Bykay
+5
Poisongirl
maiadebij
Happydobby
Jazzlyn
-Ieniemienie-
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bykay
Wie heeft deze draagdoek??
Is het een fijne doek? Ook voor beginners?? (ik heb totaal geen ervaring met een doek)
En is deze ook goed in de zomer te gebruiken?
Is het een fijne doek? Ook voor beginners?? (ik heb totaal geen ervaring met een doek)
En is deze ook goed in de zomer te gebruiken?
Gast- Gast
Re: Bykay
Ik heb hem en bevalt super.
Al denk ik niet dat ik T er nog heel lang in kan dragen, aangezien hij erg groot en zwaar is.
Dan ga ik over op een geweven doek ipv een rekbare doek.
Al denk ik niet dat ik T er nog heel lang in kan dragen, aangezien hij erg groot en zwaar is.
Dan ga ik over op een geweven doek ipv een rekbare doek.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben er ook mee begonnen. Het is goed te doen voor een beginner. In de zomer kan je hem wel gebruiken, maar kan je niet kiezen uit een zomerstofje? Als de baby ouder is moet je toch over naar een andere doek.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ik heb hem ook maar gebruik het nu niet. In het begin toen M. klein was veel gebruikt.
Nu met de winter draag ik hem buiten niet en straks in de lente zomer is hij denk ik te zwaar.
Ik ga ook kijken naar een geweven doek.
Nu met de winter draag ik hem buiten niet en straks in de lente zomer is hij denk ik te zwaar.
Ik ga ook kijken naar een geweven doek.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
je kan misschien het beste meteen een geweven doek kopen. De bykay is een rekbare doek, de eerste maanden zal hij goed dragen maar als je kindje zwaarder wordt gaat hij doorzakken en wordt het dragen zwaar. Daarnaast is een rekbare doek ook best warm, vooral in de zomer. Een geweven doek is daarin tegen luchtiger en deze kan je gebruiken tot een jaar of 3.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138