Ohneeeeeee
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ohneeeeeee
Een vriendin zat te kloten met haar Facebook, of ik iets wilde verwijderen.. Nu heb ik geloof ik haar hele profiel verwijderd. En nu?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Ohneeeeeee
Volgens mij kan je dat over 24 uur weer ongedaan maken, wel even geduld hebben dus.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Volgens mij kan je dat over 24 uur weer ongedaan maken, wel even geduld hebben dus.
Hoe dan??
SoGood- Ratel
Gewoon opnieuw aanmaken op het e-mailadres waarmee ze de huidige ook heeft aangemaakt. Dan krijg je gewoon je oude facebook weer terug.
Was bij mij wel, ik had 'm verwijderd en een jaar later maakte ik een nieuwe facebook aan op hetzelfde e-mailadres en toen kreeg ik gewoon alle berichten en vrienden weer terug.
Was bij mij wel, ik had 'm verwijderd en een jaar later maakte ik een nieuwe facebook aan op hetzelfde e-mailadres en toen kreeg ik gewoon alle berichten en vrienden weer terug.
Gast- Gast
Hahaha dat vind ik best wel knap overigens. Geen idee hoe je dat ongedaan maakt.
Gast- Gast
Sogood schreef:slaatje schreef:Volgens mij kan je dat over 24 uur weer ongedaan maken, wel even geduld hebben dus.
Hoe dan??
Een vriendin van mij ging hem eens verwijderen en toen bedacht ze zich. Volgens mij als je gewoon inlogt onder haar gegevens geeft ie een melding dat je het over 24 uur nog eens moet proberen ofzo.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Geen idee hoe ik dit voor elkaar kreeg, moest alleen haar werkgever verwijderen?!
Het nieuwe aanmaken van een account met dezelfde gegevens lukt niet.
Zal ik de registratie voltooien door dit via de e-mail te bevestigen?
Het nieuwe aanmaken van een account met dezelfde gegevens lukt niet.
Zal ik de registratie voltooien door dit via de e-mail te bevestigen?
SoGood- Ratel
Het is weer goed gekomen.
Ik ga nu mijn haren blond verven.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Het is weer goed gekomen.
Gelukkig is alles weer goed! Succes met verven.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Jaya schreef:Ik dacht dat je je Facebook pagina niet kon verwijderen, maar wel dus.. :P
Tuurlijk wel.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Hoezo tuurlijk wel CBL. Heb je het weleens gedaan? Het schijnt zo goed als onmogelijk te zijn, dat veel informatie toch nog ergens achter blijft hangen enzo...
Gast- Gast
Zusje schreef:Hoezo tuurlijk wel CBL. Heb je het weleens gedaan? Het schijnt zo goed als onmogelijk te zijn, dat veel informatie toch nog ergens achter blijft hangen enzo...
Ja en dat als je echt wil dat het verwijderd wordt, je 30 dagen niet moet inloggen op je account. Dan pas wordt deze verwijderd. En dan nog wordt er inderdaad allerlei informatie verwijderd.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: