Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groeipijn

4 plaatsers

Ga naar beneden

Groeipijn Empty Groeipijn

Bericht  maiadebij za 25 feb 2012 - 6:44

Hebben jullie kinderen daar last van gehad? En zo ja, hoe uitte zich dat en op welke leeftijd?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeipijn Empty Re: Groeipijn

Bericht  Bolleke za 25 feb 2012 - 8:12

Ja, Ch.ristian heeft er denk ik wel vanaf zijn derde jaar last van in zijn benen. De laatste tijd wat meer en dan wrijf ik over zijn benen maar soms is het echt tot huilens toe, dat vind ik echt zielig, weet nog wat voor een pijn dat deed!
Meestal gaat hij dan naar bed met een paracetamolletje.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  maiadebij za 25 feb 2012 - 8:23

N.adeem heeft periodes dat hij echt last van zijn knieholtes heeft en sinds kort ook van zijn armen thv zijn ellebogen namelijk. Hij zakt dan echt door zijn benen van de pijn en moet ervan huilen. Ik heb nooit groeipijn gehad zelf, maar vind het zo zielig!

Maar ik maak me daarnaast ook best zorgen. Straks is het iets anders, dus ga een afspraak maken bij de fysio. Even laten bekijken of zijn houding oid wel goed is. Hij rent namelijk ook best houterig en zijn voetjes zakken naar binnen (x-benen).

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 za 25 feb 2012 - 8:28

Dat lijkt me echt zó zielig! Sad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne za 25 feb 2012 - 8:34

Wat sneu als 'ie daar zo'n last van heeft. Ik weet ook nog wel dat ik daar ontzettend veel pijn aan gehad heb vroeger. Mijn moeder kon ook niet veel anders doen dan over mijn benen wrijven. Succes/sterkte!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  maiadebij za 25 feb 2012 - 9:05

Ja het is echt heel sneu... Weten jullie of het ivm vermoeidheid erger is?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parisienne za 25 feb 2012 - 9:14

Durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar zou zomaar kunnen. Als ik zelf vermoeid ben en erg vermoeide benen heb dan kan dit ook aardig pijn doen. Noem het zelf ook 'vermoeidheidspijn' in mijn benen. Misschien is dit bij kinderen ook het geval..

Edit: zeker tijdens het ontspannen (slapen bijv.) kan groeipijn erger worden. De spieren ontspannen zich en dan gaan ze de pijn merken. In combinatie met een vermoeid lichaam kan dit misschien nog vervelender zijn.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  maiadebij za 25 feb 2012 - 13:05

Het is ook zo lastig... Hij kan zeggen waar hij pijn heeft maar natuurlijk nIks uitleggen. Hij zat net op z'n knietjes op de overloop te huilen, hij lijkt ook wel koorts te hebben. De griep teistert ons al 3 weken af en aan dus dat zou goed kunnen.

J is sinds 21:00 elk half uur wakker geweest tot nu en mijn man is niet thuis. Ik stel me maar in op een baggernacht en las voor morgen alvast een pyamadag in.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 18:19

Ik heb er zelf ook vrij veel last van gehad, maar ik geloof meer op latere leeftijd (8-10). Vooral 's avonds als ik in bed lag. Ik kreeg er nooit iets tegen, maar goed, op die leeftijd is het alweer wat minder zielig dan vor N., arm mannetje. Hoop dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 19:04

Ik heb daar ook veel last van gehad, vanaf een jaar of 4. Heb heel wat avonden beneden gezeten.
Wat goed helpt is om de beentjes ( daar zit de meeste pijn vaak) masseren, warme douche of bad helpt ook, als dat niet helpt kan een zetpilletje natuurlijk ook de pijnstillen.

Mijn gastkindjes kregen er ook allemaal last van rond de leeftijd van 4 jaar.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke za 25 feb 2012 - 21:01

C. heeft het overigens echt alleen aan zijn onderbeen, dus niet de holtes. Dat zou ik wel in de gaten houden, en aan zijn armen heeft hij het ook nooit, nou kan het wel bij iedereen anders zijn maar ik zelf had het ook alleen maar aan mijn benen.
Zielig is het he?
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  maiadebij za 25 feb 2012 - 21:12

ja echt heel sneu! Nu is hij ook ziek geworden, dus kan ook best een voorbode van de griep zijn geweest. Bij koorts heb je natuurlijk ook wel eens spierpijn. Ik heb vannacht 1x een uurtje en van 5 tot 7 geslapen dus we doen het vandaag met zijn allen maar rustig aan. N zit nu op de bank, hij heeft wel goed geslapen en lijkt zich wat beter te voelen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven