Welkom op mijn bruiloft
+2
girli
Bacio
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welkom op mijn bruiloft
Wie kijkt er ook? Het concept is dat er een stel wil trouwen, maar niet uitkomen over hoe het ingericht moet worden.
Nu mag ieder een trouwjurk/pak kiezen, het vervoer en een locatie.
De man had een soort zwarte trouwjurk met allemaal tierelantijntjes uitgekozen een motor als vervoer en trouwen in de Efteling.
De vrouw had een witte trouwjurk, te paard en in trouwen in een schattig kerkje met een prachtig black gospelkoor. Tot nu toe heeft ze met lootjes trekken steeds haar eigen naam kunnen trekken. Waardoor ze dus in de jurk van haar keuze kon trouwen en te paard.
Nu nog de locatie. Die man aaaggh verschrikkelijk zijn keuze's! Ik hoop dat ze met het 3e lootje ook haar naam trekt.
Nu mag ieder een trouwjurk/pak kiezen, het vervoer en een locatie.
De man had een soort zwarte trouwjurk met allemaal tierelantijntjes uitgekozen een motor als vervoer en trouwen in de Efteling.
De vrouw had een witte trouwjurk, te paard en in trouwen in een schattig kerkje met een prachtig black gospelkoor. Tot nu toe heeft ze met lootjes trekken steeds haar eigen naam kunnen trekken. Waardoor ze dus in de jurk van haar keuze kon trouwen en te paard.
Nu nog de locatie. Die man aaaggh verschrikkelijk zijn keuze's! Ik hoop dat ze met het 3e lootje ook haar naam trekt.
Gast- Gast
Re: Welkom op mijn bruiloft
Wat vreselijk om zo je bruiloft te moeten regelen. Hun gedachten liggen ook niet normaal ver uit elkaar!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:Wat vreselijk om zo je bruiloft te moeten regelen. Hun gedachten liggen ook niet normaal ver uit elkaar!
Ja het lijkt niet eens op elkaar! Die man heeft er echt totaal geen verstand van, een zwarte trouwjurk? Op een motor? Wauw ik zou echt boos en teleurgesteld zijn.
Gast- Gast
Nou, ik vond dat paard er ook niet echt makkelijk uit zien met die jurk! De zwarte jurk vond ik best mooi moet ik zeggen.
Het idee dat je als vrouw zijnde niet eens je eigen jurk uit mag kiezen, lijkt me heel moeilijk. Mijn vriend zou ook nooit iets uitzoeken wat ik mooi vind. Ik zou eerder een compromis sluiten met mijn vriend. Hij de locatie, ik het vervoer of andersom. Nooit met lootjes.
Het idee dat je als vrouw zijnde niet eens je eigen jurk uit mag kiezen, lijkt me heel moeilijk. Mijn vriend zou ook nooit iets uitzoeken wat ik mooi vind. Ik zou eerder een compromis sluiten met mijn vriend. Hij de locatie, ik het vervoer of andersom. Nooit met lootjes.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Vorige week was er een vrouw, die had de jurk van haar dromen en ze hoopte telkens dat zij die aan mocht maar ze trok het lootje van haar man en ze moest zijn keuze jurk aan. Ze moest echt huilen maar later vond ze het wel mooi de jurk. Ik zou eerlijk gezegd zo niet willen trouwen. Er is altijd wel uit te komen met je aanstaande vind ik.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou toch ook echt nooit aan dat programma willen meedoen...no way dat ik een andere jurk aanmoet, omdat ik afhankelijk ben van lootjes trekken:shock:
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia schreef:Ik zou toch ook echt nooit aan dat programma willen meedoen...no way dat ik een andere jurk aanmoet, omdat ik afhankelijk ben van lootjes trekken:shock:
Over de rest wil ik best een compromis sluiten of concessies doen, maar de jurk? Daar is geheel mijn keuze geweest en dat had ik niet anders gewild!
Gast- Gast
Ik vind het ook niet echt romantisch.. Misschien hadden ze beter kunnen kijken naar een middenweg. Toch vind ik dat de vrouw de jurk uit hoort te zoeken. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik me op die dag niet fijn zou voelen in m'n kleding.
Gast- Gast
Ik heb ook gekeken. Vorige week trouwens ook
Zelf zou ik ook nooit meedoen met zoiets maar vind het nu wel grappig om te kijken haha.
De keuze van de jurk vind ik wel apart. Het is toch wel echt een persoonlijke keus en ik vind dat de vrouw dat altijd weg mag kiezen. Ik weet van mijn eigen bruiloft ook dat wij het niet overal over eens waren maar dan maak je inderdaad een compromis.
De vrouw van gisteren heeft naar mijn idee niets te klagen gehad. Haar man had zelfs de locatie gekozen voor haar. Het was voor haar een speciale plek omdat het carrousel (ofzo) van haar oma was geweest. Haar man had dus eigenlijk nog rekening met haar gehouden.
Zelf zou ik ook nooit meedoen met zoiets maar vind het nu wel grappig om te kijken haha.
De keuze van de jurk vind ik wel apart. Het is toch wel echt een persoonlijke keus en ik vind dat de vrouw dat altijd weg mag kiezen. Ik weet van mijn eigen bruiloft ook dat wij het niet overal over eens waren maar dan maak je inderdaad een compromis.
De vrouw van gisteren heeft naar mijn idee niets te klagen gehad. Haar man had zelfs de locatie gekozen voor haar. Het was voor haar een speciale plek omdat het carrousel (ofzo) van haar oma was geweest. Haar man had dus eigenlijk nog rekening met haar gehouden.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Ik vond het echt heel apart..
Als je gaat trouwen, wil je dat toch op een manier doen die je allebei fijn vindt? Vond het zo apart dat ze soms dingen uitkozen die de ander echt, echt niet wilde.. Kan me niet voorstellen dat ik m'n vriend dat aan zou doen later en hij mij ook niet!
Ik vond de locatie van die man wel leuk eigenlijk! Nou ben ik ook nogal fan van de Efteling, maar er zat ook voor beiden een verhaal aan vast en dat vond ik echt leuk.
Als je gaat trouwen, wil je dat toch op een manier doen die je allebei fijn vindt? Vond het zo apart dat ze soms dingen uitkozen die de ander echt, echt niet wilde.. Kan me niet voorstellen dat ik m'n vriend dat aan zou doen later en hij mij ook niet!
Ik vond de locatie van die man wel leuk eigenlijk! Nou ben ik ook nogal fan van de Efteling, maar er zat ook voor beiden een verhaal aan vast en dat vond ik echt leuk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe doe ik mijn haar? (bruiloft)
» Is dit leuk voor mijn bruiloft?
» Kado voor bruiloft van mijn zus.
» Welkom forummer nummer.....
» Is iedereen bij jou altijd welkom?
» Is dit leuk voor mijn bruiloft?
» Kado voor bruiloft van mijn zus.