Nog een facebookvraagje
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog een facebookvraagje
Ik heb sinds kort die tijdlijnversie en nu staat er opeens ook een optie Kaart bij. Schijnbaar heb ik ooit hier iets mee aangeklikt bij mijn status en nu kun je bijna zien waar ik woon..niethelemaal de bedoeling dus. Maar nu krijg ik die status dus niet verwijderd...iemand die weet hoe dit wel kan, mijn man krijgt het ook niet voor elkaar.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nog een facebookvraagje
Hij linkt het automatisch. Die kaart is dus ook automatisch ingesteld naar aanleiding van alles wat jij invult op FB zelf. Dus als je bij een foto hebt gezet waar het was, neemt hij dat over op de kaart. Zo bij vakanties bijvoorbeeld maar ook als je denk ik je woonplaats onder je account hebt ingevuld.
Gast- Gast
Ja die kaart daarop staat niet waar je woont, maar daarop staan locaties die jij zelf hebt ingevuld bij foto's of status-updates. En ik geloof dat hij dan een locatie waar je veel foto's van hebt.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Klopt, maar de wijk enzo klopt wel. ik wil het er gewoon afhebben maar hoe? Je moet toch dingen kunnen verwijderen in fb?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Heb je je adres in je account ingevuld? Of de woonplaats? Heb je ergens in een foto getagged dat je daar was?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: