Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

+7
Japie
Winegum
ellibre
Arwyn
TukTuk
Minx
Bazinga
11 plaatsers

Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Bazinga za 10 maa 2012 - 7:56

In een fractie van een seconde (a la Twilight-snelheid wil ik graag denken) heb ik 'm er weer uitgevist, uit elkaar gehaald en hij ligt nu te drogen...

Hij overleeft 't wel, toch?.. 't Gaat om een HTC Desire Z! Wie heeft er een héle positieve ervaringen over wc-telefoons te delen?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 7:58

Hier zei laatst iemand dat ie t weer deed na een zwemtocht...?

Ik ben er alleen ................... No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Bazinga za 10 maa 2012 - 7:59

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Afraid-male-afraid-frightened-smiley-emoticon-000293-large
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Minx za 10 maa 2012 - 8:00

Post dit vanaf mijn nog steeds goed werkende iPhone die laats zwemles heeft gehad in het afwaswater
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 8:01

Fairytale schreef:Post dit vanaf mijn nog steeds goed werkende iPhone die laats zwemles heeft gehad in het afwaswater

Kijk, t komt vast goed :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  TukTuk za 10 maa 2012 - 8:03

In de rijst leggen een aantal dagen! En vooral niet met een föhn er op Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Bazinga za 10 maa 2012 - 8:03

God ik hoop 't... M'n hart zat in m'n strot, best sneu eigenlijk, zeker omdat ik gister riep dat ik echt niet zo verslaafd was aan m'n smartphone. Boy, was I wrong!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 8:11

Oja, in de rijst leggen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Arwyn za 10 maa 2012 - 8:20

Bij zo'n bericht vraag ik me echt altijd weer af hoe je het überhaupt voor elkaar krijgt?
Wat moet je met je telefoon op de wc..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  ellibre za 10 maa 2012 - 8:23

Arwyn schreef:Bij zo'n bericht vraag ik me echt altijd weer af hoe je het überhaupt voor elkaar krijgt?
Wat moet je met je telefoon op de wc..
Ik zit zo vaak met m'n telefoon te spelen als ik op de wc zit, zo gek vind ik het dus niet..

Maar inderdaad: in rijst leggen! En geduld hebben.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Winegum za 10 maa 2012 - 8:45

Ooh girl, ik weet hoe jij je voelt helaas! Mijn iphone had het helaas niet echt overleefd. Maar heb hem uiteindelijk weggebracht naar een bekende zaak hier in de buurt, zij hebben hem schoongemaakt en toen deed het het weer gelukkig!
Een maand later hield wifi er helaas wel mee op. Nu doet ie het soms nog wel.. Ze konden dat helaas niet repareren..

Ik hoop dat hij het snel weer doet!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 8:50

ellibre schreef:
Arwyn schreef:Bij zo'n bericht vraag ik me echt altijd weer af hoe je het überhaupt voor elkaar krijgt?
Wat moet je met je telefoon op de wc..
Ik zit zo vaak met m'n telefoon te spelen als ik op de wc zit, zo gek vind ik het dus niet..

Maar inderdaad: in rijst leggen! En geduld hebben.

Ik doe dat ook, maar ik zorg wel dat hij niet in de buurt van de pot komt. Met doorspoelen en zo bijvoorbeeld leg ik 'm op het fonteintje (die dus niet aan is Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 8:56

De enige keer dat ik een telefoon in de wc-pot heb laten vallen, was toen ik aan het werk was en een telefoon van mijn werk in mijn broekzak had. Ik trok mijn broek omhoog en dat kreng viel er dus uit. Beetje jammer. En lachen dat ze allemaal konden. nerd Hij heeft het daarna trouwens nog wel gedaan, maar het was niet meer om over naar huis te schrijven.

Mijn mobiel blijft op de tafel liggen als ik naar het toilet ga, trouwens. Want ik ben veel te bang dat ik hem in de pot laat vallen. laughcry Ik heb de viva er liggen om me te vermaken. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 9:05

De HTC van mijn zwager heeft in een klein plasje water gelegen op het aanrecht.... Die was wel kapot.. Embarassed

Wel weer een voordeel; hij heeft nu een nieuwe gekocht die ik straks krijg als zijn abo verlopen is....
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Bazinga za 10 maa 2012 - 9:25

Nou ik heb een soort hoody-vest-achtig-iets-aan, met vrij hoge zakken.. Ik was min of meer vergeten dat ik m'n telefoon even in één van die zakken had gedaan en hij viel eruit..

Ik ben wel ontzéttend blij, dat 't gebeurde vóór ik ging toiletteren ^^
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Japie za 10 maa 2012 - 10:29

Je moet hem 72 uur in de rijst leggen. Dat schijnt echt te helpen!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:34

Ik heb het pas ook gehad met mijn htc incredible s. Hij zat in mijn broekzak en viel eruit.
Ik heb hem in de rijst gelegd en twee dagen later deed hij het weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Bazinga za 10 maa 2012 - 22:05

Nou 't scherm ziet er niet uit... Maar hij werkt nog perfect! Heel 't touchscreen werkt, alle functies werken naar behoren etc etc. Jeej!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Muis za 10 maa 2012 - 22:49

Jop schreef:Nou 't scherm ziet er niet uit... Maar hij werkt nog perfect! Heel 't touchscreen werkt, alle functies werken naar behoren etc etc. Jeej!

Roep niet te hard. Ik werk zelf in de telefonie, en we merken dat de meeste toestellen het na een maand of 2 toch begeven Neutral. Hoop dat hij het blijft doen voor je. De tip van rijst is wel een aanrader.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  SoGood za 10 maa 2012 - 23:17

Ik heb het ook weleens gehad (telefoon in m'n kontzak) en hij deed het een dag later weer!! (Samsung met touchscreen) Heb hem nog meer dan een jaar probleemloos gebruikt en toen was ik hem beu.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Filoria zo 11 maa 2012 - 0:53

Ik heb dit ook een keer gehad. Toevallig woon ik boven een telefoonwinkel, dus ben meteen naar de onderburen gerend voor tips. Die zeiden: leg je telefoon onder een lamp.

Dus mijn telefoon heeft twee dagen continu onder een felle bureaulamp gelegen. Pas na die twee dagen was al het water weg, ook uit het scherm.

Dit is ongeveer een jaar geleden gebeurd en mijn telefoon werkt nog steeds. Het is geen smartphone trouwens, maar een vrij ouderwetse Nokia.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Bliss zo 11 maa 2012 - 3:00

Ik heb de mijne iets van anderhalve maand geleden ook in de wc laten vallen, tijdens het doorspoelen nog wel :shock: (gelukkig een kleine boodschap angel) Ik was in paniek, maar hij doet het weer uitstekend! Nadat ik eerst fanatiek aan t proberen was om m aan de praat te krijgen, hoorde ik daarna dat dat heel slecht is en dat ik m 24 uur uit elkaar moet laten drogen. De volgende ochtend deed ie t al bijna weer helemaal en even later deed alles het weer. Denk dus dat t wel goedkomt smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Bazinga zo 11 maa 2012 - 3:56

Nou ik typ dit vanaf mijn aangetaste HTC'tje! Scherm ziet er écht niet uit... En als de achtergrond van een pagina wit is, zie ik 't niet heel geweldig goed, maar vooralsnog gaat 't prima. Een collega/vriendin heeft in geval van nood al dr oude BB aangeboden, maar als 't beeld niet beter wordt of alsie wel uitvalt, dan heb ik al een nieuwe op 't oog...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 4:14

Je kunt trouwens bij een HTC aan de binnenkant stickertjes zien zitten. Als die rood zijn (zijn normaal wit) dan is hij aan de binnenkant ook nat geweest en zal hij naar verloop van tijd het gaan begeven i.v.m. roest e.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  ellibre zo 11 maa 2012 - 6:47

Jop schreef:Nou ik typ dit vanaf mijn aangetaste HTC'tje! Scherm ziet er écht niet uit... En als de achtergrond van een pagina wit is, zie ik 't niet heel geweldig goed, maar vooralsnog gaat 't prima. Een collega/vriendin heeft in geval van nood al dr oude BB aangeboden, maar als 't beeld niet beter wordt of alsie wel uitvalt, dan heb ik al een nieuwe op 't oog...
Zit er niet gewoon nog vocht achter het scherm? Dan zou ik hem nog een tijdje in de rijst leggen. Vind dat je het sowieso al vrij snel weer hebt geprobeerd.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht... Empty Re: Telefoon in de pot! Geruststelling gezocht...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum