Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingruil meeting omg Eindhoven

+10
Zonnetje
Leine
Curious
Toet
Snoes
Ibbeltje
Lotus_
Niekske
Kaboutertje
Laced
14 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Kledingruil meeting omg Eindhoven - Pagina 4 Empty Re: Kledingruil meeting omg Eindhoven

Bericht  Leine za 5 mei 2012 - 6:43

Jammer! Misschien zijn er nog andere mensen die aan willen sluiten?
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil meeting omg Eindhoven - Pagina 4 Empty Re: Kledingruil meeting omg Eindhoven

Bericht  Laced za 5 mei 2012 - 6:47

Zelda schreef:Jammer...maar met maar een paar personen aanwezig valt er weinig te ruilen natuurlijk :P

Haha inderdaad laughcry het lijkt me nog steeds leuk hoor, maar dan moeten we vooraf duidelijk afspreken wanneer en wie er precies komen.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil meeting omg Eindhoven - Pagina 4 Empty Re: Kledingruil meeting omg Eindhoven

Bericht  Ibbeltje za 5 mei 2012 - 6:52

Laced schreef:
Zelda schreef:Jammer...maar met maar een paar personen aanwezig valt er weinig te ruilen natuurlijk :P

Haha inderdaad laughcry het lijkt me nog steeds leuk hoor, maar dan moeten we vooraf duidelijk afspreken wanneer en wie er precies komen.


Degene bij wie het gehouden wordt moet denk ik gelijk wat datums opschrijven hier zodat iedereen aan kan geven wanneer men kan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil meeting omg Eindhoven - Pagina 4 Empty Re: Kledingruil meeting omg Eindhoven

Bericht  Laced za 5 mei 2012 - 7:01

Ibbeltje schreef:
Laced schreef:
Zelda schreef:Jammer...maar met maar een paar personen aanwezig valt er weinig te ruilen natuurlijk :P

Haha inderdaad laughcry het lijkt me nog steeds leuk hoor, maar dan moeten we vooraf duidelijk afspreken wanneer en wie er precies komen.


Degene bij wie het gehouden wordt moet denk ik gelijk wat datums opschrijven hier zodat iedereen aan kan geven wanneer men kan.

Ik vind het heel moeilijk om data aan te geven. Ik zit me mijn zoontje en ik moet met hem en mijn man rekening houden.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil meeting omg Eindhoven - Pagina 4 Empty Re: Kledingruil meeting omg Eindhoven

Bericht  Ibbeltje za 5 mei 2012 - 7:19

Maar dan kun je toch met je man overleggen welke data je zou kunnen?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil meeting omg Eindhoven - Pagina 4 Empty Re: Kledingruil meeting omg Eindhoven

Bericht  Laced za 5 mei 2012 - 7:25

Ibbeltje schreef:Maar dan kun je toch met je man overleggen welke data je zou kunnen?

Ik kijk wel even. Mei gaat in ieder geval niet lukken, dus dan wordt het juni.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil meeting omg Eindhoven - Pagina 4 Empty Re: Kledingruil meeting omg Eindhoven

Bericht  Kaboutertje zo 6 mei 2012 - 3:10

Dit was eigenlijk ook de reden dat ik liever niet te ver vooruit wilde plannen. Vind het wel een beetje jammer/vervelend aangezien ik hier speciaal voor vrij heb moeten vragen. Maar niks aan te doen.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil meeting omg Eindhoven - Pagina 4 Empty Re: Kledingruil meeting omg Eindhoven

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 23:09

Kaboutertje schreef:Dit was eigenlijk ook de reden dat ik liever niet te ver vooruit wilde plannen. Vind het wel een beetje jammer/vervelend aangezien ik hier speciaal voor vrij heb moeten vragen. Maar niks aan te doen.
Dat is inderdaad jammer ja Cry
Maar goed, dan kun je weer andere leuke dingen plannen op je vrije dag..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil meeting omg Eindhoven - Pagina 4 Empty Re: Kledingruil meeting omg Eindhoven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum