Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht!

+82
Sanne_86
Mystique
Caresses
sonly
Niene
Dani
JustMeDaan
Zwerver
Caroow
Shisha
Nathalie
Champagne
Lejow
Sweet Sylvana
Emmayes
Kaboutertje
Feline
Atelier Madame
Bay
applestar
Coccinelle
Puggle
VanillaRose
Mizz_S
Oasis
Pandora
Mom-Of-3
nijntje4
TNMN
Printje
redd
ekiaam87
Alex
VeryCherry
Paper Crown
studiebol
Ibbeltje
M@niek
Eliesje
SoCali
Sorella
vlindertje
Lavendel
GeKKiE
Marin
Mamsie
Linnie1985
Pien
SnowWhite
girli
kajaka88
Erin
Beachgirl
Ugly Betty
Rush
Muppetje
Snack a Jack
Blond
_Lacey_
Jeanette
silly-one
Dennenappel
Zonnetje
CarpeDiem
Tsjip
Middleme
Flippin' Bitch
bolus26
Arwyn
dolfijntje24
ExpressoB
Bliss
rapa nui
Mermaid
loura
Gray
Raindrop
Zora
Lady4
Sterre
Serena
Highway
86 plaatsers

Pagina 8 van 18 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht! - Pagina 8 Empty Re: Laatst gekocht!

Bericht  Erin za 10 maa 2012 - 9:58

Pippa schreef:Die wil ik ook Yoyo, leuk! Kun je mij vertellen over de achterkant zacht is, kun je die gemakkelijk induwen, of zijn ze hard?

+1
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 9:58

Printje schreef:
Pippa schreef:Die wil ik ook Yoyo, leuk! Kun je mij vertellen over de achterkant zacht is, kun je die gemakkelijk induwen, of zijn ze hard?

+1 Ik kan het merk niet goed lezen, mag ik ook vragen waar je ze hebt gekocht.

Scapino, als je de afbeeldingslink opent!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 10 maa 2012 - 10:09

Een babykamer en kinderwagen besteld smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:45

Haha de schoentjes vallen in de smaak dus Wink

Maar het is een stevige achterkant. Vanaf de zool een stukje omhoog kan je hem niet indrukken, de bovenkant wel. Het zijn trouwens leren ballerina's van binnen en buiten. Zit ook echt een voetbed in, wat wel zo fijn loopt.

Meestal heb ik trouwens na een dag lopen op zulke schoenen met een stevige achterkant enorme blaren, maar dat heb ik bij deze ook niet. Helemaal top dus Wink

Edit 143532542: Ze zijn inderdaad van Scapino.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:52

Dat mag ook wel voor dat geld, een echt voetbed. Maar ik vind ze wel enorm schattig. Geldgebrek is weer net de andere kant van het verhaal. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:54

Maura schreef:Dat mag ook wel voor dat geld, een echt voetbed. Maar ik vind ze wel enorm schattig. Geldgebrek is weer net de andere kant van het verhaal. Laatst gekocht! - Pagina 8 561177

Deze waren 40 euro, is nog te overzien. Normaal zou ik dat ook niet uitgeven aan ballerina's hoor! Heb ook nog een paar bij de Action gekocht voor 5,99 Laatst gekocht! - Pagina 8 827601 En die veren-oorbellen!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:54

Leuke schoentjes idd, voor mn moeder. Of voor mezelf over 40 jaar, maar dan koop ik ze t.z.t wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:58

Reva schreef:Leuke schoentjes idd, voor mn moeder. Of voor mezelf over 40 jaar, maar dan koop ik ze t.z.t wel.

Prima toch? Waar loop jij op dan ? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:01

Yoyo schreef:
Maura schreef:Dat mag ook wel voor dat geld, een echt voetbed. Maar ik vind ze wel enorm schattig. Geldgebrek is weer net de andere kant van het verhaal. Laatst gekocht! - Pagina 8 561177

Deze waren 40 euro, is nog te overzien. Normaal zou ik dat ook niet uitgeven aan ballerina's hoor! Heb ook nog een paar bij de Action gekocht voor 5,99 Laatst gekocht! - Pagina 8 827601 En die veren-oorbellen!

Bij Action shop je in principe nooit te duur. Omdat ik geen leuke schoenen kon vinden, maar een paar laarzen naar smaak bij de Action gehaald, 9,95. Het blijft een succesverhaal, want we zijn al 6/7 maanden verder en ze doen het nog steeds, terwijl ik ze een maandje had gegeven. smile

Maar 40 euro is inderdaad te overzien. Al koop ik nu nog even niets. De tijd zal het leren wat ik deze zomer naast de pumps ga dragen. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:01

Yoyo schreef:
Reva schreef:Leuke schoentjes idd, voor mn moeder. Of voor mezelf over 40 jaar, maar dan koop ik ze t.z.t wel.

Prima toch? Waar loop jij op dan ? smile

Op m'n voeten gewoon Rolling Eyes . Jij niet dan? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:02

Reva schreef:
Yoyo schreef:

Prima toch? Waar loop jij op dan ? Laatst gekocht! - Pagina 8 561177

Op m'n voeten gewoon Rolling Eyes . Jij niet dan? Laatst gekocht! - Pagina 8 561177

Oeee wat gevat! Scherp hoor Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:04

Maura schreef:
Yoyo schreef:

Bij Action shop je in principe nooit te duur. Omdat ik geen leuke schoenen kon vinden, maar een paar laarzen naar smaak bij de Action gehaald, 9,95. Het blijft een succesverhaal, want we zijn al 6/7 maanden verder en ze doen het nog steeds, terwijl ik ze een maandje had gegeven. Laatst gekocht! - Pagina 8 561177

Maar 40 euro is inderdaad te overzien. Al koop ik nu nog even niets. De tijd zal het leren wat ik deze zomer naast de pumps ga dragen. Laatst gekocht! - Pagina 8 561177

Slippers. Ik verwacht een hele warme zomer.. sunny Die flatjes van de Action loop ik ook best veel op hoor! Had ze ook maar even gegeven. Kon vorig jaar nergens meer zwarte ballerina's krijgen, behalve bij de Action en heb ze laatst pas weggegooid. Kwam er trouwens achter dat dezelfde ballerina's rustig voor 20 euro worden verkocht in andere zaken! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:05

Yoyo schreef:
Reva schreef:
Yoyo schreef:

Op m'n voeten gewoon Rolling Eyes . Jij niet dan? Laatst gekocht! - Pagina 8 561177

Valt mee hoor, alleen op schelpenpaadjes of bij kapotte bushokjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:09

Yoyo schreef:
Slippers. Ik verwacht een hele warme zomer.. sunny Die flatjes van de Action loop ik ook best veel op hoor! Had ze ook maar even gegeven. Kon vorig jaar nergens meer zwarte ballerina's krijgen, behalve bij de Action en heb ze laatst pas weggegooid. Kwam er trouwens achter dat dezelfde ballerina's rustig voor 20 euro worden verkocht in andere zaken! :shock:

Dat sowieso. Action heeft best kwaliteit. En de winkel in S. is redelijk logisch ingedeeld, dus ook nog eens fijn shoppen. Maar als ik niet op let, dan geef ik daar meer geld uit, dan waar dan ook. En dat is ook weer niet goed, haha. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:09

Reva schreef:
Yoyo schreef:
Reva schreef:
Yoyo schreef:

Valt mee hoor, alleen op schelpenpaadjes of bij kapotte bushokjes.

Dan heb je vast een lading eelt onder je poten.. Suspect Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 10 maa 2012 - 11:16

Liggen die ballerina's er al weer bij de Action dan? Ik heb ze nog niet gezien..
Vind ze wel fijn. Lekkere aftrap schoenen waarbij het ook niet uit maakt als ze wel in een maand kapot zijn. Hoewel mijn paar van vorig jaar nog prima is, terwijl ik daar toch wel een paar maanden bijna elke dag op gelopen heb!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:18

Arwyn schreef:Liggen die ballerina's er al weer bij de Action dan? Ik heb ze nog niet gezien..
Vind ze wel fijn. Lekkere aftrap schoenen waarbij het ook niet uit maakt als ze wel in een maand kapot zijn. Hoewel mijn paar van vorig jaar nog prima is, terwijl ik daar toch wel een paar maanden bijna elke dag op gelopen heb!

Volgens mij zijn die van Yoyo nog van vorig jaar. Ik heb ze trouwens ook nog niet zien liggen. Als het gewoon simpele flatjes zijn, dan ga ik ze aanschaffen.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 10 maa 2012 - 11:20

Maura schreef:
Arwyn schreef:Liggen die ballerina's er al weer bij de Action dan? Ik heb ze nog niet gezien..

Volgens mij zijn die van Yoyo nog van vorig jaar. Ik heb ze trouwens ook nog niet zien liggen. Als het gewoon simpele flatjes zijn, dan ga ik ze aanschaffen.

Volgens mij hebben ze elk jaar dezelfde. Gewoon simpele ballerina's met een strikje op de neus. Wil nog wel een paar taupe kleurige denk ik, die hadden ze vorig jaar.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:39

Die ballerina's van Action heb ik ook ieder jaar. Ik vind ze prima lopen, helemaal voor dat geld.

Gast
Gast

Bericht  TNMN za 10 maa 2012 - 11:51

Oooh Punk'D die pumps!!! Waar heb je die gekocht? (Link?)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Erin za 10 maa 2012 - 12:16

Laatst gekocht! - Pagina 8 Twilight

I love you I love you I love you
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 21:27

Maura schreef:

Nee ik heb ze net weer gekocht! Deze kleur was er vorig jaar nog niet. Is een beetje lichtbruin. Ze hebben voor de rest crème, rood, wit en zwart.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 10 maa 2012 - 23:58

Yoyo schreef:
Maura schreef:

Nee ik heb ze net weer gekocht! Deze kleur was er vorig jaar nog niet. Is een beetje lichtbruin. Ze hebben voor de rest crème, rood, wit en zwart.

Oh, dan zal ik morgen even gaan kijken!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje za 17 maa 2012 - 6:26

Laatst gekocht! - Pagina 8 14730_1_new-york-5x4

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 6:36

Mooi Muppetje!

Laatst gekocht! - Pagina 8 17394

Van €195,- voor €35,- :shock:. Oh en de inhoud van de dvd rechts mist, die is de V&D namelijk kwijt. Als ze die niet meer kunnen vinden, krijg ik extra korting Laatst gekocht! - Pagina 8 394967. Serieus, ik hoef dat ding niet eens. Ik heb fucking 160 euro korting op drie woordenboeken van Van Dale bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 18 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: