Afvalvraag
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afvalvraag
Ik heb nu al een aantal weken last van mijn keel (zie topic persoonlijk)
Maar ik heb nu echt een vraag.
Vorige week heb ik me gewogen en vandaag week nu ben ik in een week anderhalve kilo kwijt.
Ik eet wel wat minder, maar er niets anders door maar dit lijkt mij ook niet gezond.
Maak me zorgen om niets en blij zijn met die extra kilo's of het toch maar onwijs goed in de gaten gaan houden?
Maar ik heb nu echt een vraag.
Vorige week heb ik me gewogen en vandaag week nu ben ik in een week anderhalve kilo kwijt.
Ik eet wel wat minder, maar er niets anders door maar dit lijkt mij ook niet gezond.
Maak me zorgen om niets en blij zijn met die extra kilo's of het toch maar onwijs goed in de gaten gaan houden?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Afvalvraag
Is dit de eerste week dat je bezig bent? Want dan kan het ook vocht zijn. De eerste twee weken ben ik 3,7 kilo afgevallen, nu verloopt het heel rustig.
Gast- Gast
Eet je amper omdat je last hebt van je keel of ben je ook bezig met afvallen?
Toen mijn amandelen geknipt waren (juli vorig jaar) was ik 4 dagen 1,5 kilo kwijt. Puur omdat ik niets kon eten, alleen maar drinken!
Maak je geen zorgen, zodra jij straks weer normaal kunt eten komt het vanzelf wel goed. Zolang je maar goed blijft drinken!
Toen mijn amandelen geknipt waren (juli vorig jaar) was ik 4 dagen 1,5 kilo kwijt. Puur omdat ik niets kon eten, alleen maar drinken!
Maak je geen zorgen, zodra jij straks weer normaal kunt eten komt het vanzelf wel goed. Zolang je maar goed blijft drinken!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Kan goed zijn dat net dat beetje minder eten en ziek zijn er voor zorgt dat je afvalt. Vergeet niet dat je lichaam keihard bezig is met herstellen en dat kost veel energie. Voor nu is er niets aan de hand. Hou het voor de zekerheid nog wel in de gaten mocht het zo door gaan en het gaat beter met je keel en je eetpatroon is normaal. Trek dan even aan de bel.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Over 1,5 kg zou ik mij niet druk maken. Dat schommel ik soms wel eens per dag
Gast- Gast
Wat is nu precies het probleem? Ik mis het geloof ik... 1,5 Kilo is toch niet zo veel? In het begin gaat het vaak sowieso sneller en je voelt je niet zo lekker en je eet minder... Ik zou me geen zorgen maken nee.
Gast- Gast
Eens. Zeker als je al overgewicht hebt, dan gaat het afvallen (welke oorzaak dan ook) sneller.Zusje schreef:Wat is nu precies het probleem? Ik mis het geloof ik... 1,5 Kilo is toch niet zo veel? In het begin gaat het vaak sowieso sneller en je voelt je niet zo lekker en je eet minder... Ik zou me geen zorgen maken nee.
Gast- Gast
SnowWhite schreef:Eet je amper omdat je last hebt van je keel of ben je ook bezig met afvallen?
Ik eet amper doordat ik last heb van mijn keel.
Ik heb er nu zo een 7 weken last van en ik durf gewoon niet te zeggen hoeveel ik al echt precies ben afgevallen maar die 1,5 kilo viel me nu gewoon op. Mijn broeken zakken af, mensen zien het nu ook echt.
Zusje en Smikkell: Er mag idd wel wat af bij mij maar ik vroeg me gewoon of het wel gezond was om in een korte tijd zoveel af te vallen.
Jordana- Ratel
Tenzij je in 2 weken 10 kilo bent afgevallen zou ik me geen zorgen maken . Als je last van je keel hebt eet je misschien niet anders maar wel minder en je kauwt waarschijnlijk beter, dus ik denk dat het daar gewoon van komt.
Gast- Gast
mooi toch ik val dat ook nog weleens af in een week maar alleen als ik heel veel train
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Voor anderhalve kilo afvallen hoef je niet naar de dokter, maar als je al zeven weken last hebt van je keel zou ik daarvoor wel een afspraak maken.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow, ander topic is persoonlijk staat er al in dat ik komende donderdag geopereerd ga worden eraan.
Jordana- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: