Sensai Kanebo
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sensai Kanebo
Wie van jullie heeft er huidverzorgingsproducten gebruikt van Sensai Kanebo? Ik lees altijd dat deze producten erg zacht zijn voor de huid, maar merken jullie echt een verschil hierin t.o.v. andere merken? Ik heb namelijk al veel merken geprobeerd voor mijn droge en gevoelige huid maar ik ben tot nu toe nog nergens echt tevreden over. Ik zit er nu over te denken om van dit merk enkele producten aan te schaffen, maar ik ben eerst benieuwd naar ervaringen van anderen voordat ik naar de Douglas/Sephora ren.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Sensai Kanebo
Emma_ schreef:Wie van jullie heeft er huidverzorgingsproducten gebruikt van Sensai Kanebo? Ik lees altijd dat deze producten erg zacht zijn voor de huid, maar merken jullie echt een verschil hierin t.o.v. andere merken? Ik heb namelijk al veel merken geprobeerd voor mijn droge en gevoelige huid maar ik ben tot nu toe nog nergens echt tevreden over. Ik zit er nu over te denken om van dit merk enkele producten aan te schaffen, maar ik ben eerst benieuwd naar ervaringen van anderen voordat ik naar de Douglas/Sephora ren.
Je kan ook eerst vragen om proefmonstertjes bij de Douglas... als je zegt dat je een gevoelige huid hebt en niet meteen een hele fles wilt kopen. Neem aan dat ze je dan wel een monstertje mee willen geven!
Heb er zelf geen ervarging mee.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Sensai Kanebo
Ik gebruik nu zelf een jaartje of 2 de producten van Clarins.... Vind ze behoorlijk prijzig, maar dit is het eerste product waar mijn huid niet allergisch op reageert en wat erg goed helpt bij mij tegen mijn droge huid.
Heb je dit merk al geprobeerd?
Heb je dit merk al geprobeerd?
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: