Appelchips
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Appelchips
Heeft iemand weleens appelchips gemaakt?
Ik heb het vanavond voor het eerst gemaakt, ik ben er mee bezig.
Ik vraag mij alleen af hoe lang het duurt voordat de chips knapperig worden, of moet je hiervoor de appels echt heel dun hebben? Ze zitten nu ruim 90 min in de oven, maar zijn nog niet echt knapperig..
Ik heb het vanavond voor het eerst gemaakt, ik ben er mee bezig.
Ik vraag mij alleen af hoe lang het duurt voordat de chips knapperig worden, of moet je hiervoor de appels echt heel dun hebben? Ze zitten nu ruim 90 min in de oven, maar zijn nog niet echt knapperig..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Appelchips
Ja moet wel echt dus zijn. Appelchips nog nooit gedaan wel gewone en dan moet je het echt wel met de dunschiller snijden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ze gemaakt en heb 90 min aangehouden... ze waren niet helemaal hard na de 90 min maar werden na afkoelen wel harder. Ze zijn erg lekker!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind ze voor de 1e x ook lekker! Je merkt wel dat er verschil in dikte in zit. Ik las op internet ook al om de kaasschaaf of dunschiller te gebruiken, Dat volgende keer maar is proberen.
@ Ibbeltje, deed jij er ook suiker en kaneel op? Zo ja, deed je dit voor het bakken of daarna?
@ Ibbeltje, deed jij er ook suiker en kaneel op? Zo ja, deed je dit voor het bakken of daarna?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Nee heb er niks opgedaan.
Ow ja wel paprikapoeder maar dat verbrande helemaal hhaha.
Ow ja wel paprikapoeder maar dat verbrande helemaal hhaha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: