paintballen
+8
Blond
Snoes
Bazinga
Caroow
silly-one
Polly
ExpressoB
duckie
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
paintballen
is er hier iemand wel eens wezen paintballen? wij gaan vanavond maar heb nog geen idee wat ik me er bij voor moet stellen, doet het pijn? word je vies?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: paintballen
Heb het zelf nog nooit gedaan, lijkt mij wel tof om een keer te doen... maarrrr:
Gaat pijn doen en je kunt er lelijke en zere blauwe/beurse plekken van oplopen. Tot bloeduitstortingen toe.
Tuurlijk word je vies! Je krijgt een overal aan.
Gaat pijn doen en je kunt er lelijke en zere blauwe/beurse plekken van oplopen. Tot bloeduitstortingen toe.
Tuurlijk word je vies! Je krijgt een overal aan.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb het één keer gedaan, in een donkere hete hal in Acapulco. Mijn team speelde tegen een team van voornamelijk Jamaicaanse jongens die zichzelf 'No Mercy' noemden. Omdat het zo donker en vochtig was besloeg de klep van mijn helm de hele tijd waardoor ik niets zag, het was sowieso een eng gebouw waar je niet veel zag. De tegenstanders hadden echt no mercy, want ze schoten ook van dichtbij op je terwijl je met je handen omhoog stond om je over te geven.
Ja, het deed dus pijn, en we waren ook allemaal erg vies. Maar als ik nog eens ga paintballen dan doe ik dat in een veld en alleen met mensen die ik ken en vertrouw, want dit was gewoon eng
Ja, het deed dus pijn, en we waren ook allemaal erg vies. Maar als ik nog eens ga paintballen dan doe ik dat in een veld en alleen met mensen die ik ken en vertrouw, want dit was gewoon eng
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb het in september gedaan en ik vond het geniaal. Ja je wordt vies, maar daarvoor krijg je een overal aan. Verder zijn er regels qua schieten en afstand. Ik ben één keer goed geraakt op mijn been en had een blauwe plek, maar dat was ook het enige.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend vindt het geweldig, het is een beetje oorlogje spelen en dat vinden de meeste mannen gewoon leuk ik moet er zélf niet aan denken.
Gast- Gast
Vorig jaar op een personeelsfeest heb ik het gedaan. Het was heel leuk, maar ik was wel echt blauw. Niemand hield zich ook echt aan de regels. Als je wordt geraakt doet dat net zo veel pijn als je flionk hard stoten. Het voelt niet lekker maar je loopt ook niet huilend van de pijn door het veld.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Het lijkt mij helemaal niet leuk. Dan liever lasergamen. Maar voor de meeste mannen is het heaven on earth: lekker oorlogje spelen.
Gast- Gast
Mijn voorkeur ligt ook bij Lasergamen. Vond paintballen echt onwijs cool, maar je moet echt een leuk team hebben.. Nou viel mijn team op zich wel mee, alleen was 't onderscheid tussen óns team en 't ándere team, blijkbaar heel groot, want we waren allemaal geraakt, zonder dat er ook maar één iemand van 't andere team in de buurt was :/
Anyway; ik had flinke blauwe plekken .. op.. nouja overal, 't was het waard, maar lasergamen is veiliger
Anyway; ik had flinke blauwe plekken .. op.. nouja overal, 't was het waard, maar lasergamen is veiliger
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Doe mij inderdaad ook maar lasergamen.Youandi schreef:Het lijkt mij helemaal niet leuk. Dan liever lasergamen. Maar voor de meeste mannen is het heaven on earth: lekker oorlogje spelen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik vond er geen zak aan en doe het nooit meer. Werd verdorie in mijn nek geschoten. Gevolg: een maand een blauwe plek in mijn nek. Gelukkig zag het er niet uit als een zuigzoen, maar charmant was het allerminst.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het leuk! Alleen zijn mijn vrienden over het algemeen erg lomp (ik ga bijvoorbeeld echt niet karten met de jongens) Wij gaan in september/oktober weer met een hele groep. Het is wel lomp dus en kan ook pijnlijk zijn.
Ik zat vorig jaar perfect achter een struikje gebukt, iets naar boven gebogen om iemand te schieten.. Krijg ik zo'n kutballetje vol tegen mijn kont. Twee weken een ei er op gehad.
Ik zat vorig jaar perfect achter een struikje gebukt, iets naar boven gebogen om iemand te schieten.. Krijg ik zo'n kutballetje vol tegen mijn kont. Twee weken een ei er op gehad.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
_Chance schreef:Ik vond er geen zak aan en doe het nooit meer. Werd verdorie in mijn nek geschoten. Gevolg: een maand een blauwe plek in mijn nek. Gelukkig zag het er niet uit als een zuigzoen, maar charmant was het allerminst.
Haha een bekende van mij had hetzelfde, ging paintballen met vrijgezellenfeest en op de trouwdag was de plek nog niet weg. Lang leve bewerken van foto's
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb het 1 keer gedaan en vond het geweldig. Was in Almere volgens mij.
Lasergamen vind ik dan echt niets aan.
Lasergamen vind ik dan echt niets aan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb het ook 1 x gedaan en vond er geen bal aan. Pijn vond ik het niet echt doen, je voelt echt wel dat je geraakt wordt. Blauwe plek heb ik er maar 1 gehad.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
nou dat was eens en nooit weer hahaha
we waren met zn 7en en moesten tegen een ander team van ook 7 dus niet alleen met ons zelf helaas.... nou we waren nog geen 3 min bezig of de eerste bal schoot tegen de onderkant van mn masker ofzo waardoor ik toch wat verf in mn mond kreeg... wat ranzig zeg pff eerst mn mond weer wezen spoelen... daarna bleef mn masker continu beslagen waardoor ik zo goed als nix zag helaas...
de 2e ronde kwam ik er achter dat er geen balletjes uit kwamen terwijl ik schoot dus moesten ze dat nog verhelpen, (ze heeft even geprobeerd en toen een lading balletjes weer bijgevult, ik dacht ik kom er nooooit doorheen haha) daarna had ik eindelijk die balletjes bijna op kreeg ik dr 1 in mn nek en die deed behoorlijk pijn (gelukkig geen plek aan overgehouden) en tot was ik dr helemaal klaar mee en ben eruit gestapt, had nog 4 balletjes over ofzo maar was echt helemaal klaar. manlief en zwager en broertje waren flink fanatiek en die hebben nog wel even doorgeknalt hahaa
nee doe mij maar lasergamen de volgende keer ofzo hahaha
we waren met zn 7en en moesten tegen een ander team van ook 7 dus niet alleen met ons zelf helaas.... nou we waren nog geen 3 min bezig of de eerste bal schoot tegen de onderkant van mn masker ofzo waardoor ik toch wat verf in mn mond kreeg... wat ranzig zeg pff eerst mn mond weer wezen spoelen... daarna bleef mn masker continu beslagen waardoor ik zo goed als nix zag helaas...
de 2e ronde kwam ik er achter dat er geen balletjes uit kwamen terwijl ik schoot dus moesten ze dat nog verhelpen, (ze heeft even geprobeerd en toen een lading balletjes weer bijgevult, ik dacht ik kom er nooooit doorheen haha) daarna had ik eindelijk die balletjes bijna op kreeg ik dr 1 in mn nek en die deed behoorlijk pijn (gelukkig geen plek aan overgehouden) en tot was ik dr helemaal klaar mee en ben eruit gestapt, had nog 4 balletjes over ofzo maar was echt helemaal klaar. manlief en zwager en broertje waren flink fanatiek en die hebben nog wel even doorgeknalt hahaa
nee doe mij maar lasergamen de volgende keer ofzo hahaha
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: