Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoofdpijn

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoofdpijn Empty Hoofdpijn

Bericht  Wennes di 6 maa 2012 - 7:50

Ik heb echt hele erge hoofdpijn! Tijdens de zwangerschap van mijn zoon had ik dit ook een paar weken lang en nu had ik gehoopt dat het weg zou blijven, maar helaas. Mijn nek zit verder ook niet vast omdat ik 2 weken geleden nog langs de fysio ben geweest.
Vanmorgen nog langs de huisarts geweest, maar ze kan alleen 3x2 paracetamol aanraden, iets anders mag ik niet ivm de zwangerschap.
Hebben jullie nog tips hoe ik het evt kan verlichten, want het is echt niet om uit te houden Cry
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofdpijn Empty Re: Hoofdpijn

Bericht  Parisienne di 6 maa 2012 - 7:52

Een douche. Iets warms in je nek. In een donkere kamer liggen. Je hoofd en nek een beetje (laten) masseren.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofdpijn Empty Re: Hoofdpijn

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 7:53

Douchen met de straal er warm op, een kruik of kersenpittenzak warm maken en in je nek leggen? Om zoveel mogelijk te laten ontspannen. Wat soms ook goed kan helpen is zo'n masker met gel erin in de koelkast leggen, en dan op je ogen/hoofd leggen, dan koelt het, en wordt de pijn vaak wel een stuk minder. Je hebt ook dit --> dat werkt ook goed. http://www.deonlinedrogist.nl/cool-cura-cool-migraine-strips-p-2382.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofdpijn Empty Re: Hoofdpijn

Bericht  Wennes do 8 maa 2012 - 1:50

Die strips lijken me ook wel fijn.

ik ben nu ook nog eens snotverkouden dus dat is ook niet echt bevorderlijk.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofdpijn Empty Re: Hoofdpijn

Bericht  PiP do 8 maa 2012 - 7:42

Helaas heb ik hier ook regelmatig last van.
Heb destijds ook een topic geopend: https://yescafe.actieforum.com/t20139-tips-tegen-hoofdpijn?highlight=hoofdpijn+zwanger
Misschien staat er nog iets in?

Wat ik nu doe is proberen even te slapen, soms werkt het.
Neem inderdaad ook 3x 2 stuks 500pcm in.
En verder kan je gewoon weinig doen...

Pas was ik ook een dag met onze dochter alleen en ben ik met een krukje onder een warme douche gaan zitten.
Dochter mee en het bad laten vullen, kon zij lekker in bad spelen en ik zat even lekker met mijn hoofd onder een warme douche.
Later nog met zijn 2en op bed gelegen, dochter tv kijken en mama af en toe wegdommelen.

Oja, de zetpillen zag ik pas na 4x deze gebruikt te hebben dat dit alleen in overleg met een arts mag...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofdpijn Empty Re: Hoofdpijn

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 7:51

drink je voldoende en heb je genoeg slaap?

Waar zit de hoofdpijn? Ik heb in de zwangerschap wel sneller last van een ontsteking in de trapezius-spier bij de aanhechting aan m'n schedel (achter in de nek aan de onderkant van het hoofd). Voor mij scheelt het dan om minder naar beneden te kijken (haken, laptoppen, lezen, dat soort dingen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofdpijn Empty Re: Hoofdpijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum