Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+83
Terkina
CCC
Kiwi86
Rose
Aziraphale
applestar
*Troela*
Sterre
Jordana
Liz
Tiana
RioolSpook
Lejow
Puggle
Raindrop
snowflakes
lief-boefje
Sugarfall
Jade
Lieke128
Mystique
ExpressoB
vlinder-19
Caroow
Thunder
Gigi_
Davinia
PrimaBella
Leine
Eve
VanillaRose
Zwerver
patjuhhh
Mees
Lavendel
Shisha
May
Ibbeltje
Niekske
Kaboutertje
Feline
_Cyn_
Travelgurly
Bliss
Benthe
_Lacey_
Nathalie
_Muppit
Caresses
Stuiterbal
Paper Crown
Laced
VeryCherry
Toet
claudiaveronique
Limburg85
Error
Arwyn
TGR
Burn
Olijfje
Sylvana
Erin
Jeanette
Dennenappel
Flippin' Bitch
TNMN
Makamba
Guus
Phileine
Mizz_S
Blond
Zonnetje
minoessepoes
Monte
SoGood
Merai
Sayuri
Rush
Mamsie
loura
Atelier Madame
Marin
87 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
een felblauwe skinny, een zwarte top, een zwart vest en zwarte laarzen
Gast- Gast
TGR schreef:Pippa schreef:TGR schreef:Pippa schreef:Powerbabe schreef:Princess schreef:Ben je afgevallen Pippa?
+1?
Niet dat ik weet, maar fijn om te horen dat het er wel zo uitziet
Je bent net als ik volgens mij vrij lang. We hebben dezelfde bouw volgens mij.
Van wat ik op foto's heb gezien wel ja. Ik ben 1.83m. Waar koop jij je kleding meestal?
Ik ben 1.86. En weeg zo'n 83 kilo. Ik heb maat m/l. Gemiddeld maat 42. Ik koop overal en nergens kleding. H&M, esprit, We, Bijenkorf. Gewoon wat ik leuk vind. Broeken wordt lastig, dus dat zijn spijkerbroeken in lengtematen of broeken van Miss Etam.
Ik genoom 1.83, ik weeg nu 61kilo. Al mijn kleding is te groot geworden, dus ik heb de afgelopen twee weken vooral legging met tuniekje of rokje aan gehad. Heb een nieuwe spijkerbroek kunne kopen en die was 2 mater kleiner...
Ik koop eigenlijk overal en nergens. Tegenwoordig id het niet meer zo heel moeilijk om items op lengte te kopen.
Wat wordt komende zomer hip? Moet binnenkort gaan shoppen en ik weet nu helemaaaaal niet meet wat mij goed staat. Een personal shopper zou wel leuk zijn...
Gast- Gast
Net zo lang en zwaar als mijn zusje. Ik weet niet zoveel van mode. Ik koop liever kleding die staat en wat lekker zit.Jip83 schreef:TGR schreef:Pippa schreef:TGR schreef:Pippa schreef:Powerbabe schreef:Princess schreef:Ben je afgevallen Pippa?
+1?
Niet dat ik weet, maar fijn om te horen dat het er wel zo uitziet
Je bent net als ik volgens mij vrij lang. We hebben dezelfde bouw volgens mij.
Van wat ik op foto's heb gezien wel ja. Ik ben 1.83m. Waar koop jij je kleding meestal?
Ik ben 1.86. En weeg zo'n 83 kilo. Ik heb maat m/l. Gemiddeld maat 42. Ik koop overal en nergens kleding. H&M, esprit, We, Bijenkorf. Gewoon wat ik leuk vind. Broeken wordt lastig, dus dat zijn spijkerbroeken in lengtematen of broeken van Miss Etam.
Ik genoom 1.83, ik weeg nu 61kilo. Al mijn kleding is te groot geworden, dus ik heb de afgelopen twee weken vooral legging met tuniekje of rokje aan gehad. Heb een nieuwe spijkerbroek kunne kopen en die was 2 mater kleiner...
Ik koop eigenlijk overal en nergens. Tegenwoordig id het niet meer zo heel moeilijk om items op lengte te kopen.
Wat wordt komende zomer hip? Moet binnenkort gaan shoppen en ik weet nu helemaaaaal niet meet wat mij goed staat. Een personal shopper zou wel leuk zijn...
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Haha, ja uiteindelijk doe ik dat oom wel meestal. Maar ik vind nu die felgekleurde skinny's heel leuk, maar zou niet weten met wat te combineren bijvoorbeeld...
Gast- Gast
Jip83 schreef:Haha, ja uiteindelijk doe ik dat oom wel meestal. Maar ik vind nu die felgekleurde skinny's heel leuk, maar zou niet weten met wat te combineren bijvoorbeeld...
Een wit- of pastelkleurig blouseje bijvoorbeeld. Of een shirtje met niet meer dan een klein detail
Of een colbertje in een rustige kleur.
Gast- Gast
Youandi schreef:Jip83 schreef:Haha, ja uiteindelijk doe ik dat oom wel meestal. Maar ik vind nu die felgekleurde skinny's heel leuk, maar zou niet weten met wat te combineren bijvoorbeeld...
Een wit- of pastelkleurig blouseje bijvoorbeeld. Of een shirtje met niet meer dan een klein detail
En prop je dat blousje dan in je broek? Of eroverheen?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Youandi schreef:Jip83 schreef:Haha, ja uiteindelijk doe ik dat oom wel meestal. Maar ik vind nu die felgekleurde skinny's heel leuk, maar zou niet weten met wat te combineren bijvoorbeeld...
En prop je dat blousje dan in je broek? Of eroverheen?
Kan beide wel. Maar er bij in kleedt wel mooier/netter af, vind ik.
Laatst aangepast door Youandi op di 13 maa 2012 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oeh... Ik vind dit een mooie combi! Alleen ben ik blond.. en weet ik niet of dit dan té is.
De broek heb ik. En ook een okergeel shirt (soort vleermuis truitje, met gouden ritsje achterop).
De broek heb ik. En ook een okergeel shirt (soort vleermuis truitje, met gouden ritsje achterop).
Gast- Gast
Zijn ze bij jullie ook allemaal te lang? Ik moet ze echt omslaan en kan ze vaak alleen met laarzen aan.
Gast- Gast
Dat probleem heb ik (helaas) nooit!
Mij zijn ze alsnog te kort of net lang genoeg.
Mij zijn ze alsnog te kort of net lang genoeg.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Dank jullie wel meiden voor de complimentjes! Nog 1 kilo en ik ben onder de 70 Vanochtend was er weer wat af! Motiveert lekker zo, en m'n kleren staan zo veel leuker
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hmmm...ik voel me nooit prettig met iets in m'n broek gepropt. Ik zal het eens aanpassen en als ik durf een foto plaatsen ;-)
Gast- Gast
Birgit schreef:Zijn ze bij jullie ook allemaal te lang? Ik moet ze echt omslaan en kan ze vaak alleen met laarzen aan.
Nee. Maar ik koop ze ook altijd op maat (lengtemaat 32 of 34). Wanneer ik ze bij H&M koop, zijn ze me bijna altijd te kort..
Gast- Gast
Jip83 schreef:Hmmm...ik voel me nooit prettig met iets in m'n broek gepropt. Ik zal het eens aanpassen en als ik durf een foto plaatsen ;-)
Haha ik vind het geinig dat je het gepropt noemt. Ik vind het juist mooi die shirtjes in de broek, maar er overheen kan ook prima hoor!
Gast- Gast
Doe je aan sport? Of gewoon gezond eten?Marin schreef:Dank jullie wel meiden voor de complimentjes! Nog 1 kilo en ik ben onder de 70 Vanochtend was er weer wat af! Motiveert lekker zo, en m'n kleren staan zo veel leuker
Gast- Gast
Zelda schreef:Doe je aan sport? Of gewoon gezond eten?Marin schreef:Dank jullie wel meiden voor de complimentjes! Nog 1 kilo en ik ben onder de 70 Vanochtend was er weer wat af! Motiveert lekker zo, en m'n kleren staan zo veel leuker
Nee, eigenlijk geen van beiden echt structureel. Ik beweeg 4x in de week 2 uur door m'n postbaantje en om geld te besparen eet ik heel weinig Waarom zou ik allemaal lekkers in huis halen, als het toch extra geld kost? Dus eet ik gewoon 3x per dag. Maar op reis en bij m'n vriend eet ik dan wel weer meer lekkers, dus echt hard gaat het niet. Maar dat vind ik wel prima, op deze manier hou ik het goed vol.
Marin- Lady Post-a-lot
Elke keer als ik dit topic lees maar ik een foto van mijn outfit, maar ik plaats het nooit. Maar vandaag heb ik een kobaltblauwe broek aan, een roze shirt, grijze blazer en een geel/roze/blauwe sjaal want ik heb (wederom) last van mijn keel en voel me een beetje gammel.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Benthe: plaatsen!
Dit heb ik aan vandaag, wel een beetje overbelicht/flets, de top is wat feller.:
Dit heb ik aan vandaag, wel een beetje overbelicht/flets, de top is wat feller.:
Gast- Gast
Benthe schreef:Elke keer als ik dit topic lees maar ik een foto van mijn outfit, maar ik plaats het nooit. Maar vandaag heb ik een kobaltblauwe broek aan, een roze shirt, grijze blazer en een geel/roze/blauwe sjaal want ik heb (wederom) last van mijn keel en voel me een beetje gammel.
Aah doe toch maar een foto, klinkt leuk!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Haha lig ook ziekjes op de bank! (Ofja voor deze foto dan even niet )
Error- Prater
Powerbabe schreef:Jip83 schreef:Hmmm...ik voel me nooit prettig met iets in m'n broek gepropt. Ik zal het eens aanpassen en als ik durf een foto plaatsen ;-)
Haha ik vind het geinig dat je het gepropt noemt. Ik vind het juist mooi die shirtjes in de broek, maar er overheen kan ook prima hoor!
Ik ook haha. Doe het eigenlijk altijd wel. Voel ik me een stuk slanker.. Anders hangt dat shirtje maar een beetje te hangen.
Ik loop al sinds maandag in mijn joggingsbroek dus nog steeds niets spannends hier. Heb de hele week vrij en zit de hele week aan mijn computer gekluisterd om schoolwerk af te krijgen. Dat doe ik niet in mijn kekke kleren hihi
Gast- Gast
Wat een leuk shirtje paraplu!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Wat een leuk shirtje paraplu!
Dankje! Was maar 3 euro bij de Primark!
Error- Prater
Ik vind hem ook erg leuk.Paraplu schreef:Marin schreef:Wat een leuk shirtje paraplu!
Dankje! Was maar 3 euro bij de Primark!
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic