Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
@ studie, super zeg dat er niets uit de echo kwam!! lekker schrikken met zo'n cb-muts....
wat waren de lengte en gewicht van je dames?
@ SP, haha je kleine mol heeft zich dus als een echte mol gedragen en heerlijk geslapen :-)
@ micky, klaar met al je stapeltjes was :-)
*applaus voor je kleine man!!!*
@ blondje, en vanmorgen langer mogen blijven liggen dan 5.30??
@ lejow, ik las op fb dat je meisje een bloedtransfusie heeft gekregen... alles goed tot nu toe?
EN hoe gaat het met haar dipjes vrije periode??
@ floor, ahh weer foto gemist...
@ parel, nope zit niet in een roes.. maar komt denk ik omdat we er al 3 hebben :-)
ben wel trots op hoe goed hij het doet ondanks zijn vroeggeboorte... verder geniet ik ook enorm dat hij echt veruit de makkelijkste is haha
@ slakje, is de koorts al wat gezakt?
@ aimee, lekker om een goed ritme te creeeren! ( als de kleine erin mee gaat natuurlijk haha)
Ik ga hier weer een slaapkop wakker maken.. tis voedingstijds :-) meneer krijgt nu om 7.45 de fles, daarna om 12.30-13.00 om 16.00 en om 19.00 gaat echt super goed zo!!
liefs
@ SP, haha je kleine mol heeft zich dus als een echte mol gedragen en heerlijk geslapen :-)
@ lejow, ik las op fb dat je meisje een bloedtransfusie heeft gekregen... alles goed tot nu toe?
@ parel, nope zit niet in een roes.. maar komt denk ik omdat we er al 3 hebben :-)
ben wel trots op hoe goed hij het doet ondanks zijn vroeggeboorte... verder geniet ik ook enorm dat hij echt veruit de makkelijkste is haha
@ aimee, lekker om een goed ritme te creeeren! ( als de kleine erin mee gaat natuurlijk haha)
Ik ga hier weer een slaapkop wakker maken.. tis voedingstijds :-) meneer krijgt nu om 7.45 de fles, daarna om 12.30-13.00 om 16.00 en om 19.00 gaat echt super goed zo!!
liefs
Gast- Gast
BeeGee schreef:@ studie, super zeg dat er niets uit de echo kwam!! lekker schrikken met zo'n cb-muts....
liefs
Eh.. die stapel van mij moet nog steeds... Moest gister nog naar de winkel toen F wakker werd, daarna koken, eten en sporten. Tussendoor F ook nog gevoed en toen was het 22.30. Toen ben ik dus lekker mijn bed in gedoken Heb alleen niet goed geslapen... Paar keer wakker geweest. Geen idee waar het aan lag. Had vanmorgen dan ook wat last van mijn ogen.
F werd vanmorgen om 7.30 wakker. Uiteindelijk was het 8.00 toen hij aan't drinken was. En toen belde mijn zus om 8.30. Ze stond op het punt om mijn neefje naar het KDV te brengen. Ze had hem en de kleine meid in de auto zitten. En toen startte de auto niet... Dus of ik hem dan wilde brengen. Naja... toen F klaar was met drinken ben ik me dus maar snel gaan omkleden, boterham naar binnen geduwd, F in de maxi-cosi geplant en naar mijn zus gereden. Neefje naar KDV gebracht, F in de tussentijd bij mijn zus gelaten. Daarna weer terug naar mijn zus. We wilden eigenlijk even samen naar de Action, maar ik ben uiteindelijk alleen gegaan. F lag te pitten in de box bij mijn zus, dus die ff laten liggen. Toen ik terug kwam, had hij alweer honger, dus heeft hij gedronken. En toen was de ochtend alweer voorbij en kon ik mijn neefje weer ophalen bij de opvang. Hij zit op het KDV waar ik gewerkt heb tot aan mijn verlof. Vind het altijd wel leuk om even te kletsen daar, dus het duurt altijd ff voordat ik weer terug ben dan
Toen ik mijn neefje heb afgezet, heb ik nog ff wat gedronken, F heeft laten zien dat hij zich kan omrollen en toen naar huis gegaan. F is toen in de auto in slaap gevallen (toen ik bij ons de straat in kwam rijden...), dus die heb ik met maxi-cosi en al in de woonkamer gezet. Ik ben intussen druk bezig geweest met paastakken versieren, beneden de boel gezogen, vaatwasser uitgeruimd. En mijn kleine vent slaapt nog steeds... Ga hem dalijk maar eens wakker maken, hij heeft om 11.30 voor het laatst gedronken...
Gisteravond had hij trouwens om 18.00 gedronken, mijn vriend heeft hem in bed gelegd toen ik sporten was. F is toen rond 20.00 in slaap gevallen. Ik heb hem om 22.00 wakker moeten maken voor zijn voeding. Zou hij het ook al kunnen redden tot 's ochtends vroeg als hij om 18.00 voor het laatst gedronken heeft? Dat zou wel erg lang zijn, of niet? Ik durfde het niet te proberen, hij slaapt nu al een paar weken door 's nachts... Zul je zien dat hij dan ineens 's nachts weer voor een voeding komt...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Super, nou idd dat wij dat niet bedachten hebben he dat je dat been niet kan laten groeien Het is maar goed dat er van die nuchter artsen daar in het ziekenhuis werken die dat soort opmerkingen maken, relativeert lekker.
Pff die man van jou is wel laat thuis, dan slaapt jullie kleine mol toch al wel of kan papa hem dan nog zien?
Fijn dat je mannetje de prikkies heeft overleeft!
Aimee, fijn dat je er weer bent. Slim om te proberen wat meer structuur aan te brengen ik hoop dat je mannetje het ook een goed idee vind en braaf met je mee doet
Lejow hoe is met je meisje?
Beegee, fijn hoor dat ze zo bezorgd om hem zijn, beter maar een foto extra dan dat je achteraf denkt had ik maar.
Ik snap jou gevoel wel heel goed dat je zo trots bent dat hij ondanks zijn vroeggeboorte het zo goed doet. Dat heb ik ook heel erg, ze overtreffen gewoon mijn verwachtingen! En ook die van de artsen en dat is absoluut iets om trots op te zijn.
Oh de dames zijn allebei 62 cm lang, en V was 5560 en L 5830.. vond ze niet heel veel aangekomen met de laatste keer, maar ze zaten nog boven het lijntje van het gemiddeld dus het is allemaal wel prima!
Pff die man van jou is wel laat thuis, dan slaapt jullie kleine mol toch al wel of kan papa hem dan nog zien?
Fijn dat je mannetje de prikkies heeft overleeft!
Aimee, fijn dat je er weer bent. Slim om te proberen wat meer structuur aan te brengen ik hoop dat je mannetje het ook een goed idee vind en braaf met je mee doet
Lejow hoe is met je meisje?
Beegee, fijn hoor dat ze zo bezorgd om hem zijn, beter maar een foto extra dan dat je achteraf denkt had ik maar.
Ik snap jou gevoel wel heel goed dat je zo trots bent dat hij ondanks zijn vroeggeboorte het zo goed doet. Dat heb ik ook heel erg, ze overtreffen gewoon mijn verwachtingen! En ook die van de artsen en dat is absoluut iets om trots op te zijn.
Oh de dames zijn allebei 62 cm lang, en V was 5560 en L 5830.. vond ze niet heel veel aangekomen met de laatste keer, maar ze zaten nog boven het lijntje van het gemiddeld dus het is allemaal wel prima!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@ studie, wauw mooie gewichten en lengtes hoor!!!
@ micky, zoo drukke 2 dagen gehad zo!!
Ik zou kijken of je de voeding van 18.00 naar 19.00-19.30 zou kunnen schuiven lijkt me dat hij het dan wel moet kunnen redden.. (en wie niet waagt wie niet wint toch :-) )
liefs
@ micky, zoo drukke 2 dagen gehad zo!!
Ik zou kijken of je de voeding van 18.00 naar 19.00-19.30 zou kunnen schuiven lijkt me dat hij het dan wel moet kunnen redden.. (en wie niet waagt wie niet wint toch :-) )
liefs
Gast- Gast
*super zachte fluistermodus aan* Toen ik wegging was ze al 36,5 uur schoon... Ik word echt compleet gestoord van mezelf en nog even en ze kunnen me der in een bed naast leggen... Duimen draaien/schietgebedjes/kaarsjes branden/offers brengen graaaaaaaaagggg *super zachte fluistermodus uit*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat spannend, Lejow! Ik ga voor jullie duimen dat ze het zo goed blijft doen en de 48 uur haalt!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Zeker spannend, ik hoop het zo voor jullie!
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Oeh spannend Lejow! *duimt heel hard dat ze de 48 uur dit keer haalt*
Gast- Gast
Spannend lejow! Ik duim voor jullie!!
Supertalentje, ik zat net te eten en toen dacht ik aan jou. Hoe doe jij dat met eten door de week? Kook jij elke keer braaf voor je zelf enzo? Ik doe dat niet.. nou ja niet altijd. Nu is mijn vriend de laatste tijd wel heel veel thuis dus ik eet dan niet alleen maar als hij er niet is, eet ik toch ook wel regelmatig bij mijn ouders. Of ik eet iets wat ik heb ingevroren. Dat doe ik wel vaak, dan eten we bijvoorbeeld nasi en dan is er wat over en vries ik dat in zodat ik dat een keer kan eten als ik alleen ben. Was ik ff benieuwd naar.
Supertalentje, ik zat net te eten en toen dacht ik aan jou. Hoe doe jij dat met eten door de week? Kook jij elke keer braaf voor je zelf enzo? Ik doe dat niet.. nou ja niet altijd. Nu is mijn vriend de laatste tijd wel heel veel thuis dus ik eet dan niet alleen maar als hij er niet is, eet ik toch ook wel regelmatig bij mijn ouders. Of ik eet iets wat ik heb ingevroren. Dat doe ik wel vaak, dan eten we bijvoorbeeld nasi en dan is er wat over en vries ik dat in zodat ik dat een keer kan eten als ik alleen ben. Was ik ff benieuwd naar.
studiebol- Ratel
Oh wat spannend Lejow! Ik ga heel erg hard duimen!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
studiebol schreef:Spannend lejow! Ik duim voor jullie!!
+1!!!
@Studiebol: ik hou niet van invriezen en eten bij mijn schoonouders doe ik eigenlijk nooit. Mijn streven is te koken, maar dat doe ik echt niet altijd hoor. Ik ben geen kookwonder, dus hier gewoon aardappels/groente/vlees of iets met pasta. Als ik geen zin heb eet ik brood, als ik een pak koekjes heb liggen vreet ik die op en net heb ik roggebrood met pepersalami gegeten (lag er nog, wat een combi, haha) en ik begin nu aan mijn griekse yoghurt waar ik net honing en walnoten in geflikkerd heb. Als ik nog trek heb wacht er een pak eierkoeken op me ;-)
Op vrijdag kook ik normaal gesproken altijd wel, dan eet mijn man altijd thuis en sta ik om 11 uur savonds nog te koken. Nu heb ik niet veel in huis, zou boodschappen doen maar ben in slaap gevallen met kleine man, haha!
Als mijn zoon straks avondeten mee eet dan ga ik wel koken hoor, maar alleen voor mezelf vind ik het niet zo belangrijk.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
40 uur nu... Iemand die een neusbrilletje met zuurstof voor mama Lejow kan regelen? Want je kan me wegvegen
Lejow- Lady Post-a-lot
Wegvegen? Of wegdragen/opvegen? Mooie contaminatie, haha! Zuurstof is onderweg hoor Lejow! We duimen tot de 48 uur, toch?
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Wegvegen? Of wegdragen/opvegen? Mooie contaminatie, haha! Zuurstof is onderweg hoor Lejow! We duimen tot de 48 uur, toch?
Whaha dat bedoel ik maar
Lejow- Lady Post-a-lot
Het word nu wel ERRRGGGG spannend Lejow!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Supertalentje, helemaal duidelijk. Het liefst heb ik ook gewoon vers.. maar om nou te voorkomen dat ik ongezond ga eten, vries ik het dus wel in. Maar niet alles is lekker uit de vriezer daar ben ik al wel achter, pasta of nasi/bami dat is nog wel te doen! Je hebt het vaak over je schoonouders, wonen je ouders verder weg?
Lejow, vannacht zijn dus die 48 uur voorbij.. wil dat dan ook zeggen dat ze morgen met jullie mee mag? Bij ons was dat wel zo, maar wij hebben wat dagen gewacht omdat mijn vriend net weer een weekje aan het werk was.
Lejow, vannacht zijn dus die 48 uur voorbij.. wil dat dan ook zeggen dat ze morgen met jullie mee mag? Bij ons was dat wel zo, maar wij hebben wat dagen gewacht omdat mijn vriend net weer een weekje aan het werk was.
studiebol- Ratel
Lejow: wat ontzettend spannend!! En wat gaat het al goed!! Ik kan me voorstellen dat je zelf bijna op bent van de spanning en zenuwen, en dat je bijna alleen nog maar op de klok kan kijken en uren kan tellen..
K zal heel hard duimen voor je meisje dat ze de 48 uur gaat halen!!
K zal heel hard duimen voor je meisje dat ze de 48 uur gaat halen!!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Zo, goedenavond!
Wat is er weer een hoop geschreven vandaag... heb alles gelezen, maar volgens mij niet veel onthouden.
Beegee: fijn dat het weer wat beter gaat bij jou thuis.. En natuurlijk dat je mannetje niets heeft. Wel fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden.
Studie: Wat een opluchting dat alles goed was met je meissie!
De rest: geen idee meer..
Vandaag een druk dagje gehad. Vanmiddag nog weer met m'n kleine man bij de ha gezeten.. Zijn neus blijft zo verstopt zitten, en hij heeft zoveel last van slijm in zijn keel (al 6 weken lang!).. oorzaak onbekend.. Maar aangezien hij er elke nacht weer wakker van wordt...vanacht was het ook weer 4 uur, en dan wil hij ook meteen maar eten, als hij toch wakker is. En dat is nou net het 2e probleem, door zijn verstopte neus kán hij bijna niet drinken, en laat hij elke fles (180+6 bieden we aan) toch zeker wel 50 tot 120 cc staan.. erg veel dus.
Heb dit allemaal maar weer aangegeven en duidelijk gemaakt dat ik nu wil dat er verder gekeken wordt, dus nu verwijzing voor de KNO arts gekregen...
Wat is er weer een hoop geschreven vandaag... heb alles gelezen, maar volgens mij niet veel onthouden.
Beegee: fijn dat het weer wat beter gaat bij jou thuis.. En natuurlijk dat je mannetje niets heeft. Wel fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden.
Studie: Wat een opluchting dat alles goed was met je meissie!
De rest: geen idee meer..
Vandaag een druk dagje gehad. Vanmiddag nog weer met m'n kleine man bij de ha gezeten.. Zijn neus blijft zo verstopt zitten, en hij heeft zoveel last van slijm in zijn keel (al 6 weken lang!).. oorzaak onbekend.. Maar aangezien hij er elke nacht weer wakker van wordt...vanacht was het ook weer 4 uur, en dan wil hij ook meteen maar eten, als hij toch wakker is. En dat is nou net het 2e probleem, door zijn verstopte neus kán hij bijna niet drinken, en laat hij elke fles (180+6 bieden we aan) toch zeker wel 50 tot 120 cc staan.. erg veel dus.
Heb dit allemaal maar weer aangegeven en duidelijk gemaakt dat ik nu wil dat er verder gekeken wordt, dus nu verwijzing voor de KNO arts gekregen...
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
O spannend Lejow, heeft die transfusie misschien toch wel erg veel gedaan voor haar!
Gast- Gast
studiebol schreef:Supertalentje, helemaal duidelijk. Het liefst heb ik ook gewoon vers.. maar om nou te voorkomen dat ik ongezond ga eten, vries ik het dus wel in. Maar niet alles is lekker uit de vriezer daar ben ik al wel achter, pasta of nasi/bami dat is nog wel te doen! Je hebt het vaak over je schoonouders, wonen je ouders verder weg?
Ja, dan mag ze mee. Maar dan gaan wij za op zo in het ziekenhuis slapen, zodat we zelf voor haar kunnen zorgen met de zusters op de achtergrond. En dan zou ze zondag mee mogen. Al kunnen we er dan ook voor kiezen om zondag nog een goede nacht slaap te pakken en haar dan maandag mee te nemen.
Nog maar 5 uur...
Lejow- Lady Post-a-lot
Spannend Lejow, ik duim voor jullie!!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
studiebol schreef:Supertalentje, helemaal duidelijk. Het liefst heb ik ook gewoon vers.. maar om nou te voorkomen dat ik ongezond ga eten, vries ik het dus wel in. Maar niet alles is lekker uit de vriezer daar ben ik al wel achter, pasta of nasi/bami dat is nog wel te doen! Je hebt het vaak over je schoonouders, wonen je ouders verder weg?
Ja dat is het nadeel, gezond eten staat achteraan in mn woordenboek ;-)
Mijn schoonouders wonen om de hoek en hoewel we het nooit echt konden vinden dragen ze me nu op handen omdat ze heel erg verliefd zijn op mijn zoon. Mijn vader woont een half uur verderop maar werkt 5 dagen en mijn moeder woont anderhalf uur bij ons vandaan. Sowieso gaat het niet goed met mijn ouders dus ik wil ze ook niet belasten met de zorg voor mijn zoon. Als ze om de hoek zouden wonen zou ik mijn zoon daar best een uurtje kunnen brengen maar nu ze zover weg wonen is dat niet te doen.
Nog 4 uur Lejow!
Supertalentje- Kletskop
Nu nog 4 als het goed is! Hoop zo dat ze het doortrekt! Whatsapp me morgenochtend even oke!?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Lejow, die 48u zijn gepasseerd nu eh? Geloof ik? Mag ze mee naar huis?
Louise woog met de geboorte 3kg360 en was 51cm. De koorts gisteren zakte in de namiddag, maar was 's avonds weer terug. Overdag heeft ze in de creche perdolan gekregen. Ik ga haar zo meteen wakker maken, als ze nog koorts heeft ga ik haar een perdolan geven.
Louise woog met de geboorte 3kg360 en was 51cm. De koorts gisteren zakte in de namiddag, maar was 's avonds weer terug. Overdag heeft ze in de creche perdolan gekregen. Ik ga haar zo meteen wakker maken, als ze nog koorts heeft ga ik haar een perdolan geven.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
goedemiddag!!
hier een lekker dagje! J.ace slaapt weer lekker en de meiden zijn met ros op de koffie bij vrienden.. die zitten nu heerlijk in de zandbak te spelen :-)
ik heb mijn avond eten al op staan, dadelijk verse aardappeltje bakken....
Heb leuke kleertjes voor J.ace gekocht, we hebben hier een leuke outlet dus wat dingen van noppies en bfc...
@ lejow, jeeej je meisje mag bijna mee naar huis! helemaal top zeg! Komt helemaal goed meis...
@ slakje, hoe is het nu met de koorts?
liefs
hier een lekker dagje! J.ace slaapt weer lekker en de meiden zijn met ros op de koffie bij vrienden.. die zitten nu heerlijk in de zandbak te spelen :-)
ik heb mijn avond eten al op staan, dadelijk verse aardappeltje bakken....
Heb leuke kleertjes voor J.ace gekocht, we hebben hier een leuke outlet dus wat dingen van noppies en bfc...
@ lejow, jeeej je meisje mag bijna mee naar huis! helemaal top zeg! Komt helemaal goed meis...
@ slakje, hoe is het nu met de koorts?
liefs
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» foto topic begin en eind 2012