Goedemorgen woensdag, we zijn op de helft!
+7
Rush
Ibbeltje
Oasis
Cheesegirl
love
Antibes
Paper Crown
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen woensdag, we zijn op de helft!
Bij mij gaat al de hele week van alles fout... Werd vanmorgen om 5 uur wakker met het idee dat ik gisteravond iets vergeten was. Ook fijn... Heb het nu alsnog gedaan, hoop dat het goed is... Vandaag werken, daarna (hopelijk) een bestelling ophalen en bij mijn ouders eten. Zal wel weer vroeg op bed liggen. Ik ben wel klaar met deze week eerlijk gezegd.
Hoop dat hij bij jullie beter verloopt, fijne dag!
Hoop dat hij bij jullie beter verloopt, fijne dag!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen woensdag, we zijn op de helft!
Facebook ligt eruit. Wat een k*tdag:(
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Bij mij doet ie het wel hoor!
Ik heb weer een lange stagedag voor de boeg. Hoewel ik het echt leuk vind, vind ik het ook wel erg zwaar. Het nekt me gewoon dat je tussen 9-18 eigenlijk nooit echt pauze hebt. Gisteren ook om twee snel mijm broodjes gegeten terwijl ik naar de scanner liep.. =(
Ik heb weer een lange stagedag voor de boeg. Hoewel ik het echt leuk vind, vind ik het ook wel erg zwaar. Het nekt me gewoon dat je tussen 9-18 eigenlijk nooit echt pauze hebt. Gisteren ook om twee snel mijm broodjes gegeten terwijl ik naar de scanner liep.. =(
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
2CKC2 schreef:Facebook ligt eruit. Wat een k*tdag:(
Via Google kwam ik er wel op. Hopelijk heb ik nu je dag goed gemaakt
Dat is wel erg weinig Antibes. Is dat normaal daar?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Zometeen ga ik werken. Vanmiddag heb ik mijn BHV herhaling en heb er totaal geen zin in.
Een fijne dag allemaal!
Zometeen ga ik werken. Vanmiddag heb ik mijn BHV herhaling en heb er totaal geen zin in.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Zusje schreef:2CKC2 schreef:Facebook ligt eruit. Wat een k*tdag:(
Via Google kwam ik er wel op. Hopelijk heb ik nu je dag goed gemaakt
Dat is wel erg weinig Antibes. Is dat normaal daar?
Ja, bij de meeste afdelingen eigenlijk wel. Je hebt steeds hier en daar 10 of 20 min incubatietijden en dan kun je even weglopen, maar meestal moet je dan tussendoor alweer even iets anders inzetten ofzo en anders zit je achter de computer ondertussen je resultaten uit te werken. En dan is het opeens halverwege je broodje "oh, kut, ik moet NU wassen/stofje toevoegen/watdanook" en dan loop je alweer te rennen..
Ik heb gewoon echt even een half uurtje nodig om mijn gedachten op iets anders (lees niets/lunch) te richten..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Goedemorgen!
Ik moet zo werken, lekker een half dagje tot 13:15, daarna bij collega op viste.
Vanavond ga ik naar een oud collega toe.
Maar ben eigenlijk wel heel erg moe , gisteren met gigantische koppijn naar bed gegaan.
Allemaal fijne dag!!
Ik moet zo werken, lekker een half dagje tot 13:15, daarna bij collega op viste.
Vanavond ga ik naar een oud collega toe.
Maar ben eigenlijk wel heel erg moe , gisteren met gigantische koppijn naar bed gegaan.
Allemaal fijne dag!!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Vandaag gaat de Jumbo hier op en ik moet natuurlijk werken vandaag. Ik ben bang dat ik na zo'n drukke openingsdag vanavond gesloopt ben, dus dan lekker bankhangen en niets doen.
Fijne dag allemaal!
Vandaag gaat de Jumbo hier op en ik moet natuurlijk werken vandaag. Ik ben bang dat ik na zo'n drukke openingsdag vanavond gesloopt ben, dus dan lekker bankhangen en niets doen.
Fijne dag allemaal!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Ik heb redelijk goed geslapen. Ergens in de nacht werd ik een keer wakker van mijn vriend die met deuren aan het slaan was. Bleek dat een van de katten zich had opgesloten en al de hele tijd aan het miauwen was.
Vandaag weer stage van 9 tot 5, en vanavond nog verder aan scriptie.
Fijne dag allemaal!
Ik heb redelijk goed geslapen. Ergens in de nacht werd ik een keer wakker van mijn vriend die met deuren aan het slaan was. Bleek dat een van de katten zich had opgesloten en al de hele tijd aan het miauwen was.
Vandaag weer stage van 9 tot 5, en vanavond nog verder aan scriptie.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
Hier heerlijk geslapen. Ben vrij vandaag Ik ga straks even naar mijn ouders en verder zie ik wel.
Zusje: vervelend dat het niet zo lekker verloopt deze week
Antibes: Jeetje dat is ook vervelend dat je niet echt pauze hebt. Wat voor stage doe je?
_Liv: succes bij de BHV
Fijne dag allemaal!
Hier heerlijk geslapen. Ben vrij vandaag Ik ga straks even naar mijn ouders en verder zie ik wel.
Zusje: vervelend dat het niet zo lekker verloopt deze week
Antibes: Jeetje dat is ook vervelend dat je niet echt pauze hebt. Wat voor stage doe je?
_Liv: succes bij de BHV
Fijne dag allemaal!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
_Liv schreef:Goedemorgen!
Een fijne dag allemaal!
Haha, ik snap echt zo dat je daar geen zin in hebt Succes!
Gast- Gast
+12CKC2 schreef:Facebook ligt eruit. Wat een k*tdag:(
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben verkouden > dat vind ik helemaal niks! Kom je lekker terug van vakantie, en dan dit. Maar ja. Kon het verwachten natuurlijk...
Had lekker graag weer voluit aan het werk gegaan maar zit nu alleen maar een beetje te suffen...
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ga zo gauw even werken en dan naar Lejow om haar huis schoon te maken samen met Chipp en Ekiaam. En lekker patatjes eten bij Lejow vanavond. Wel heel gezellig dus! En vanavond nog verder werken en foto's bewerken, dus wil niet al te laat terug.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat superlief van jullie Marin! Veel succes en plezier vandaag.
Ik ben gisteravond laat, na mijn werk, nog naar mijn vriend gereden. Lekker samen geslapen en ik zit daar nu nog te ontbijten. Vriend is al aan het werk. Ik ga zo richting mijn zusje, na twee weken eindelijk mijn neefje weer knuffelen en bijkletsen met mijn zusje! Vanavond heb ik een late dienst.
Fijne dag all!
Ik ben gisteravond laat, na mijn werk, nog naar mijn vriend gereden. Lekker samen geslapen en ik zit daar nu nog te ontbijten. Vriend is al aan het werk. Ik ga zo richting mijn zusje, na twee weken eindelijk mijn neefje weer knuffelen en bijkletsen met mijn zusje! Vanavond heb ik een late dienst.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Ik werd zowaar pas om 10.15 u wakker, dat was wel even nodig want heb echt heel slecht geslapen afgelopen nachten. Ben ook nog steeds moe, maar voel me wat minder uitgeknepen.
Ik ga vandaag...tja wat zal ik gaan doen, haken, wat dingen bijwerken voor m'n nieuwe blog, foto's maken voor mijn etsy-shop, dat denk ik en verder gewoon rustig aan...what else is new!
Ik werd zowaar pas om 10.15 u wakker, dat was wel even nodig want heb echt heel slecht geslapen afgelopen nachten. Ben ook nog steeds moe, maar voel me wat minder uitgeknepen.
Ik ga vandaag...tja wat zal ik gaan doen, haken, wat dingen bijwerken voor m'n nieuwe blog, foto's maken voor mijn etsy-shop, dat denk ik en verder gewoon rustig aan...what else is new!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Marin schreef:Goedemorgen! Ik ga zo gauw even werken en dan naar Lejow om haar huis schoon te maken samen met Chipp en Ekiaam. En lekker patatjes eten bij Lejow vanavond. Wel heel gezellig dus! En vanavond nog verder werken en foto's bewerken, dus wil niet al te laat terug.
Ik ga dus ook naar Lejow
Gast- Gast
Jaja, de week is weer door midden!
Ik ben vandaag vrij. Heb op zich goed geslapen, maar weer zo belachelijk veel gedroomd, dat ik totaal niet uitgerust ben. Heb net anderhalf uur gesport en ga nu nog ff een uurtje slapen. Daarna moet ik wat dingen doen in de stad, dan thuis eten en Italiaans huiswerk maken en vanavond naar Italiaanse les.
Fijne dag!
Ik ben vandaag vrij. Heb op zich goed geslapen, maar weer zo belachelijk veel gedroomd, dat ik totaal niet uitgerust ben. Heb net anderhalf uur gesport en ga nu nog ff een uurtje slapen. Daarna moet ik wat dingen doen in de stad, dan thuis eten en Italiaans huiswerk maken en vanavond naar Italiaanse les.
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Het is ondertussen alweer middag, maar ik ben gelukkig al wel een poosje mijn bed uit
Vandaag ben ik nog vrij en ga ik het huis weer even netjes maken. Heb de afgelopen paar dagen steeds een beetje opgeruimd dus heb er vandaag niet al te veel werk aan.
Ook moet ik het konijnenhok even schoonmaken maar dat is zo gepiept
Vandaag ben ik nog vrij en ga ik het huis weer even netjes maken. Heb de afgelopen paar dagen steeds een beetje opgeruimd dus heb er vandaag niet al te veel werk aan.
Ook moet ik het konijnenhok even schoonmaken maar dat is zo gepiept
Gast- Gast
Ik ben aan het werk tot 5 uur, dan zelf koken omdat mijn vriend moet overwerken (hij kookt door de week altijd) en dan naar steps.
Gast- Gast
Ik heb gewoon al weekend! Nouja, morgen zou ik sowieso vrij zijn (mijn thuisstudiedag), maar hoef vrijdag ineens niet in te vallen, dus da's wel lekker. Wel veel studeren dus komende dagen en sporten, huishouden enzo. Maar 't was een aangename verrassing!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen woensdag.
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
Pagina 1 van 1