Wastips?
+2
-Ieniemienie-
Printje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wastips?
De jongste poept niet zoveel maar als ze het doet, doet ze het ook goed. Dus langs de randen van de luier op, romper en broek zitten dan onder en met een beetje pech ook de slaapzak en de molton.
Ik krijg de vlekken niet meer goed uit de rompers en broeken en om nu elke keer de kleding weg te gooien is ook zonde. Iemand tips om het er toch uit te krijgen?
Ik krijg de vlekken niet meer goed uit de rompers en broeken en om nu elke keer de kleding weg te gooien is ook zonde. Iemand tips om het er toch uit te krijgen?
Gast- Gast
Re: Wastips?
Ik vind Shout! erg goed werken. Insmeren, even laten inwerken en dan wassen. Het gaat er dan eigenlijk altijd allemaal heel goed uit.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
In de zon leggen maar daar heb je nu niet veel aan.
Ik laat het meestal weken in Biotex, sommige vlekken gebruik ik afwasmiddel voor (erop smeren, even laten intrekken en dan in de was).
Ik laat het meestal weken in Biotex, sommige vlekken gebruik ik afwasmiddel voor (erop smeren, even laten intrekken en dan in de was).
Gast- Gast
Dasty!
Dat een een gele keuken/ontvetreiniger van de Wibra.
Spuit op de vlek, even in trekken en weg is de vlek!
Dat een een gele keuken/ontvetreiniger van de Wibra.
Spuit op de vlek, even in trekken en weg is de vlek!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik zeg ook Dasty! Of flink laten weken in Vanish? (wel met heel warm/heet water!)
Gast- Gast
Ook hier Dasty. Al heel wat vervelende vlekken eruit gekregen door dit spul!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zeg ook Dasty.....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Die witte spuitfles OXI bij de ACTION vind ik helemaal geweldig krijg ik echt de moeilijkste vlekken mee weg
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Die gebruikte ik voorheen ook. Maar wacht maar tot ze mandarijnen gaat eten...Pfff wat een rotvlekken!pitbullgup schreef:Die witte spuitfles OXI bij de ACTION vind ik helemaal geweldig krijg ik echt de moeilijkste vlekken mee weg
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hier werkt het het beste om alles zo snel mogelijk in de week te zetten in een sopje. Als het er nog niet zo lang inzit, krijg ik het altijd wel weer schoon.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Flip Fluitketel schreef:Die gebruikte ik voorheen ook. Maar wacht maar tot ze mandarijnen gaat eten...Pfff wat een rotvlekken!pitbullgup schreef:Die witte spuitfles OXI bij de ACTION vind ik helemaal geweldig krijg ik echt de moeilijkste vlekken mee weg
Ja, of banaan, krijg ik er ook niet meer uit, van die zwarte puntjes. Zelfs met Dasty niet.
Verder zweer ik bij Dasty, vlekken van een flinke spuitluier gaan er met gemak uit.
Gast- Gast
(ingedroogde) bloedvlekken ook! (DastY) Y.enthe had afgelopen weekend een wit jurkje aan en viel, tand door dr lip!
Gast- Gast
Flip Fluitketel schreef:Die gebruikte ik voorheen ook. Maar wacht maar tot ze mandarijnen gaat eten...Pfff wat een rotvlekken!pitbullgup schreef:Die witte spuitfles OXI bij de ACTION vind ik helemaal geweldig krijg ik echt de moeilijkste vlekken mee weg
Hihi dat duurt hier nog ff maar dan nemen we dus dasty als ik het hier zo lees
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: