4 weken geleden bevallen = bowlen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
4 weken geleden bevallen = bowlen
Ik ben bijna 4 weken geleden bevallen, en vloei bijna niet meer.
Zou ik nu mogen bowlen? Of zijn die ballen nog te zwaar?
Zou ik nu mogen bowlen? Of zijn die ballen nog te zwaar?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 4 weken geleden bevallen = bowlen
Ik denk dat je beter nog even kunt wachten. Je banden en dergelijke moeten nog weer terug in oude vorm. Volgens mij staat er 6 weken voor.
Gast- Gast
Ok
Was ook meer een ingeving hoor, we wilden misschien naar de bios, maar er draaien geen leuke films.
Dus dacht ik ineens aan bowlen. Maar even nog niet dus
Was ook meer een ingeving hoor, we wilden misschien naar de bios, maar er draaien geen leuke films.
Dus dacht ik ineens aan bowlen. Maar even nog niet dus
Lejow- Lady Post-a-lot
Balloon schreef:Ik denk dat je beter nog even kunt wachten. Je banden en dergelijke moeten nog weer terug in oude vorm. Volgens mij staat er 6 weken voor.
Na drie maanden zit alles weer goed op zijn plek qua buikspieren ed dan mag je ook weer je rechte buikspieren gaan trainen. Zou zelf denk ik ook nog even wachten aangezien het een beweging is die je normaal niet maakt en dus technisch niet goed doet.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dankje Fairytale.
Ik weet nog dat ik 6 weken niet zo zwaar mocht tillen en heb twee normale bevallingen gehad.
Anders een filmpje huren, Lejow?
Ik weet nog dat ik 6 weken niet zo zwaar mocht tillen en heb twee normale bevallingen gehad.
Anders een filmpje huren, Lejow?
Gast- Gast
Ja, dan wordt het downloaden
En anders lekker Ik hou van Holland kijken, en Avondjurk
Ook leuk
En anders lekker Ik hou van Holland kijken, en Avondjurk
Ook leuk
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij kijken vanavond ook Ik hou van Holland.
Gisteren is onze kat overleden, dus we zitten hier een beetje in een mineurstemming. Dan is IHVH wel een lekker vrolijk programma.
Gisteren is onze kat overleden, dus we zitten hier een beetje in een mineurstemming. Dan is IHVH wel een lekker vrolijk programma.
Gast- Gast
Je kunt toch gewoon van die lichtgewichtballen nemen voor kinderen, dan kijkt het mij geen probleem. Of de bal gewoon niet zo hoog optillen maar alleen zachtjes wegrollen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Balloon schreef:Dankje Fairytale.
Ik weet nog dat ik 6 weken niet zo zwaar mocht tillen en heb twee gewone bevallige. Gehad
Haha ik nog niet 1 kind maar loop nu stage bij een praktijk waar een bekkentjerapeut zit en mijn begeleidster doet veel met bekkenpijn en zwangere vrouwen. Geeft ook zwangerschapsgym wel grappig om te zien.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ahw Balloon, wat verdrietig!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat je hierover nadenkt, goed hoor. Ik zou het volgens mij gewoon gedaan hebben als ik denk dat mijn lichaam het aan zou kunnen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wennes schreef:Dat je hierover nadenkt, goed hoor. Ik zou het volgens mij gewoon gedaan hebben als ik denk dat mijn lichaam het aan zou kunnen.
Ik ook, het was niet echt in me opgekomen dat dat niet zou mogen, maar toen ik nog regelmatig bowlde (heb het ook als sport gedaan toen ik jong was) pakte ik soms ook een bal voor kinderen, die zijn meestal geel of een ander licht kleurtje, en die wegen echt niks.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Wennes schreef:Dat je hierover nadenkt, goed hoor. Ik zou het volgens mij gewoon gedaan hebben als ik denk dat mijn lichaam het aan zou kunnen.
Ik ook, het was niet echt in me opgekomen dat dat niet zou mogen, maar toen ik nog regelmatig bowlde (heb het ook als sport gedaan toen ik jong was) pakte ik soms ook een bal voor kinderen, die zijn meestal geel of een ander licht kleurtje, en die wegen echt niks.
Ik bowl zelden, maar als ik het doe dan doe ik het ook met een kinderbal. Deze hebben meestal van die fluoriserende kleuren.
Als ik een zwaardere bal pak dan kan ik volgens mij de volgende dag niet meer bewegen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik varieerde altijd, de ene keer nam ik een lichte bal en de andere keer een zwaardere. Op een gegeven moment had ik een eigen bal, voor mijn vingers op maat gemaakt.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik moet wel een kinderbal, want ik heb veel te kleine handen/vingers voor grotere ballen, kom ik niet bij de gaten haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb jaren op bowlen gezeten (wilde vandaag of morgen weer eens een keer gaan) en heb eigen ballen. Als je gooit zet je toch wel wat kracht, dus zal het niet doen. Even wachten. en zacht gooien, tja dan heb je meer kans dattie gelijk in de goot beland...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Lejow schreef:Ik moet wel een kinderbal, want ik heb veel te kleine handen/vingers voor grotere ballen, kom ik niet bij de gaten haha
Ik heb ook kleine handjes en dunne vingers, maar waar ik ging bowlen waren er ook wel zwaardere ballen voor kleine handen. Mijn eigen bal was ook zwaar.
Susan- Lady Post-a-lot
Linnie1985 schreef:Ik heb jaren op bowlen gezeten (wilde vandaag of morgen weer eens een keer gaan) en heb eigen ballen. Als je gooit zet je toch wel wat kracht, dus zal het niet doen. Even wachten. en zacht gooien, tja dan heb je meer kans dattie gelijk in de goot beland...
Ja, maar ik neem aan dat zij gewoon voor de gezelligheid gaat en niet voor de sport, dus dan zou ik persoonlijk wel gewoon gaan en mijn eventuele verlies op de koop toe nemen. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat het nou zoveel kwaad kan, zeker niet als je met een lichtere bal speelt.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Linnie1985 schreef:Ik heb jaren op bowlen gezeten (wilde vandaag of morgen weer eens een keer gaan) en heb eigen ballen. Als je gooit zet je toch wel wat kracht, dus zal het niet doen. Even wachten. en zacht gooien, tja dan heb je meer kans dattie gelijk in de goot beland...
Ja, maar ik neem aan dat zij gewoon voor de gezelligheid gaat en niet voor de sport, dus dan zou ik persoonlijk wel gewoon gaan en mijn eventuele verlies op de koop toe nemen. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat het nou zoveel kwaad kan, zeker niet als je met een lichtere bal speelt.
toch zet je kracht als je de bal weg gooit.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ja, maar ik kan me dus niet voorstellen dat dat kwaad kan. Het is niet dat je niks meer mag of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
wat kan er gebeuren dan als je toch gaat bowlen? Zou je dan je buikspieren kunnen beschadigen ofzo?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» een jaar geleden...
» 6 jaar geleden....
» Een jaar geleden.....
» Een jaar geleden....
» 8 jaar geleden...
» 6 jaar geleden....
» Een jaar geleden.....
» Een jaar geleden....
» 8 jaar geleden...
Pagina 1 van 1