Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is het al tijd voor een vrijdagmiddag borrel?

+9
Rush
Pien
Dennenappel
Lady4
Jade
Jasmine
silly-one
Marin
dolfijntje24
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is het al tijd voor een vrijdagmiddag borrel? - Pagina 2 Empty Re: Is het al tijd voor een vrijdagmiddag borrel?

Bericht  Qiara vr 2 maa 2012 - 6:58

Ik heb al twee glazen chardonnay op, had ik zin in na een lange week werken :-).
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het al tijd voor een vrijdagmiddag borrel? - Pagina 2 Empty Re: Is het al tijd voor een vrijdagmiddag borrel?

Bericht  Pandora vr 2 maa 2012 - 8:05

Oeh... ik heb ook wel zin in een droog wit wijntje.... Maar voorlopig houdt ik't maar ff bij fris.... Is het al tijd voor een vrijdagmiddag borrel? - Pagina 2 166342
Proost dames!

Ik pik trouwens wel ff een bitterbal mee als jullie het niet erg vinden
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Cheesegirl vr 2 maa 2012 - 8:21

Ik heb best zin in een Bacardi Razz met 7 up, alleen ten eerste heb ik geen 7 up in huis en tweede ben ik zo moe dat ik volgens mij direct van de wereld ben. Is het al tijd voor een vrijdagmiddag borrel? - Pagina 2 394967
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Suus vr 2 maa 2012 - 20:53

Ik verplaats mijn vrijdagmiddagborrel naar vanavond Wink Ik was gisteravond zo moe dat ik op de bank in slaap gevallen ben. Donderdagavond waren we naar Snow Patrol (supermooi!), maar de terugweg ging niet zo soepel: file, omleidingen, dichte mist en een afgesloten snelweg. Dan is Groningen ineens heel ver van Rotterdam! We waren tegen 4 uur thuis en om kwart voor 7 moest ik weer op om te gaan werken... Maar vandaag ben ik weer helemaal fit Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: