Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The winner is. Wie kijkt het eigenlijk?

3 plaatsers

Ga naar beneden

The winner is. Wie kijkt het eigenlijk? Empty The winner is. Wie kijkt het eigenlijk?

Bericht  Caribbeanlover vr 2 maa 2012 - 0:16

Toen ik ervan hoorde dacht ik ''oh nee, niet weer een talentenjacht he''. De 1e aflevering heb ik een klein stukje gekeken en merkte al gauw dat ik er niks aan vond.

Wie vind het ook niks? Heb het idee dat het binnenkort van de buis gaat ivm weinig kijkcijfers, maar dat is gewoon een voorgevoel hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The winner is. Wie kijkt het eigenlijk? Empty Re: The winner is. Wie kijkt het eigenlijk?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:22

ik kijk het niet, heb een van de eerste afleveringen een stukje gezien maar ik vond het niks. Ik hou ook niet van het concept en ben een beetje die talenten/muziekshows beu.

Gast
Gast

The winner is. Wie kijkt het eigenlijk? Empty Re: The winner is. Wie kijkt het eigenlijk?

Bericht  Caribbeanlover vr 2 maa 2012 - 0:32

Toen TVOH kwam, was ik benieuwd en vind het nog steeds leuk alleen de versie met kids hoeft van mij niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  mosio vr 2 maa 2012 - 0:34

Ik heb het programma eigenlijk nog nooit gezien, alleen wat voorstukjes ervan. Het lijkt mij ook niet zo leuk eigenlijk.
Ben ook wel talentenjacht moe. Er zijn zoveel van die programma's nu.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Monte vr 2 maa 2012 - 0:35

Ik heb een hekel aan beau, dus nee ik kijk het niet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover vr 2 maa 2012 - 0:43

Monte schreef:Ik heb een hekel aan beau, dus nee ik kijk het niet.

Ik ook, zijn we het toch nog eens met elkaar over iets/iemand ;) .

Jeroen vind ik persoonlijk net zo erg!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Monte vr 2 maa 2012 - 0:55

Caribbeanlover schreef:
Monte schreef:Ik heb een hekel aan beau, dus nee ik kijk het niet.

Ik ook, zijn we het toch nog eens met elkaar over iets/iemand Wink .

Jeroen vind ik persoonlijk net zo erg!
haha ja inderdaad. Jeroen heb ik geen problemen mee als hij zingt, maar als presentator hoeft het van mij ook niet. Maar blijkbaar zijn er veel mensen die Beau niets vinden, want elk programma dat hij nu doet flopt/trekt minder kijkers. Ik keek ook altijd naar het beste idee van Nederland(was met henk-jan en tooske) en nu met Beau. Nou echt zo slecht en niet leuk is het meer en dat was ook wel te zien in de kijkcijfers, eerst keken er rond de miljoen en met beau echt stukken minden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover vr 2 maa 2012 - 1:08

Alhoewel dat programma van Beau dat hij alleen op een onbewoond eiland zat me wel interessant leek, maar ik het het niet gekeken. Misschien is het nog online te zien?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Monte vr 2 maa 2012 - 1:12

Caribbeanlover schreef:Alhoewel dat programma van Beau dat hij alleen op een onbewoond eiland zat me wel interessant leek, maar ik het het niet gekeken. Misschien is het nog online te zien?
Heb even gezocht en dat was de wereld van beau. Hier kun je dat nog eens terug zien:
http://www.sbs6.nl/programmas/de-wereld-van-beau/videos/seizoen-0/aflevering-7-survival/de-wereld-van-beau-7-survival

(misschien dat ik dit nog wel eens kijk, al vind ik hem nog steeds niets Wink )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover vr 2 maa 2012 - 2:24

Thanks!8) Vind en zal hem altijd niks vinden,maar wie weet ga ik het ook kijken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: