Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

babypop voor 1e verjaardag

+7
*Troela*
Susan
kwak
Nijntje
Pien
frolic
red rose
11 plaatsers

Ga naar beneden

babypop voor 1e verjaardag Empty babypop voor 1e verjaardag

Bericht  red rose zo 19 feb 2012 - 0:04

Onze kleine meid wordt alweer bijna een kaar. Nu vraag ik me af of het leuk is om een babypop voor haar verjaardag te vragen. Ze heeft nu twee kleine popjes van ongeveer 15 cm maar daar doet ze weinig tot niks mee. Gister zag ik bij de Ikea een leuk poppenbedje en toen dacht ik weer zou het al leuk zijn voor haar. Ik heb al een beetje zitten kijken naar babypoppen maar ik heb geen idee wat we zouden moeten kiezen.

Graag jullie advies!
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

babypop voor 1e verjaardag Empty Re: babypop voor 1e verjaardag

Bericht  frolic zo 19 feb 2012 - 0:09

M.iek heeft de my first baby born , ze is helemaal blij met dr beeeeeeeeeeeeeebieeeeeeeee . Ze heeft hem ook voor dr eerste verjaardag gekregen trouwens !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:10

onze dochter heeft 'm voor sinterklaas gekregen en was toen 1 jaar en bijna 4 maanden. Hier was het wel een succes, ze loopt heel veel met de pop.

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 19 feb 2012 - 0:15

Onze dochter heeft voor sinterklaas een babyborn gekregen van mijn schoonouders. Ze was toen 4,5 maand. Hebben hem opgeruimd en weg gezet voor " later". Nou hoorde we 2 weken terug van onze gastouder dat ze zo weg was van de pop die ze daar heeft. Hebben hem dus te voorschijn gehaald en ze gaat gelijk lachen als ze hem ziet en pakt hem vast en doet haar hoofdje tegen het hoofdje van de pop terwijl ze lacht en brabbeld...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Nijntje zo 19 feb 2012 - 0:16

hier ook de eerste baby born (alleen die broek valt zo klein, valt altijd van der kont af...) heeft harde armen, benen en hoofd en zachte romp. Ook een pop van de intertoys, met gekleurde haren, alleen hoofdje is dan hard. Is ook een erg leuk popje voor 10 euro.
Dus ja een pop vanaf 1 jaar kan wel degelijk een succes zijn.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:34

Hier heeft ze vorig jaar toen ze 1 jaar en 3 maanden was de eerste pop van sinterklaas gekregen. Ze deed er niks mee, dus heb m een paar maanden weggelegd en daarna gegeven en nu vindt ze het wel leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 1:34

De poppenbuggy was vooral favoriet bij mijn dochtertje rond die leeftijd. Pop boeide haar niet veel.

Gast
Gast

Bericht  kwak zo 19 feb 2012 - 2:00

D. heeft ook een pop op haar verjaardag gekregen.
ze heeft er precies 1 dag mee gelopen en nu ligt de pop al een week of 3 in een ledikantje te liggen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  red rose zo 19 feb 2012 - 2:49

Het is dus heel erg wisselend, bij de een succes en bij de ander minder. Ze is nu heel erg was de boekjes en blokjes en vormenstoof. Ze vind dieren heel erg leuk, wij geven haar zelf de Little Peope boerderij en een sleutelhuisje. Welke poppen hebben jullie voor jullie kindjes?
red rose
red rose
Prater
Prater

Bericht  Susan zo 19 feb 2012 - 2:55

Yrsa heeft toen ze een jaar was voor Sinterklaas de Corolle Babipouce Darling gekregen. Ze vond 'm vanaf het begin leuk, tegenwoordig speelt ze er wel actiever mee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  red rose zo 19 feb 2012 - 3:05

Susan de carolle poppen had ik inderdaad ook gezien op internet daar zag ik wel hele mooie poppen bij, ik wist alleen niet goed welke geschikt zou zijn vanaf 1 jaar. De pop die jullie hebben mag toch zelf al vanaf de geboorte?
red rose
red rose
Prater
Prater

Bericht  *Troela* zo 19 feb 2012 - 3:33

Hier is het geen succes, ze speeld liever met de auto's en het playmobil kasteel van haar broer Wink

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Flip Fluitketel zo 19 feb 2012 - 5:00

Onze dochter heeft een my first baby born pop gekregen met Sinterklaas van mijn schoonouders. Toen was ze 1.5 maande oud was. We hebben de pop toendertijd boven op haar kast gezet en rond haar 1e verjaardag hebben we hem naar beneden gebracht. Nu sleep ze hem af en toe mee door de woonkamer.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  PiP zo 19 feb 2012 - 5:27

Ze kreeg met sinterklaas de uitkleedpop van de Intertoys, ze was toen goed 11 maand.
De poppenwagen kreeg ze met haar verjaardag, deze hebben we nog even op zolder gezet omdat ze het geweldig leuk vond om ermee tegen de verwarming en meubels te rijden babypop voor 1e verjaardag 394967

De pop vond ze wel meteen leuk en een paar maand later was ze echt bezig met eten, slapen, wandelen etc.
Toen hebben we de poppenwagen ook weer van zolder gehaald en had ze er wat meer controle over.

babypop voor 1e verjaardag Img1247635781
babypop voor 1e verjaardag Img1247635886babypop voor 1e verjaardag Img1247636026

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Spring zo 19 feb 2012 - 5:37

frolic schreef:M.iek heeft de my first baby born , ze is
helemaal blij met dr beeeeeeeeeeeeeebieeeeeeeee . Ze heeft hem ook voor dr eerste verjaardag gekregen trouwens !
Hier ook.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  PapillonRose zo 19 feb 2012 - 7:58

Hier heeft ze inmiddels een paar poppen. En ze speelt er best vaak mee. Geeft de poppen ook kusjes en knuffelt ermee. Voordat ze jarig was had ze er al 1 en daar sleepte ze zo nu en dan mee, is er trouwens 1 met een zacht lijfje. Voor haar verjaardag kreeg ze van mijn tante een popje waar geluid uit komt laughcry Daar is ze helemaal dol op, als je op het buikje drukt komt er oa papa, mama, gehuil, gelach en gesnurk uit! Voor haar verjaardag heeft ze van mij ook nog dit popje van Corolle gehad:
babypop voor 1e verjaardag COROLLE2011elfAbricot400
Heel zacht en ideaal als een van de eerste popjes. En het is een succes hier. Inmiddels met sinterklaas nog een zachte pop erbij, van mijn moeder gekregen. Ze heeft er hier nu dus 4 en ze worden allemaal gebruikt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  red rose zo 19 feb 2012 - 19:38

Ik denk dat ik op haar lijstje een pop zet, maar niet een bepaalde pop uitkies. Een pop met en zacht lijfje lijkt me wel het fijnst.
red rose
red rose
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 20:05

Wij hebben nog geen idee wat we de meiden geven voor hun 1e verjaardag, maar ik denk dat het ook zo'n zachte pop wordt, die Susan ook noemde. Vind die wel erg leuk voor die kleintjes.

Gast
Gast

Bericht  red rose zo 19 feb 2012 - 20:17

Mamarosa, ik vond het ook erg moeilijk om een lijstje te maken, maar uiteindelijk hebben we toch een flink aantal cadeautjes weten te bedenken. We hebben ook duplo en little people gevraagd daar is natuurlijk heel veel van te koop en ook in veel verschillende prijsklasses.
red rose
red rose
Prater
Prater

Bericht  Susan zo 19 feb 2012 - 20:56

red rose schreef:Susan de carolle poppen had ik inderdaad ook gezien op internet daar zag ik wel hele mooie poppen bij, ik wist alleen niet goed welke geschikt zou zijn vanaf 1 jaar. De pop die jullie hebben mag toch zelf al vanaf de geboorte?

Volgens mij wel, ze heeft toen ze baby was ook al zo'n kleiner babypopje van Corolle, maar ik weet niet hoe die heet. Voor haar eerste Sinterklaas heeft ze ook een zacht babypopje in een mandje van Lilliputiens gekregen, maar daar speelde ze toen nog niet mee, toen was ze net anderhalve maand oud.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 2:53

red rose schreef:Mamarosa, ik vond het ook erg moeilijk om een lijstje te maken, maar uiteindelijk hebben we toch een flink aantal cadeautjes weten te bedenken. We hebben ook duplo en little people gevraagd daar is natuurlijk heel veel van te koop en ook in veel verschillende prijsklasses.

Dat is idd wel leuk, alleen probleem is dat ik dat soort dingen al veel van heb, en hier spelen ze er nooit mee eigenlijk, dus ik vind het zonde om er dan nog meer van te krijgen. Mochten de jongste 2 er wel interesse in hebben, dan hebben ze al genoeg.

Dacht eerst ook aan loopwagentjes oid, maar dan heb je ook weer 2 grote dingen in de weg staan, en alles staat al zo vol. Ik denk dat we het dus bij poppen houden, en wat kleine dingetjes als een houten puzzel oid, en de rest vraag ik bonnen van de hema, koop ik er wel kleertjes voor. Speelgoed zullen ze niet missen hier. Nu zijn ze nog zo klein dat ze dat ook niet echt door hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: