Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met .... ?

+8
SarahKey
Muppetje
Pien
Roodkapje
Roza
Lejow
Susan
Nana
12 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe is het met .... ? Empty Hoe is het met .... ?

Bericht  Nana zo 11 maa 2012 - 8:03

Naar wie zijn jullie benieuwd?

Ik zelf ben benieuwd naar

Mamavan2 en haar kleine M.ara. Hoe gaat het in het wkz? Hoe reageert M.ara op het afbouwen? En heb je alles goed kunnen regelen voor 'S.enna en thuis. Ik rij regelmatig langs het wkz en zwaai dan in gedachte even. Mijn duimen draaien volop!

Lejow - hoe is het met jou en B.? Zijn je moedergevoelens al wat meer aangewakkerd? Als ik je Posts hier lees ben je bezig om het thuis wat op orde te maken voor haar thuiskomst. Lukt het kolven nog goed? Is de verwachting nog steeds april dat jullie meisje naar huis mag?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met .... ? Empty Re: Hoe is het met .... ?

Bericht  Susan zo 11 maa 2012 - 8:07

Het zoontje van Yaelynn, ik had een paar maanden geleden op het forum gelezen dat hij ook een diagnose autisme had gekregen, dus ik vraag me af hoe het nu gaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 8:09

Ahww Nana, wat lief dat je aan mij denkt!
Om eerst even voor Mv2 te antwoorden, ik zag vanmiddag een foto van kleine Mara heerlijk in de wandelwagen lekker buiten bij het ziekenhuis aan het wandelen met papa en mama!

Hier gaat het redelijk, hier is alles er klaar voor. Laatste dingetjes gekocht en gewassen, laat haar maar komen!
Bedenk me nu pas dat het de 11e is, dat ik vandaag precies 8 maanden zwanger zou zijn en over 1 maand uitgerekend zou zijn.
Gelukkig mag ze veel sneller naar huis dan dat. Ze is nu dus 35w4 en ligt alleen nog aan de monitor. Ze drinkt al haar flesjes al helemaal zelf.
Als ze 48 uur zonder incidenten is (in hartslag, ademhaling, of saturatie) mag de monitor uit... en mag ze mee naar huis!!!!! Vanmiddag was ze 29u dipvrij, toen hij toch weer afging Sad We moeten nu dus weer opnieuw beginnen met tellen.
Het is heel dubbel, wil haar dolgraag thuis hebben, maar vind het ook doodeng. De dipjes horen bij haar leeftijd en ze moet natuurlijk wel sterk genoeg zijn om mee te kunnen.
Maar frustrerend is het wel, naast dat het dag in dag uit in het ziekenhuis zitten ook echt wel mijn neus uit komt nu..

*edit* Mijn moeder gevoel, ja weet het nog steeds niet zo erg eigenlijk..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan zo 11 maa 2012 - 8:10

Al met al is het toch wel heel erg goed gegaan met haar, hè, Lejow?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 8:12

Susan schreef:Al met al is het toch wel heel erg goed gegaan met haar, hè, Lejow?

Ja, dat zei ik vanmiddag ook nog tegen de zusters. We mogen zo in onze handen knijpen, eigenlijk is alles voor de wind gegaan, ze heeft geen infecties gehad, niet aan de beademing gelegen. Alleen wat extra zuurstof waar ze zo vanaf was, haar infuusjes mochten er heel snel uit. Verder heeft ze wel de typische prematurendingen gehad (geel zien, bloed in haar hersentjes enz). Maar dat is het.
Je wordt er bijna overmoedig van, zo goed en snel als alles gaat. Je 'wacht' bijna op iets dat mis gaat.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan zo 11 maa 2012 - 8:14

Zo zou ik niet denken, moeders met een voldragen zwangerschap hoeven ook niet te gaan zitten wachten tot het misgaat terwijl het hen nog veel meer voor de wind is gegaan. Je hebt het al genoeg voor je kiezen gehad toen je zomaar veel te vroeg ging bevallen, het is toch heerlijk dat het nu goed gaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roza zo 11 maa 2012 - 8:15

Wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat Lejow!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 8:20

Susan schreef:Zo zou ik niet denken, moeders met een voldragen zwangerschap hoeven ook niet te gaan zitten wachten tot het misgaat terwijl het hen nog veel meer voor de wind is gegaan. Je hebt het al genoeg voor je kiezen gehad toen je zomaar veel te vroeg ging bevallen, het is toch heerlijk dat het nu goed gaat.

Ja is zeker waar hoor!
Maar het is bijna een ingeprogrammeerd gevoel. Het gaat hier altijd een poosje goed, en net als je van het goede gevoel kan gaan genieten gaat er wel weer iets mis.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nana zo 11 maa 2012 - 8:29

@ Lejow - wow wat heerlijk dat ze het zo goed doet! Hopen dat ze binnenkort 48 uur dipvrij is! Maar dubbel is het natuurlijk ook wel om haar dan mee te nemen naar huis zonder al die apparaten. Krijg je dan nog iets van hulp thuis?

En wat een fijn nieuws over M.ara! In een wandelwagen buiten, wow wat heerlijk!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 8:30

Nee, dan had ze binnen 6 weken na de geboorte (= morgen) thuis moeten zijn.
Maar ga morgen nog wel een keer bellen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roodkapje zo 11 maa 2012 - 9:14

@Lejow ik zwaai altijd even in mn gedachten naar jullie als ik langs jullie meisjes ziekenhuis rijdt.. Gister reed ik er nog langs...

35.4... hoe zwaar is ze nu? O. is met die termijn geboren... 2640 en 47cm. Wij hadden hem 9 dagen later thuis. Hij heeft het opzich ook redelijk goed gedaan.. wel aan de monitor enzo en antibiotica maar geen zuurstof of andere zaken.

Jouw meisje mag denk ik ook wel bijna naar huis!Nu al 29 uur vrij van dipjes... is toch al lang voor zo'n kleintje en als het goed is worden die periodes steeds wat langer!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 9:21

Roodkapje schreef:@Lejow ik zwaai altijd even in mn gedachten naar jullie als ik langs jullie meisjes ziekenhuis rijdt.. Gister reed ik er nog langs...

35.4... hoe zwaar is ze nu? O. is met die termijn geboren... 2640 en 47cm. Wij hadden hem 9 dagen later thuis. Hij heeft het opzich ook redelijk goed gedaan.. wel aan de monitor enzo en antibiotica maar geen zuurstof of andere zaken.

Jouw meisje mag denk ik ook wel bijna naar huis!Nu al 29 uur vrij van dipjes... is toch al lang voor zo'n kleintje en als het goed is worden die periodes steeds wat langer!

Wat grappig! B zit nu op ongeveer hetzelfde gewicht, lengte weet ik niet, morgen wordt ze weer gemeten, zal rond de 45 cm zijn.
Lief dat je even zwaait Very Happy Al kan ze het nu niet meer zien Sad ze ligt aan de achterkant van het Zh.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan zo 11 maa 2012 - 9:28

Oh, dan is ze al bijna zo groot als mijn nichtje, die woog bij de geboorte rond de 2500 gram en zal ook ongeveer 45 centimeter zijn geweest, schat ik (en is geboren met bijna 43 weken).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 10:26

Susan schreef:Oh, dan is ze al bijna zo groot als mijn nichtje, die woog bij de geboorte rond de 2500 gram en zal ook ongeveer 45 centimeter zijn geweest, schat ik (en is geboren met bijna 43 weken).

Wow, wat een kleintje!

Hoe gaat het met jullie Susan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pien zo 11 maa 2012 - 11:39

Yasmine!! Benieuwd hoe het met haar gaat naar haar miskraam...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Muppetje zo 11 maa 2012 - 19:58

Pien schreef:Yasmine!! Benieuwd hoe het met haar gaat naar haar miskraam...

Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  SarahKey zo 11 maa 2012 - 20:48

Muppetje schreef:

Ik ook, lijkt me zo heftig als je met dat termijn nog een miskraam krijgt. Cry
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Makamba zo 11 maa 2012 - 20:50

SarahKey schreef:
Muppetje schreef:

Ik ook, lijkt me zo heftig als je met dat termijn nog een miskraam krijgt. Cry

Ik ook.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 20:54

Makambaatje, trek jij t nog een beetje? hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine zo 11 maa 2012 - 21:38

Wat lief dat jullie naar mij vragen!

Met mij gaat het op zich wel goed, zolang ik er maar niet teveel bij stil sta. Vandaag is het alweer 4 weken geleden dat wij het slechte nieuws te horen kregen en in die enorme achtbaan van emoties en gebeurtenissen terecht kwamen. Inmiddels is de rust weergekeerd en hebben we ons leven weer opgepakt. Ik denk nog regelmatig aan hoe ver ik nu zou zijn en wat we nu aan het regelen zouden zijn. Ik moet er ook echt op letten dat ik bezig blijf en ik moet me er nog regelmatig toe zetten om 's ochtends mijn bed uit te komen, maar J. maakt een hoop goed. Zij bezorgt me de nodige afleiding en laat mij alles relativeren. Ik kan tenslotte wel een zwangerschap voldragen.

Over 2 weken heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog. Dan krijg ik de laatste uitslagen, mag ik bloed laten prikken voor een stollingsonderzoek en gaan we kijken hoe nu verder. Hoewel ik tijdens de afgelopen zwangerschap meerdere keren heb geroepen dat dit echt mijn laatste zwangerschap zou zijn, ongeacht of het goed of niet goed zou gaan, willen we toch heel graag een tweede kindje. Zodra het kan en mag gaan we er dan ook weer voor, maar ik zie nu al ontzettend op tegen de zwangerschap. Ik hoop dat ik nog kan genieten en redelijk zorgeloos zwanger kan zijn, want als het goed is, wordt dat mijn laatste zwangerschap. Met 2 kindjes is ons gezin compleet en ik hoop van harte dat ons dat gegeven en gegund is.

Het is ontzettend moeilijk dat het de afgelopen keer zo onverwacht en zo laat nog mis is gegaan, maar ik realiseer me ook dat dit waarschijnlijk gewoon domme pech is geweest. Ongeacht de oorzaak. Ik heb nog steeds de hoop dat ik een tweede kindje mag krijgen en die geef ik echt niet zomaar op!

Heb wel een positief puntje: mijn zwangerschapstest was van het weekend zo twijfelachtig positief, dat ik die wel als negatief mag beschouwen!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Alyssa ma 12 maa 2012 - 4:42

Yasmine, wat fijn dat je test afgelopen weekend zo goed als negatief was. Ik weet nog dat je een week geleden ofzo ook een test deed en dat die knalpositief was. Hopelijk word je nu snel ongesteld, zodat jullie weer verder kunnen hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Coco ma 12 maa 2012 - 5:45

Alyssa schreef:Yasmine, wat fijn dat je test afgelopen weekend zo goed als negatief was. Ik weet nog dat je een week geleden ofzo ook een test deed en dat die knalpositief was. Hopelijk word je nu snel ongesteld, zodat jullie weer verder kunnen hug

+1 en ik hoop voor jullie dat jullie er snel voor mogen gaan en het dan ook nog snel raak mag zijn en jullie dan zo snel mogelijk met zijn viertjes kunnen zijn, zodat die onzekerheid en angst achter jullie kunnen worden gelaten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Coco ma 12 maa 2012 - 5:46

Ik ben trouwens ook wel benieuwd of Charlie het geslacht al weet van beide baby's en zo niet, of ze het willen weten!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Makamba ma 12 maa 2012 - 6:53

Lejow schreef:Makambaatje, trek jij t nog een beetje? Hoe is het met .... ? 699888

Wat ontzettend lief dat je het vraagt Lejow! Hier gaat het allemaal wel. Ik denk vaak terug aan de tijd dat ik zwanger was en denk ook wel vaker, nu was ik zo en zo ver. Sta ik voor de spiegel te kijken en me voor te stellen hoe het was. Ik mis de kleine echt heel erg en het verdriet is nog steeds intens groot. Het doet zo'n gruwelijke pijn en ik wou dat het nooit was gebeurd.

Wat ik wel nog beter in ben gaan zien na die laatste streek van mijn ex is dat hij hartstikke gek is en dat je ook niet je hele leven aan zo iemand vast moet willen zitten. Dat verzacht de pijn een heel klein beetje, maar de wens voor een tweede kindje is heel sterk aanwezig. De vraag is alleen wanneer het voor mij eindelijk zover kan en mag zijn en ik iemand tegenkom die er ook echt voor gaat.

@ Jasmine, wat fijn dat het allemaal een beetje beter gaat nu. Hopelijk hebben jullie snel groen licht en krijg je een zwangerschap die je helemaal uit kunt dragen en daarna een gezonde baby. Ook fijn om te lezen dat de test als negatief beschouwd mag worden. dat is toch weer een stapje dichterbij.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: