Wat is je ringtone?
+7
Bazinga
Caramba
Cupcake
Lady Starstruck
Ibbeltje
Blond
Jeanette
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is je ringtone?
Ibbeltje schreef:Sorella schreef:Ik heb Michael jackson met Wanna be starting something. En als smstone heb ik de muppets!
Ik heb de muppets mannanama of zoiets als wekker
Oeh, leuk! Ik heb de theme song maar dan zonder de zang erbij. Als wekker heb ik Seabert
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Martin Solveig - Hello
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Sorella schreef:Ibbeltje schreef:Sorella schreef:Ik heb Michael jackson met Wanna be starting something. En als smstone heb ik de muppets!
Ik heb de muppets mannanama of zoiets als wekker
Oeh, leuk! Ik heb de theme song maar dan zonder de zang erbij. Als wekker heb ik Seabert
haha ook leuk Seabert!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ik heb die reclame van de mercedes vito automaat...
die man met dat utrechtse accent, opschakelen, versnellingspook naar linksboven bewegen, rotonde oprijden, opassenvoor fietsers, terug naar zijn 2, koppeling intrappen... die dus... haha
Ik vind dat accent zo leuk en de reclame ook haha ennnuh niemand heeft hem!!
die man met dat utrechtse accent, opschakelen, versnellingspook naar linksboven bewegen, rotonde oprijden, opassenvoor fietsers, terug naar zijn 2, koppeling intrappen... die dus... haha
Ik vind dat accent zo leuk en de reclame ook haha ennnuh niemand heeft hem!!
anne87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 77
Registratiedatum : 08-08-11
Ibbeltje schreef:OMG meerdere riingtones? Doe mij er maar gewoon 1.
Dat zou ook niks voor mij zijn. Waarschijnlijk zou ik mijn telefoon dan heel vaak niet opnemen omdat ik even niet meer weet dat ik die ringtone heb.
Gast- Gast
Jaya schreef:Ibbeltje schreef:OMG meerdere riingtones? Doe mij er maar gewoon 1.
Dat zou ook niks voor mij zijn. Waarschijnlijk zou ik mijn telefoon dan heel vaak niet opnemen omdat ik even niet meer weet dat ik die ringtone heb.
of ringtones door elkaar halen en dan zo opnemen met in je gedachte een ander persoon
Ibbeltje schreef:Jaya schreef:Ibbeltje schreef:OMG meerdere riingtones? Doe mij er maar gewoon 1.
of ringtones door elkaar halen en dan zo opnemen met in je gedachte een ander persoon
Hahaha neem je op met 'Hey schatje' blijkt het de buurman of zo te zijn.
Gast- Gast
Ik heb al jaren lang de ringtone van MJ maar ik heb hem een keer gewisseld voor Fedde le Grand met Put your hands op for Detroit. Zat ik op de bank een boek te lezen en dacht: Ik hoor een leuk liedje!! Om er vervolgens achter te komen dat het m'n telefoon was
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Jaya schreef:Ibbeltje schreef:Jaya schreef:Ibbeltje schreef:OMG meerdere riingtones? Doe mij er maar gewoon 1.
Hahaha neem je op met 'Hey schatje' blijkt het de buurman of zo te zijn.
hahah ja bijvoorbeeld en dan valt de tekst nog mee
Haha ja ik denk ik houd het netjes, maar je begrijpt mijn punt denk ik
Gast- Gast
Jaya schreef:Haha ja ik denk ik houd het netjes, maar je begrijpt mijn punt denk ik
hahaha jaa helemaal!
Haha, precies! En heb mijn scherm vrij donker staan dus als ik dan buiten ben en dan in combinatie met de zon, dan zie je het ook niet altijd goed, maar ik hoor het dus wel.Lady Starstruck schreef:Ibbeltje schreef:Lady Starstruck schreef:Ellusss schreef:Het ligt eraan wie er belt/smst
Bij 'n aantal goede vrienden ieder 'n eigen liedje wat me aan hem doet denken (oa. Sorry van Kyteman, Home van Edward sharpe and the magnetic zeros, Lekker Menneke van Ziesjoem, Tonight Tonight van Hot Chelle Rae...)
Bij 'overige' gewoon een standaard deuntje wat al op mn mobiel stond.
Oh ja dit heb ik ook! Maar mijn vaste ringtone is die van Megadeth. Maar bij mijn werk heb ik weer een ander liedje zodat ik weet dat mijn werk belt. En bij mijn familie en vrienden ook.
Ik kijk gewoon eerst op het scherm wie het is...moet echt niet meerdere deuntjes hebben
Ik vind het wel fijn, dan weet ik precies wie er al belt en ben ik voorbereid!
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja mijn scherm licht goed op dus ja zie het wel.
Ellusss schreef:Haha, precies! En heb mijn scherm vrij donker staan dus als ik dan buiten ben en dan in combinatie met de zon, dan zie je het ook niet altijd goed, maar ik hoor het dus wel.Lady Starstruck schreef:Ibbeltje schreef:Lady Starstruck schreef:Ellusss schreef:Het ligt eraan wie er belt/smst
Bij 'n aantal goede vrienden ieder 'n eigen liedje wat me aan hem doet denken (oa. Sorry van Kyteman, Home van Edward sharpe and the magnetic zeros, Lekker Menneke van Ziesjoem, Tonight Tonight van Hot Chelle Rae...)
Bij 'overige' gewoon een standaard deuntje wat al op mn mobiel stond.
Oh ja dit heb ik ook! Maar mijn vaste ringtone is die van Megadeth. Maar bij mijn werk heb ik weer een ander liedje zodat ik weet dat mijn werk belt. En bij mijn familie en vrienden ook.
Ik kijk gewoon eerst op het scherm wie het is...moet echt niet meerdere deuntjes hebben
Ik vind het wel fijn, dan weet ik precies wie er al belt en ben ik voorbereid!
Mijn scherm licht wel goed op. Maar ik ben liever voorbereid door een ringtone. Kan ook niet uitleggen waarom. Misschien de vrees voor een hijger ofzo
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: