graag de duurste schoenen wilde verkopen. Hij kwam wel echt over als iemand die er veel verstand van had en echt goed naar het model van Ezra's voeten keek.

Ja te brede schoenen is ook niet goed inderdaad want dan heb je geen stevigheid. Maar volgens mij heeft dit merk ook breedte maten, zo iets las ik tenminste net toen ik er op google.

Was verder ook niet naar jou bedoelt over dure en goedkope schoenen hoor! Maar krijg soms het idee dat mensen denken dat goede kinderschoenen per definitie duur zijn en daardoor afgeschrikt worden, want bijv 100 euro is ook enorm veel geld voor schoentjes die ze max een par maanden aankunnen en niet iedereen heeft de mogelijkheid om er zoveel aan uit te geven, maar als je weet waar je op moet letten kan je ook goedkopere schoenen tegen komen die goed zijn, dus mensen moeten zich niet laten afschrikken, want goede schoentjes zijn zo enorm belangrijk.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  maiadebij wo 14 maa 2012 - 11:25

N heeft inderdaad ook schoentjes met een breedte maat ivm smalle voetjes. Daarnaast zakt hij heel erg naar binnen met z'n voeten, met brede schoenen was dat nog erger. Met de schoenen die hij nu heeft (smalle maat dus) is dit beter. We lopen nu bij een kinderfysio omdat hij last van z'n knien heeft en de podotherapeut heeft aan gegeven dan z'n voeten erg naar binnen zakken. Dus ik ben blij dat ik altijd weloverwogen schoenen heb gekocht bij een winkel waar ze voldoende kennis van zaken hebben.

Even OT ik heb ook van die enorm leuke schoenen voor J gezien I love you Maar ze past haar schoenen nog dus ik wil echt nog even wachten!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Makamba wo 14 maa 2012 - 20:44

PiP schreef:Hahaha, nu weet ik niet of ik ze nog wel wil hoor Schoenentip voor liefhebbers van All Stars 561177

Omdat anderen aangeven dat ze die schoenen ook wel zouden willen?
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 21:03

Ze wilde ze toch al niet, want ze wilde een neutralere kleur. Schoenentip voor liefhebbers van All Stars 827601
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: