Isn't that ironic...
+2
Alex
Antibes
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Isn't that ironic...
Zul je net zien. Ik heb vorige week de tickets geboekt voor Zuid-Afrika met mijn studentenvereniging. Krijg ik net een mail van de opleidingsdirecteur, of ik mee wil doen aan een Honours Summer School in China. Zes weken lang, Beijing en Shanghai, bijna alles wordt voor je betaald..
Jullie nog iets wrangs te melden?
Jullie nog iets wrangs te melden?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Re: Isn't that ironic...
Ooooh nee!! Dat is zuur! Jeetje, je zal wel balen ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Haha, ja echt enórm.. Ben nu al helemaal aan het relativeren: Afrika wordt ook vet, afrika is ontspanning en dat is inspanning en ik ben wel aan ontspanning toe. Het komt niet zo goed uit met afstuderen... Etc. etc..
Maar eigenlijk is het gewoon ronduit ongelooflijk KUT..
@ Leaf: Hello Kitty? Is er nog iets dat je NIET hebt dan?
Maar eigenlijk is het gewoon ronduit ongelooflijk KUT..
@ Leaf: Hello Kitty? Is er nog iets dat je NIET hebt dan?
Antibes- Ratel
Kan je je ticket voor Zuid Afrika niet cancelen?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Kan je je ticket voor Zuid Afrika niet cancelen?
Inderdaad.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
"Meeting the man of my dreams and then meeting his beautiful wife"
Maar serieus balen zeg voor je!
Maar serieus balen zeg voor je!
Gast- Gast
Ben een beetje aan het kijken. Maar dat wordt het juist weer wel een dure grap natuurlijk en het is niet 100% zeker dat ik dit mag doen. Ik ben wel persoonlijk gevraagd door mijn opleidingsdirecteur, maar er moet een selectie gemaakt worden uit verschillende opleidingen.
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Ben een beetje aan het kijken. Maar dat wordt het juist weer wel een dure grap natuurlijk en het is niet 100% zeker dat ik dit mag doen. Ik ben wel persoonlijk gevraagd door mijn opleidingsdirecteur, maar er moet een selectie gemaakt worden uit verschillende opleidingen.
Meestal betaal je een bepaald percentage als je annuleert zonder 'geldige reden' (bij een annuleringsverkzering dan). Dan hangt het er dus vanaf hoe lang je van te voren annuleert. Kun je nazoeken op de site van ANVR, mits het daarbij aangesloten is waar jij geboekt hebt natuurlijk.
Gast- Gast
Zusje schreef:Antibes schreef:Ben een beetje aan het kijken. Maar dat wordt het juist weer wel een dure grap natuurlijk en het is niet 100% zeker dat ik dit mag doen. Ik ben wel persoonlijk gevraagd door mijn opleidingsdirecteur, maar er moet een selectie gemaakt worden uit verschillende opleidingen.
Meestal betaal je een bepaald percentage als je annuleert zonder 'geldige reden' (bij een annuleringsverkzering dan). Dan hangt het er dus vanaf hoe lang je van te voren annuleert. Kun je nazoeken op de site van ANVR, mits het daarbij aangesloten is waar jij geboekt hebt natuurlijk.
Ja, dat is dus het lastige.. Als ik me hiervoor aan wil melden (moet ik nog mee opschieten dan ook), weet ik pas half april of ik mee mag.
Edit: op zich zou dat natuurlijk nog wel ruim op tijd zijn, dan hangt het er vanaf hoeveel ik moet betalen.. Dat zou dan aanbetalingskosten + administratiekosten zijn ofzo.. Moet ik even navragen wat de aanbetaling was aan degene die geboekt heeft...
Antibes- Ratel
Bij kruidvat zag ik hello kitty zakdoekjes en tissues!_Leaf_ schreef:Jaaaa ik heb nog zoveel niet hahaha....
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaaa, super schattig!Mamsie schreef:Bij kruidvat zag ik hello kitty zakdoekjes en tissues!_Leaf_ schreef:Jaaaa ik heb nog zoveel niet hahaha....
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: