Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+83
Terkina
CCC
Kiwi86
Rose
Aziraphale
applestar
*Troela*
Sterre
Jordana
Liz
Tiana
RioolSpook
Lejow
Puggle
Raindrop
snowflakes
lief-boefje
Sugarfall
Jade
Lieke128
Mystique
ExpressoB
vlinder-19
Caroow
Thunder
Gigi_
Davinia
PrimaBella
Leine
Eve
VanillaRose
Zwerver
patjuhhh
Mees
Lavendel
Shisha
May
Ibbeltje
Niekske
Kaboutertje
Feline
_Cyn_
Travelgurly
Bliss
Benthe
_Lacey_
Nathalie
_Muppit
Caresses
Stuiterbal
Paper Crown
Laced
VeryCherry
Toet
claudiaveronique
Limburg85
Error
Arwyn
TGR
Burn
Olijfje
Sylvana
Erin
Jeanette
Dennenappel
Flippin' Bitch
TNMN
Makamba
Guus
Phileine
Mizz_S
Blond
Zonnetje
minoessepoes
Monte
SoGood
Merai
Sayuri
Rush
Mamsie
loura
Atelier Madame
Marin
87 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Dolcis_ schreef:Je zondagse kleding Zusje?
Nee was van vrijdag, had een speciale klus .
Dennenappel schreef:Zelfs in het overall is goed te zien dat je bent afgevallen en een mooi figuur hebt Zusje!
Dank je wel .
Gast- Gast
Yoyo schreef:Kleding voor vandaag...
Maar misschien is het met een uurtje wel weer anders.. Dit is namelijk al het tweede setje vandaag....
Even een tip, athans wat mij dan opvalt. Ik vind het dan jammer dat je je rokje door je shirtje heen ziet. Dan moet je een shirtje nemen die tot aan de rokband valt of erin stoppen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB echt, wat maakt het uit. Ik stoor me daar nooit aan...
Gast- Gast
Stom he, wij vrouwenArwyn schreef:Zelda schreef:Ik heb ongeveer hetzelfde figuur als jij en ik vind mezelf ook te zwaar. Mijn BMI is ongeveer 26. Maar als ik zo naar je foto kijk, dan denk ik, wat een mooi figuur! Maar als ik zelf in de spiegel kijk dan denk ik heel wat anders..Pippa schreef:Zelda schreef:Leuk Pippa! Ik vind jou echt niet dik hoor!
Haha, thanks! Mijn weegschaal & BMI vinden van wel
Ik heb dus precies hetzelfde!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Yoyo schreef:Kleding voor vandaag...
Maar misschien is het met een uurtje wel weer anders.. Dit is namelijk al het tweede setje vandaag....
Even een tip, athans wat mij dan opvalt. Ik vind het dan jammer dat je je rokje door je shirtje heen ziet. Dan moet je een shirtje nemen die tot aan de rokband valt of erin stoppen.
Klopt, maar ik vind een shirtje dat tot op de rok valt niet mooi bij mij staan op het moment en er in stoppen vind ik echt afschuwelijk. Dus dan maar zo :p
Gast- Gast
Ik stoor me daar ook niet aan, doe het zelf ook vaak
Heb je je shirtje naar beneden getrokken Yoyo? Ik denk dat als je het iets onder je borst omhoog trekt, zodat het een beetje rimpelt, je veel meer verschil tussen je borsten en taille hebt, wat je slanker maakt.
Heb je je shirtje naar beneden getrokken Yoyo? Ik denk dat als je het iets onder je borst omhoog trekt, zodat het een beetje rimpelt, je veel meer verschil tussen je borsten en taille hebt, wat je slanker maakt.
Gast- Gast
Chipp schreef:Ik stoor me daar ook niet aan, doe het zelf ook vaak
Dat is het lastige met dit shirtje, hij is te groot.. Daarom heb ik het jasje er over heen. Een half uur later heb ik het shirtje ook uitgedaan, ergerde me groen en geel :p
Gast- Gast
Yoyo schreef:Chipp schreef:Ik stoor me daar ook niet aan, doe het zelf ook vaak
Dat is het lastige met dit shirtje, hij is te groot.. Daarom heb ik het jasje er over heen. Een half uur later heb ik het shirtje ook uitgedaan, ergerde me groen en geel :p
Oke
Het viel me namelijk op dat je op de vorige foto veel slanker oogde, daar ging je jasje dicht onder je borsten
Gast- Gast
Zelda schreef:ExpressoB echt, wat maakt het uit. Ik stoor me daar nooit aan...
Nou..haha ik geef gewoon mijn ongevraagde mening;) Moet ze zelf weten of ze er wat mee doet.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik doe ook een keer mee
Blauwe skinny, rode pumps, rood/wit shirtje en lang blauw vest:
Blauwe skinny, rode pumps, rood/wit shirtje en lang blauw vest:
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Wat leuk Minneke! Wat ben jij mooi zeg!
Wat lief . Alleen ik kijk hier wel heel chagrijnig haha (geconcentreerd is het eigenlijk, maar dat ziet er bij mij hetzelfde uit).
Gast- Gast
+1!!Powerbabe schreef:Wat leuk Minneke! Wat ben jij mooi zeg!
Gast- Gast
Ik heb vandaag iets aan wat ik al een keer aan heb gehad en geplaatst hahaha.
Maar gister had ik dit aan:
Maar gister had ik dit aan:
Gast- Gast
Wauw Minneke, mooie vrouw! En leuke kleren
Oww, zo'n los shirt wil ik ookPB, mij staat het helaas niet. En weer de famous boxen
Oww, zo'n los shirt wil ik ookPB, mij staat het helaas niet. En weer de famous boxen
Gast- Gast
Hahaha ja die dozen.. Ik heb nu ook een enorm grote spiegel thuis in mijn inloopkast/logeerkamer, dus ik zal daar voortaan de foto maken. Haha, is wel wat gezelliger.
Hoezo zou een los shirt je niet staan? Mijn vriend "klaagt" altijd dat ik teveel losse kleding aan heb want strakker vindt hij mooier haha.
Hoezo zou een los shirt je niet staan? Mijn vriend "klaagt" altijd dat ik teveel losse kleding aan heb want strakker vindt hij mooier haha.
Gast- Gast
Haha ik vind die achtergrond juist zo grappig om te zien bij iedereen, vooral die dozen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Powerbabe schreef:
Mijn taille is smal, heupen breed en borsten groot. Door een los shirt lijkt alles breed en lijkt het of ik zwanger ben.
Gast- Gast
Ik wil eigenlijk even een fototje posten van mijn nieuwe broek en shoes.. maar heb ze niet aan vandaag haha.
Maar kan ze wel even aantrekken.. dan heb ik ze wel aan..
Maar kan ze wel even aantrekken.. dan heb ik ze wel aan..
Gast- Gast
Chipp schreef:Powerbabe schreef:
Mijn taille is smal, heupen breed en borsten groot. Door een los shirt lijkt alles breed en lijkt het of ik zwanger ben.
Oh maar zo is mijn figuur ook hoor! Een paar pagina's terug heb ik een strak grijs shirtje aan dan kun je het zien. Dus als je vindt dat ik het kan hebben kun jij het ook hebben .
Ja punk''d showen!
Gast- Gast
jeeh ben er helemaal blij mee.
Dit type broek is echt helemaal wat ik leuk vind. (ik heb nu al 2 bloemenbroeken en dit model ook in het zwart). Echt heel erg fijne dingen
Dit type broek is echt helemaal wat ik leuk vind. (ik heb nu al 2 bloemenbroeken en dit model ook in het zwart). Echt heel erg fijne dingen
Gast- Gast
Ja nee, niet helemaal haha.
Een Chino zit vaak wat 'cargo' achtiger.. En bij mij eigenlijk altijd hoger in mijn taille waardoor mijn kont optisch veel groter lijkt. Ook vind ik vaak dat bij een chino er best veel ruimte zit bij de voorkant in de broek en direct onder de kont.
Deze broeken die ik nu helemaal fantastisch vind zijn eigenlijk gewoon 7/8 pantalon modellen. Die lopen eigenlijk helemaal met de vorm van je been mee, maar sluiten niet aan, ze vallen zeg maar net iets losser rond je been. (waardoor je niet gelijk allemaal hobbels en bobbels ziet.. wat ik vaak zie bij vrouwen die te strakke pantalons dragen). En dus afkleed omdat het nergens direct nadruk op legt maar gewoon netjes de vorm van het been volgt.
Een Chino zit vaak wat 'cargo' achtiger.. En bij mij eigenlijk altijd hoger in mijn taille waardoor mijn kont optisch veel groter lijkt. Ook vind ik vaak dat bij een chino er best veel ruimte zit bij de voorkant in de broek en direct onder de kont.
Deze broeken die ik nu helemaal fantastisch vind zijn eigenlijk gewoon 7/8 pantalon modellen. Die lopen eigenlijk helemaal met de vorm van je been mee, maar sluiten niet aan, ze vallen zeg maar net iets losser rond je been. (waardoor je niet gelijk allemaal hobbels en bobbels ziet.. wat ik vaak zie bij vrouwen die te strakke pantalons dragen). En dus afkleed omdat het nergens direct nadruk op legt maar gewoon netjes de vorm van het been volgt.
Laatst aangepast door Punk'd op di 3 apr 2012 - 4:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb een donkerblauwe skinny aan met daarop een bruin strak t-shirt en een grof gebreid groot vest in een roestkleur.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic