Mama's met kids uit 2011
+16
Steep
Theezakje13
Bruintje Beer
Novalee
woezel
Kat1980
Fearie
Lindsya
Tazz
*Lookie*
Chelle
Liadan
Pien
Laced
Annie24
sheila123
20 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
@Limburg, Ik zie het al helemaal voor me, R. heeft zo'n guitig gezichtje, lachen hoor.
Ja M. groeit goed maar erg in de lengte, geeft niks. Ik had veel kleertjes in 74 gekregen dus die kan hij eindelijk aan.
Heeft R. veel last van tandjes? Hier zie ik nog geen tanden maar ik en mijn vriend waren er allebei laat mee.
Zijn alle kindjes weer opgeknapt? Hier is M.weer flink verkouden.
@smaragdje hoe gaat het ?
@Scheila? Meid ben je niet verkleumd op de markt? pff
Hoe is het met J? alweer beter met de AB kuur?
@Stofzuiger, bevalt het werken? Ik ga nu ook flexen in mijn verpleeghuis, morgenochtend de eerste dienst.
@BB , gaat de extra yoghurt goed?
Hier zaten we nog steeds op 5 voedingen maar M. moest vaak wakker gemaakt worden en dronk dan nauwelijks.
Gisteravond hem laten liggen en hij melde zich vanmorgen om 8 uur. Netjes he!
ook weer met rapley begonnen, heb veel info opgezocht en ga me niet druk maken als hij niet eet.
Helaas doet mijn vriend het wel dus ik ben benieuwd. Ook sinds 2 dagen gestopt met de minipil. Hopelijk stijgt het libido bij mij.
Ja M. groeit goed maar erg in de lengte, geeft niks. Ik had veel kleertjes in 74 gekregen dus die kan hij eindelijk aan.
Heeft R. veel last van tandjes? Hier zie ik nog geen tanden maar ik en mijn vriend waren er allebei laat mee.
Zijn alle kindjes weer opgeknapt? Hier is M.weer flink verkouden.
@smaragdje hoe gaat het ?
@Scheila? Meid ben je niet verkleumd op de markt? pff
Hoe is het met J? alweer beter met de AB kuur?
@Stofzuiger, bevalt het werken? Ik ga nu ook flexen in mijn verpleeghuis, morgenochtend de eerste dienst.
@BB , gaat de extra yoghurt goed?
Hier zaten we nog steeds op 5 voedingen maar M. moest vaak wakker gemaakt worden en dronk dan nauwelijks.
Gisteravond hem laten liggen en hij melde zich vanmorgen om 8 uur. Netjes he!
ook weer met rapley begonnen, heb veel info opgezocht en ga me niet druk maken als hij niet eet.
Helaas doet mijn vriend het wel dus ik ben benieuwd. Ook sinds 2 dagen gestopt met de minipil. Hopelijk stijgt het libido bij mij.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Kruumel: Bij mijn dochter heeft het aardig geholpen totdat ze een maand lang ziek was en daardoor slecht ging eten!
F: Tja ieder kindje groeit natuurlijk anders maar je gaat je wel zorgen maken als hij in een maand tijd maar 200 gram is gegroeid terwijl hij eet als een dijker maar hij beweegt ontzettend veel! Las dat je grote meid een ooronsteking heeft!!
Kat: Hoe is het met T?
HD: D. gaat heeft nu van de meeste shirts maat 68 maar past de vestjes van HM nog wel maat 62. Broekjes draagt hij maat 62/68 door mekaar. M. groeit lekker zeg!! Jammer dat hij niet zo goed eet. D. eet echt als een dijker......
Smaragdje: Ach wat lief dat hij zwaait...
Hier wel nog zieke kindjes. Zijn alle 4 heel erg verkouden geweest. D. en S, zijn nog steeds heel erg verkouden. D. eet hierdoor niet zo super maar gelukkig gaan zijn flessen er wel in dus die doen we nu dan de 2e fles ook vullen met wat 7granen zodat hij toch nog wat groeit hopelijk. Ook had hij koorts. Hopelijk is hij gauw beter. Wilde hem eigenlijk wegen donderdag maar geen tijd voor gehad. Hopelijk wilt mijn man dat doen dinsdag!!!
Nu weer verder werken!!
F: Tja ieder kindje groeit natuurlijk anders maar je gaat je wel zorgen maken als hij in een maand tijd maar 200 gram is gegroeid terwijl hij eet als een dijker maar hij beweegt ontzettend veel! Las dat je grote meid een ooronsteking heeft!!
Kat: Hoe is het met T?
HD: D. gaat heeft nu van de meeste shirts maat 68 maar past de vestjes van HM nog wel maat 62. Broekjes draagt hij maat 62/68 door mekaar. M. groeit lekker zeg!! Jammer dat hij niet zo goed eet. D. eet echt als een dijker......
Smaragdje: Ach wat lief dat hij zwaait...
Hier wel nog zieke kindjes. Zijn alle 4 heel erg verkouden geweest. D. en S, zijn nog steeds heel erg verkouden. D. eet hierdoor niet zo super maar gelukkig gaan zijn flessen er wel in dus die doen we nu dan de 2e fles ook vullen met wat 7granen zodat hij toch nog wat groeit hopelijk. Ook had hij koorts. Hopelijk is hij gauw beter. Wilde hem eigenlijk wegen donderdag maar geen tijd voor gehad. Hopelijk wilt mijn man dat doen dinsdag!!!
Nu weer verder werken!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Limburg: Wat vervelend dat de situatie met de moeder van S alleen maar erger wordt, kan me wel voorstellen dat je het er hier niet over wilt hebben. Voor J moeten we half mei terug voor controle van zijn ogen.
Hd: Beterschap met de verkoudheid van M.
BB: Bij jullie ook al zieken, hoe gaat het nu?
Hier is T weer helemaal de oude gelukkig. Ook is zijn 6e tand door, nu nog 2 onder die bijna door zijn.
Morgen is mijn vriend jarig. Dus gezellig familie op bezoek. Misschien 's morgens eerst nog even zwemmen met de kids. Jullie nog plannen voor het weekend?
Hd: Beterschap met de verkoudheid van M.
BB: Bij jullie ook al zieken, hoe gaat het nu?
Hier is T weer helemaal de oude gelukkig. Ook is zijn 6e tand door, nu nog 2 onder die bijna door zijn.
Morgen is mijn vriend jarig. Dus gezellig familie op bezoek. Misschien 's morgens eerst nog even zwemmen met de kids. Jullie nog plannen voor het weekend?
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
J is sinds woensdag weer ziek. Steeds koorts of verhoging, dus denk dat ik maandag even langs de dokter ga
@ HD, wat knap van hem!
@ BB, beterschap met de twee!
@ Limburg, wat een boefje! Herken het hier ook.
@ HD, wat knap van hem!
@ BB, beterschap met de twee!
@ Limburg, wat een boefje! Herken het hier ook.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Hi,
Had ik verteld dat R. zijn 2e tandje door is gekomen? Eigenlijk bijna geen last van gehad. Verder slaapt hij erg veel maar hij gebruikt ook nog meer energie. Is nog steeds erg druk met op de knieen te gaan zitten en te gaan staan. Verder als die iets niet mag word die echt boos. Afgelopen week was hij eerdere ochtend zeiknat, niks hielp maar nu gaat het gelukkig weer 2 dagen goed.
We hebben de fles van 14.30 uur afgebouwd naar 150 cc maar de laatste drinkt hij hier maar erg weinig van dus ga deze melk maar bij de boterhammen geven, gaven jullie dit gewoon in de fles of in een rietjesbeker of oefenbeker? Oefenbeker heb ik besteld en rietjes beker ga ik ook halen dan kan die daarmee vast oefenen.
Ook zijn we weer begonnen met de puffer bij R. hij is weer kortademig, het gaat maar niet weg :-(.
Verder vrijdagavond carnaval gehad maar dat was voor mij de laatste keer, vind het niet leuk. Voor namelijk omdat ik nog steeds erg lichamelijke klachten heb die weer erger worden :-(.
S. is eindelijk na 2 weken weer hier, helemaal hyper zo mist die alles. Maar hij heeft nu vakantie en we houden hem hier, ben erg benieuwd wanneer er een reactie volgt. De rechtzaak is aangevraagd, gaat waarschijnlijk eind maart/begin april plaatsvinden. Het rare is dat we nog helemaal niks van de tegenpartij hebben gehoord op de brief.
Vanmiddag gaan we naar de kermis mits het droog blijft.
Kruumel de tandjes groeien snel tenminste hier is er weer 1 doorgekomen op maandag en dinsdag en die zie je nu heel goed zitten.
Happydobby hoe is je ochtendienst gegaan vanochtend?
Zijn jullie beide lang? Wij niet en dat zien we ook in de lengte terug bij R. al was die natuurlijk bij de geboorte ook niet lang.
Hoe is het met de verkoudheid bij M.?
Je moet je ook niet druk maken als hij minder vast voedsel eet, dat zijn fases en hebben ze allemaal. R. heeft dat ook gehad en merk dat het nu weer een beetje komt.
Bruintje Beer beterschap voor jullie, hopelijk gaat de verkoudheid snel weg.
Kat ja het is echt niet fijn deze situatie, ze blijft het zo beheersen en zich zelf zo moeilijk en daar betrekt ze andere bij.
Gefeliciteerd met je vriend!
Smaragdje ah beterschap voor J.! Heeft hij erge verhoging en verder nog ergens last van? Verstandig dat je even met hem langs de huisarts gaat.
Jij dus ook al zo’n boef? En ook 1 die dan boos word als hij het niet mag?
Had ik verteld dat R. zijn 2e tandje door is gekomen? Eigenlijk bijna geen last van gehad. Verder slaapt hij erg veel maar hij gebruikt ook nog meer energie. Is nog steeds erg druk met op de knieen te gaan zitten en te gaan staan. Verder als die iets niet mag word die echt boos. Afgelopen week was hij eerdere ochtend zeiknat, niks hielp maar nu gaat het gelukkig weer 2 dagen goed.
We hebben de fles van 14.30 uur afgebouwd naar 150 cc maar de laatste drinkt hij hier maar erg weinig van dus ga deze melk maar bij de boterhammen geven, gaven jullie dit gewoon in de fles of in een rietjesbeker of oefenbeker? Oefenbeker heb ik besteld en rietjes beker ga ik ook halen dan kan die daarmee vast oefenen.
Ook zijn we weer begonnen met de puffer bij R. hij is weer kortademig, het gaat maar niet weg :-(.
Verder vrijdagavond carnaval gehad maar dat was voor mij de laatste keer, vind het niet leuk. Voor namelijk omdat ik nog steeds erg lichamelijke klachten heb die weer erger worden :-(.
S. is eindelijk na 2 weken weer hier, helemaal hyper zo mist die alles. Maar hij heeft nu vakantie en we houden hem hier, ben erg benieuwd wanneer er een reactie volgt. De rechtzaak is aangevraagd, gaat waarschijnlijk eind maart/begin april plaatsvinden. Het rare is dat we nog helemaal niks van de tegenpartij hebben gehoord op de brief.
Vanmiddag gaan we naar de kermis mits het droog blijft.
Kruumel de tandjes groeien snel tenminste hier is er weer 1 doorgekomen op maandag en dinsdag en die zie je nu heel goed zitten.
Happydobby hoe is je ochtendienst gegaan vanochtend?
Zijn jullie beide lang? Wij niet en dat zien we ook in de lengte terug bij R. al was die natuurlijk bij de geboorte ook niet lang.
Hoe is het met de verkoudheid bij M.?
Je moet je ook niet druk maken als hij minder vast voedsel eet, dat zijn fases en hebben ze allemaal. R. heeft dat ook gehad en merk dat het nu weer een beetje komt.
Bruintje Beer beterschap voor jullie, hopelijk gaat de verkoudheid snel weg.
Kat ja het is echt niet fijn deze situatie, ze blijft het zo beheersen en zich zelf zo moeilijk en daar betrekt ze andere bij.
Gefeliciteerd met je vriend!
Smaragdje ah beterschap voor J.! Heeft hij erge verhoging en verder nog ergens last van? Verstandig dat je even met hem langs de huisarts gaat.
Jij dus ook al zo’n boef? En ook 1 die dan boos word als hij het niet mag?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Dag mama´s!! Ook ik zou graag hier weer willen mee gaan schrijven, heb zovaak pogingen gedaan maar ben zo ontzettend druk mt van alles en nog wat... Wil het toch weer gaan proberen, hopelijk is dat oke?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Naast de koorts en verhoging, zit J nu helemaal onder de rode vlekjes. Ook pakt hij steeds naar z’n oortje…mijn arme mannetje
@ Pien, dat mag hoor ;-)
@ Limburg, wat fijn dat hij van zijn tweede tandje bijna geen last meer heeft. Gaat hij ook zelf weer zitten?
Hopelijk gaat de kortademigheid snel over. Helpt de puffer wel?
Wat voor lichamelijke klachten heb je nu?
Hoop dat het voor S snel goed geregeld wordt! Hoe zijn jullie er nu onder?
Hier ook zo’n boef die boos kan worden, ja (of hard gaat zitten lachen).
@ Pien, dat mag hoor ;-)
@ Limburg, wat fijn dat hij van zijn tweede tandje bijna geen last meer heeft. Gaat hij ook zelf weer zitten?
Hopelijk gaat de kortademigheid snel over. Helpt de puffer wel?
Wat voor lichamelijke klachten heb je nu?
Hoop dat het voor S snel goed geregeld wordt! Hoe zijn jullie er nu onder?
Hier ook zo’n boef die boos kan worden, ja (of hard gaat zitten lachen).
Smaragdje- Ratel
R. had net zijn 1e tand door z’n lip en een flinke bult op z’n hoofd. Hij is ook zo wild en denkt dat die al alles kan.
Pien natuurlijk, gezellig!
Smaragdje ja hier gaat R. zelf weer zitten als hij staat of op zijn knieën zit. Doet J. dat ook? En hoe gaat het met het staan bij J.?
De puffer helpt wel maar steeds maar voor even, dit is de 3e keer in 4 of 5 maanden tijd dat hij die heeft.
Als ik bijvoorbeeld 30 minuten sta of loop krijg ik last van m’n bekken en spieren (bovenbenen, onderrug, voeten eigenlijk trekt het naar alles toe).
Dat hard lachen gebeurt hier ook tot hij door heeft dat het hem echt niet lukt en ik hem op zijn speelmat terug zet.
We zijn er nu wel ´rustig´ onder de situatie van S. maar dat komt omdat wij er voor nu alles aan hebben gedaan en niks horen van andere, zodra dat gebeurt gaat het weer mee spelen en is het weer lastig want je kunt zo weinig op dit moment.
Pien natuurlijk, gezellig!
Smaragdje ja hier gaat R. zelf weer zitten als hij staat of op zijn knieën zit. Doet J. dat ook? En hoe gaat het met het staan bij J.?
De puffer helpt wel maar steeds maar voor even, dit is de 3e keer in 4 of 5 maanden tijd dat hij die heeft.
Als ik bijvoorbeeld 30 minuten sta of loop krijg ik last van m’n bekken en spieren (bovenbenen, onderrug, voeten eigenlijk trekt het naar alles toe).
Dat hard lachen gebeurt hier ook tot hij door heeft dat het hem echt niet lukt en ik hem op zijn speelmat terug zet.
We zijn er nu wel ´rustig´ onder de situatie van S. maar dat komt omdat wij er voor nu alles aan hebben gedaan en niks horen van andere, zodra dat gebeurt gaat het weer mee spelen en is het weer lastig want je kunt zo weinig op dit moment.
Limburg85- Ratel
@ Limburg, hier staat hij, gaat hij zitten, staat met één hand vast en probeert soms al los te staan (en gaat dan onderuit...). Hij doet niets liever dan rond stappen langs de tafel, stoelen, box en zo voort
Wat vervelend dat jij lichamelijk nog steeds zo veel last hebt!
Fijn dat jullie je er nu rusti onder zijn, wel raar dat jullie verder niets horen trouwens!
Fijn dat jullie je er nu rusti onder zijn, wel raar dat jullie verder niets horen trouwens!
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Limburg, hier staat hij, gaat hij zitten, staat met één hand vast en probeert soms al los te staan (en gaat dan onderuit...). Hij doet niets liever dan rond stappen langs de tafel, stoelen, box en zo voort
Ja ik snap het niet, zelf zou ik al lang aan de bel hebben gehangen. Ik vermoed dat het stilte voor de storm is want ze schrikt nergens van. Wel stond de naam van R. er 2 keer in genoemd dus ik vermoed dat ze door het lint is gegaan . Maar we zullen na deze week wel een brief ontvangen gezien we S. hier houden. Maar goed, we hebben voor nu het uiterste gedaan en zijn nu afhankelijk of school een melding gaat doen en wat de rechter uiteindelijk gaat beslissen.
Wow wat is J. vlot! Hier is het echt klimmen op de knieen en dan met 1 hand of zelfs los zitten en 1 voet plat zetten, om hoog trekken en proberen de andere voet er onder te krijgen.
Maar vandaag is echt nationale val dag voor R., hij heeft zo vaak zijn hoofd gestoten vandaag .
Ja zeker vervelend die lichamelijke klachten, heb vrijdag moeten beloven dat ik er nu weer iets mee ga doen dus ga van de week de dokter maar bellen en wil dan bloed laten prikken en vermoed weer fysio.
Limburg85- Ratel
R. heeft trouwens vandaag maar 2 flessen pap gehad en bij de boterham een beetje melk maar daar heeft hij niet veel van gedronken, hoop dat hij dit volhoudt, is dat ook weer geregeld en vind het wel makkelijk geen fles meer meenemen als we weggaan en geen melk meer mee naar het kdv ;-).
Limburg85- Ratel
@ Limburg, pfff, hopelijk is het niet de stilte voor de storm! Wat een nare vrouw. Wat verwachten jullie van de school? Hier ging hij toen hij bijna 9 maanden was voor het eerst staan. Nu gaat dat dus vrij gemakkelijk en dat is te merken ook. Kan overal achter hem aan ;-) Wat zonde dat hij zich zoveel gestoten heeft!
Hoe kijk jij met die klachten naar een toekomstige zwangerschap?
J is zo ziek Na een uur aan een stuk door huilen, 3 spuitluiers en in alleen een luier en dekentje is hij nu eindelijk bij mij in slaap gevallen. Onder de vlekjes. Het eerste wat ik doe morgen is de dokter bellen
Hoe kijk jij met die klachten naar een toekomstige zwangerschap?
J is zo ziek Na een uur aan een stuk door huilen, 3 spuitluiers en in alleen een luier en dekentje is hij nu eindelijk bij mij in slaap gevallen. Onder de vlekjes. Het eerste wat ik doe morgen is de dokter bellen
Smaragdje- Ratel
Smaragdje; hij heeft koorts gehad toch? Dan waarschijnlijk de 6e ziekte.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Smaragdje heb je een pm gestuurd over S.
Ah wat zielig! Vlekjes? Dan kan het goed de 6e ziekte zijn, anders even op googlen. Zo zielig als ze ziek zijn.Heeft hij ook nog koorts en zetpil werkt niet een klein beetje? Beterschap!
Ah wat zielig! Vlekjes? Dan kan het goed de 6e ziekte zijn, anders even op googlen. Zo zielig als ze ziek zijn.Heeft hij ook nog koorts en zetpil werkt niet een klein beetje? Beterschap!
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef: Smaragdje heb je een pm gestuurd over S.
Hij heeft sinds woensdag steeds koorts of verhoging, afwisselend met een normale temperatuur. Daarnaast is hij verkoude en lijkt last van zijn oortje te hebben. Sinds gisteravond heeft hij vlekjes in zijn gezicht en sinds vanochtend ook op zijn rug en buik. Nu begint het ook op z'n benen. En nu dus een paar spuitluiers achter elkaar.Ook is hij afgevallen volgens mij. Dacht dat het gister (overdag) beter ging..
Ik heb nog zitten twijfelen over de HAP, maar daar is het denk ik niet erg genoeg voor. Morgen wil ik dus gelijk bij de huisarts terecht kunnen.
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Limburg85 schreef: Smaragdje heb je een pm gestuurd over S.
Hij heeft sinds woensdag steeds koorts of verhoging, afwisselend met een normale temperatuur. Daarnaast is hij verkoude en lijkt last van zijn oortje te hebben. Sinds gisteravond heeft hij vlekjes in zijn gezicht en sinds vanochtend ook op zijn rug en buik. Nu begint het ook op z'n benen. En nu dus een paar spuitluiers achter elkaar.Ook is hij afgevallen volgens mij. Dacht dat het gister (overdag) beter ging..
Ik heb nog zitten twijfelen over de HAP, maar daar is het denk ik niet erg genoeg voor. Morgen wil ik dus gelijk bij de huisarts terecht kunnen.
Hopelijk kun je snel terecht bij de huisarts. Hier zouden ze R. diezelfde dag gelijk willen zien met die klachten dus hopelijk kan J. snel terecht! Drinkt hij wel goed en nog goed alert?
Met je vraag hoe ik mijn zwangerschap met die klachten zie? Tegen die klachten zie ik niet op, zie meer tegen het misselijkheid en spugen op en de vele harde buiken en niks meer mogen doen en vraag me wel vaak of de volgende niet nog eerder zou komen etc. Beetje kop in het zand duwen en zien het wel als het zover is, wie weet is de volgende zwangerschap compleet anders (houd ik me voor).
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:Limburg85 schreef: Smaragdje heb je een pm gestuurd over S.
Hopelijk kun je snel terecht bij de huisarts. Hier zouden ze R. diezelfde dag gelijk willen zien met die klachten dus hopelijk kan J. snel terecht! Drinkt hij wel goed en nog goed alert?
Met je vraag hoe ik mijn zwangerschap met die klachten zie? Tegen die klachten zie ik niet op, zie meer tegen het misselijkheid en spugen op en de vele harde buiken en niks meer mogen doen en vraag me wel vaak of de volgende niet nog eerder zou komen etc. Beetje kop in het zand duwen en zien het wel als het zover is, wie weet is de volgende zwangerschap compleet anders (houd ik me voor).
Hij is nog ontzettend alert. Anders had ik gelijk bij de Hap gestaan. Eten doet hij bijna niet. Drinken wel vaker, maar minder per keer. Zijn luiers zijn echter nog goed vol. Probleem is dat het steeds weer iets beter lijkt te gaan en dat gaat het dan weer niet.
Hopelijk krijg je een makkelijkere zwangerschap!
Smaragdje- Ratel
Annie24 schreef:Smaragdje; hij heeft koorts gehad toch? Dan waarschijnlijk de 6e ziekte.
Dacht ik ook al, maar wil hem even helemaal nagekeken hebben
Smaragdje- Ratel
Is er storm op komst? Beide kids weer vroeg wakker en hyper de piep.....
Smaragdje heb je al een afspraak kunnen maken bij de dokter voor J.?
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Is er storm op komst? Beide kids weer vroeg wakker en hyper de piep.....
Ja, om 10 voor 4.
Smaragdje- Ratel
@Kat, hoe was het weekend? Nog wat leuks gedaan?
@Smaragdje, Hoe was het bij de HA.
@Limburg, wat zijn jou klachten? Ik was moe, duizelig, zag sterretjes, werd traag en toen bleek mijn schildklier te traag.
Ik ben 1.76 en mijn vriend 1.70. Ik was vroeger ook lang, ik was het langste meisje van de klas haha. Dus ik denk dat M. het van mij heeft, hij is langer dan ik was vlgs mijn groeiboekje.
M. is nog wel verkouden maar hij heeft er zelf geen last van.
Inmiddels eet M. zijn stukjes, althans hij probeerd het, zit nu naast me een broodje te eten en heeft de stukjes in 2 handen tegelijk. Werken ging goed, ochtendje vliegt voorbij.
Gaan jullie nog naar de 9 maandenbeurs?
@Smaragdje, Hoe was het bij de HA.
@Limburg, wat zijn jou klachten? Ik was moe, duizelig, zag sterretjes, werd traag en toen bleek mijn schildklier te traag.
Ik ben 1.76 en mijn vriend 1.70. Ik was vroeger ook lang, ik was het langste meisje van de klas haha. Dus ik denk dat M. het van mij heeft, hij is langer dan ik was vlgs mijn groeiboekje.
M. is nog wel verkouden maar hij heeft er zelf geen last van.
Inmiddels eet M. zijn stukjes, althans hij probeerd het, zit nu naast me een broodje te eten en heeft de stukjes in 2 handen tegelijk. Werken ging goed, ochtendje vliegt voorbij.
Gaan jullie nog naar de 9 maandenbeurs?
Happydobby- Ratel
@ Happydobby, ik moet vanmiddag pas ;-)
Lekker een boterham eten hier zit hij ook altijd helemaal onder. Of ik moet hem een vorkje geven, dan is het een mindere knoeiboel. Alleen daarmee moet je nog zo opletten.
Lekker een boterham eten hier zit hij ook altijd helemaal onder. Of ik moet hem een vorkje geven, dan is het een mindere knoeiboel. Alleen daarmee moet je nog zo opletten.
Smaragdje- Ratel
Zo, ben net bij de huisarts geweest. Hij heeft een verkoudheid en de 6e ziekte. Hij moet nog even uitzieken, want de koorts moet nu wegblijven. Als hij toch weer koorts krijgt, dan moeten wij terug, want dan komt te verkoudheid van een bacterie. Hopen dat hij zich vanaf nu beter gaat voelen dus!
Smaragdje- Ratel
@Smaragdje, hopelijk is hij snel weer de oude. Gaat het wel goed met je cyclus?
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:@Smaragdje, hopelijk is hij snel weer de oude. Gaat het wel goed met je cyclus?
Ik hoophet ook! En of dat goed gaat, 55 dagen vind ik niet zo goed, hahaha. Ik heb wel een paar druppels oud gehad vandaag, dus hoop dat het nu doorzet en niet nog langer wordt.
Smaragdje- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: