"Tijdschriftenrek"
+5
SoGood
GeKKiE
Zora
smartie
Davinia
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
"Tijdschriftenrek"
Volgens google heten deze officieel tijdschriftenrek. Maar ik zie ze steeds vaker in andere blaadjes en vind ze zo ontzettend leuk!
http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/819/819666.gif
Ik zit er echt over na te denken om er ook eentje aan te schaffen, maar moet eerst een leuk plekje vinden in huis.
Wie van jullie heeft al zo eentje en wat hebben jullie erin gezet? Hebben jullie toevallig foto's?
http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/819/819666.gif
Ik zit er echt over na te denken om er ook eentje aan te schaffen, maar moet eerst een leuk plekje vinden in huis.
Wie van jullie heeft al zo eentje en wat hebben jullie erin gezet? Hebben jullie toevallig foto's?
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Re: "Tijdschriftenrek"
Hij staat op me te kopen lijstje voor als we het huis op gaan knappen later dit jaar! Ik wil er tijdschriften & foto's in mooie lijsten inzetten. Nog geen foto dus, sorry Ze hebben hele mooie van Wood of VT wonen bij de Gamma. En je vindt ze veel op marktplaats.
Gast- Gast
Ik heb een tijdschriftenrek. Bij mij staan er lijstjes met foto's op.
Die van mij komt van de g.amma. Voordeel is dat ik deze tegen de muur kan zetten maar ook los kan staan.
Die van mij komt van de g.amma. Voordeel is dat ik deze tegen de muur kan zetten maar ook los kan staan.
smartie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 13-02-12
g.amma? Serieus? Hij staat in de reactie ervoor zonder puntje, denk je echt dat dit forum het eerste is als je op Gamma googled?
Anyway, ik heb hem niet. Vind er ook weinig aan eerlijk gezegd.
Anyway, ik heb hem niet. Vind er ook weinig aan eerlijk gezegd.
Gast- Gast
Zusje schreef:g.amma? Serieus? Hij staat in de reactie ervoor zonder puntje, denk je echt dat dit forum het eerste is als je op Gamma googled?
ik bedoel: :l.aughcry:
Gast- Gast
June schreef:Zusje schreef:g.amma? Serieus? Hij staat in de reactie ervoor zonder puntje, denk je echt dat dit forum het eerste is als je op Gamma googled?
ik bedoel: :l.aughcry:
Mensen snappen dat puntjesgebeuren echt niet Zag laatst ook een omschrijving van een winkel: tussen de B.lokker en de K.ruitvat in
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Voor de creabea's is deze ook leuk zelf te maken.
Was tijdje terug bij Eigen huis en tuin:
http://www.eigenhuisentuin.nl/inrichten/interieurindex/inspiratie/maak-zelf-een-tijdschriftenrek/
Was tijdje terug bij Eigen huis en tuin:
http://www.eigenhuisentuin.nl/inrichten/interieurindex/inspiratie/maak-zelf-een-tijdschriftenrek/
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
die puntjes!
Is t.rendy!
Is t.rendy!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hij staat voor komende week in de folder van de ehm Leen Bakker o.i.d.? Weet niet meer precies welke winkel.. Wel de smalle versie ervan!
Even de folders dus goed in de gaten houden.
Even de folders dus goed in de gaten houden.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik zag 'm gister ook bij de Blokker, voor 25 euro!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Hmmmm niet mijn ding. Koop wel een grote rieten mand waar ik al mijn tijdschriften in doe. Meestal gooi ik veel tijdschriften ook weg na een tijd, dus z'n rekje zou voor mij zonde zijn.
Gast- Gast
Ik heb er een van VTwonen, ben er erg blij mee! Heb hem in de keuken staan met allemaal kookboeken erop!
Pinklady- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 47
Registratiedatum : 17-07-11
SnowWhite schreef:Ik zag 'm gister ook bij de Blokker, voor 25 euro!
Die heb ik ook! Maar dat is geen tijdschriftenrek, maar platte planken
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: