Wow, nu al de Yes op de deurmat?
+4
Laced
Lies
Beachgirl
Roze Roos
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wow, nu al de Yes op de deurmat?
Ik kwam thuis van het werken, lag de Yes er al. Why o why? Normaal komt hij pas op vrijdag of zaterdag.
Heeft dat ermee te maken dat de postbodes morgen en overmorgen staken? Wat overigens net pas bekend gemaakt is geloof ik..
Heeft dat ermee te maken dat de postbodes morgen en overmorgen staken? Wat overigens net pas bekend gemaakt is geloof ik..
Gast- Gast
Re: Wow, nu al de Yes op de deurmat?
Dat dacht ik dus toen mijn Flair in de brievenbus lag! Gaan ze sowieso staken ja?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Bij mij was ie er ook al!!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
ja, ik stond ook al zo raar te kijken toen hij er al lag...
Maar ik wist niet dat ze nu gingen staken? Was toch vorige week al? Of zeg ik nu iets raars...
Maar ik wist niet dat ze nu gingen staken? Was toch vorige week al? Of zeg ik nu iets raars...
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ik had gisteren ook al de Flair op de mat liggen. Vond het al zo raar! Het zal inderdaad te maken hebben met het feit dat de TNT vandaag en morgen hun werkzaamheden neerleggen.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Aah, ik vroeg me inderdaad ook al af waarom de yes er gisteren al lag.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Purk schreef:Ik kwam thuis van het werken, lag de Yes er al. Why o why? Normaal komt hij pas op vrijdag of zaterdag.
Dat is inderdaad de reden. Overigens was vorige week al bekend dat de vandaag en morgen weer gaan staken hoor. Een aangezien die bladen al eerder in de week op de sorteercentra liggen, kunnen ze al eerder bestellen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Oh vandaar!! Ik stond gisteren ook al vreemd te kijken toen de Donald Duck al op de deurmat lag!!
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Ik vind het wel fijn dat ze eerder bezorgd werden in plaats van later, anders had ik er last van zaterdag
Gast- Gast
Ik zat ook zo te kijken. En dacht meteen: nu moet ik straks 1,5 week wachten op de nieuwe DDIndianRose schreef:Oh vandaar!! Ik stond gisteren ook al vreemd te kijken toen de Donald Duck al op de deurmat lag!!
SarahKey schreef:Ik zat ook zo te kijken. En dacht meteen: nu moet ik straks 1,5 week wachten op de nieuwe DDIndianRose schreef:Oh vandaar!! Ik stond gisteren ook al vreemd te kijken toen de Donald Duck al op de deurmat lag!!
Haha, nog een DD fan dus Ik blijf het leuk vinden!!
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: